coinex
راهنمای خرید تکراتو

احتمال عرضه Galaxy Fold Lite قوت گرفت

همواره شایعاتی درباره عرضه یک گوشی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی از سوی سامسونگ مطرح بود و حالا بار دیگر احتمال عرضه Galaxy Fold Lite قوت گرفته است.

طی سال‌های 2020 و 2021 و در شرایطی که تب گوشی‌های تاشو بسیار داغ بود، شایعاتی درباره عرضه احتمالی یک گوشی تاشو اقتصادی و ارزان‌تر از سوی سامسونگ مطرح شده بود. با توجه به اینکه این اتفاق در دو سال گذشته رخ نداد، حال و در سال 2022 بار دیگر شایعاتی با محوریت عرضه گوشی تاشو اقتصادی سامسونگ با نام گلکسی فولد لایت (Galaxy Fold Lite) بار دیگر قوت گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

احتمال عرضه Galaxy Fold Lite

یک افشاگر شناخته شده در توییتر با نام chunvn8888 بار دیگر مدعی شده که سامسونگ در حال کار روی یک گوشی تاشو ارزانقیمت است که قرار است بخشی از بهترین گوشی‌های سری A سامسونگ باشد. او البته جزئیاتی از این گوشی منتشر نکرده و به نظر می‌رسد علت این باشد که گلکسی فولد لایت در مراحل اولیه توسعه است.

در شایعات پیشین، اطلاعات زیادی درباره گلکسی فولد Lite احتمالی فاش شده بود و برای مثال شایعات از تجهیز این گوشی به یک نمایشگر 7 اینچی که کوچکتر از نمایشگر 7.6 اینچی گلکسی زد فولد 3 است حکایت داشتند. موضوع در مورد نمایشگر خارجی نیز یکسان است و نمایشگر خارجی گلکسی Fold لایت با ابعاد 4 اینچی بسیار کوچکتر از نمایشگر 6.2 اینچی زد فولد 3 است.

احتمال عرضه Galaxy Fold Lite

شایعات همچنین از این حاکی هستند که در گلکسی Fold Lite خبری از لایه شیشه‌ای فوق‌نازک به کار رفته در گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 نخواهد بود. جنس دستگاه نیز احتمالا ترکیبی از آلومینیوم و شیشه است. انتظار می‌رفت این گوشی در صورت عرضه در سال‌های قبل با تراشه اسنپدراگون 865 و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه باشد و و قیمتی حدود 900 تا 1100 دلاری داشته باشد.

با وجود اینکه حالا مدت زیادی از شایعات اولیه می‌گذرد و شاید اندکی بی‌ربط به نظر برسند، چیزی که مشخص است اینکه گلکسی فولد لایت با تراشه‌ای میان‌رده عرضه می‌شود و قرار نیست یکی از بهترین گوشی‌های تاشو باشد، بلکه هدف از عرضه آن آن وجود یک گوشی تاشو در دسته گوشی‌های اقتصادی است.

در حال حاضر زد فولد 3 با قیمتی حدود 1380 دلار و زد فلیپ 3 با قیمتی 1000 دلاری عرضه می‌شود و اگر قرار باشد یک تاشو اقتصادی به این میدان اضافه شود، طبیعتا باید اندکی ارزان‌تر باشد.

رقابت در دنیای گوشی‌های تاشو به تدریج در حال گرم‌تر شدن است و گرچه سامسونگ طی سه ماهه اول 2022، 74 درصد از سهم فروش را به خود اختصاص داده، هوآوی نیز توانسته درصد قابل توجهی را تصاحب کند. شایعات همچنین حاکی از این است که موتورولا قصد دارد نسخه اصلاح شده ریزر (Razer) را عرضه کند و وان‌پلاس نیز در اندیشه تولید یک گوشی تاشو است. در چنین شرایطی طبیعتا عرضه یک گوشی تاشو اقتصادی، حرکت مناسبی از سوی سامسونگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص احتمال عرضه Galaxy Fold Lite چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر