coinex
otetmarket
propification.com

گوشی مقاوم یولفون آرمور X6 Pro معرفی شد

برند یولفون که با گوشی‌های بسیار مقاوم خود شناخته می‌شود امروز و لحظاتی پیش از یک محصول جدید یعنی گوشی مقاوم یولفون آرمور X6 Pro رونمایی کرد.

برند یولفون جدیدترین گوشی خود در خط تولید Armor X را با نام آرمور X6 معرفی کرده است که ابعاد 150 در 78.9 و ضخامت 14.4 میلی‌متری دارد. به عنوان یک گوشی بسیار مقاوم، یولفون آرمور ایکس 6 وزن 227 گرمی دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ضد آب (Water Proof)

گوشی مقاوم یولفون آرمور X6 Pro

گوشی مقاوم یولفون آرمور X6 Pro معرفی شد

این دستگاه گواهی‌های IP68/IP69K و MIL-STD-810G دارد و تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری در برابر آب و انواع گرد و غبار و ذرات ریز مقاومت دارد. بدنه بیرونی دستگاه پلی کربنات چند لایه است که به خوبی همه درزها را به خوبی می‌پوشاند. قسمت بیرونی همچنین با یک پوشش ماکرو مولکولی برای مقاومت در برابر آب پوشانده شده است. این گوشی با چنین مشخصاتی بالطبع گزینه بسیار مناسبی برای کارگران صنعتی و افراد با مشاغل سخت است.

در مورد دیگر جزئیات باید گفت آرمور ایکس 6 پرو یک گوشی دو سیم‌کارته با یک پنل نمایشگر از نوع IPS LCD با رزولوشن 1280 در 720 (HD) ارائه می‌شود. پردازنده این گوشی چیپ میانرده مدیاتک هلیو A22 4G است که با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده اما از طریق درگاه میکرو اس دی قابل ارتقا است.

گوشی مقاوم یولفون آرمور X6 Pro معرفی شد

در مورد اتصالات، شما به Wi-Fi ac و بلوتوث 5.0، همچنین GPS با GLONASS، BEIDOU و Galileo و NFC با Google Pay دسترسی دارید. موارد قابل ذکر دیگر عبارتند از سنسورهای شتاب سنج، مجاورت، سنسور نور و قطب‌نما الکترونیکی. خوشبختانه این گوشی یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم دارد.

در بخش دوربین، سنسور اصلی دستگاه دوربین 13 مگاپیکسلی IMX214 با گشودگی دیافراگم f/2.2 است که با یک فلش LED همراه شده است. دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسلی با همان گشودگی دیافراگم است. از قابلیت‌های مهم این گوشی امکان تصویربرداری زیر اب است.

گوشی مقاوم یولفون آرمور X6 Pro معرفی شد

باتری نیز ظرفیت 400 میلی‌آمپر ساعتی دارد و متاسفانه سرعت شارژ تنها 5 وات است! می‌توانید این گوشی را در رنگ‌های مشکی و نارنجی با قیمت 140 دلار تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما کاربران تکراتو درباره گوشی مقاوم یولفون آرمور X6 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر