;
coinex

افشاگری اخبار 20:30 درباره گروه BTS ؛ آرمی نیستی اگه نبینی!

افشاگری اخبار 20:30 درباره گروه BTS در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از گزارش اخبار ۲۰:۳۰ شبکه دو تلویزیون ایران درباره گسترش موسیقی کی پاپ و افزایش روزافزون طرفداران گروه بی تی اس و فعالیت های مجازی BTS آرمی ها در فضای مجازی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

بخشی از گزارش اخبار ۲۰:۳۰ درباره بی تی اس BTS و طرفداران زیاد آنها در ایران در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است و با واکنش ها زیادی همراه بوده و به سوژه روز در فضای مجازی از جمله اینستاگرام و توئیتر تبدیل شد.

افشاگری اخبار 20:30 درباره گروه BTS ؛ فیلمی که هر آرمی باید ببیند!

در این ویدیو که از اخبار بیست و سی بازنشر شده، عوامل موفقیت و پیشرفت کی پاپ و همچنین محبوبیت بالای گروه های موسیقی کره ای از جمله بی تی اس بررسی می شود.

بخش خبری بیست و سی گزارشی مبسوط درباره گروه موسیقی بی تی اس با نام سوغات فرهنگی شرق را روی آنتن شبکه دو تلویزیون برد و درباره گسترش موسیقی کی پاپ در ایران و افزایش طرفداران آنها در بین نوجوانان و جوانان ایرانی گزارش تهیه کرده و واقعیت ها و علت محبوبیت و طرفداران میلیونی این گروه موسیقی را به چالش کشیده است که در نوع خود جالب و دیدنی است.

سفر به کره جنوبی و حضور در کنسرت BTS یا ادامه تحصیل در این کشور به جزوی از اهداف طرفداران کی پاپ تبدیل شده و آنها سعی دارند سبک زندگی خود را شبیه خوانندگان گروه موسیقی بی تی اس کنند.

اخبار بیشتر:

البته بتازگی کمپین برگزاری کنسرت بی تی اس در ایران از سوی آرمی ها و طرفداران این گروه در فضای مجازی تشکیل شد و حالا ۲۰:۳۰ گزارشی را درباره این ۷ پسر کره ای محبوب و موسیقی کی پاپ تهیه کرده است که در ویدئوی زیر ببییند:

بیشتر طرفداران بی تی اس نوجوانان دهه هشتادی و جوانان هستند و بیشترین آرزوی آنها تحصیل در کره و سفر به کره جنوبی و شرکت در کنسرت BTS است و بعضی کارشناسان در این گزارش از تغییر سبک زندگی در کره به سبک گروه بی تی اس گفتند و برخی نیز عمل جراحی انجام می دهند تا شبیه به یکی از خوانندگان BTS شوند.

گروه کره‌ای بی تی اس (BTS) که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد، متشکل از هفت عضو است که در زمان تاسیس گروه، همگی نوجوان بودند. این گروه توانسته‌ موفقیت‌های زیادی را به ثبت برساند و در سطح جهانی شهرت زیادی به دست آورد. بی تی اس بیش از یک میلیارد دلار از طریق محتوایی که در فضای مجازی بارگذاری می‌کند و نیز فروش آلبوم هایش به دست آورده است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر گروه بی تی اس به طور موقت از هم جدا شدند و جداگانه مشغول فعالیت هستند و بعضی از خوانندگان نیز به تنهایی کنسرت و آهنگی را منتشر کردند. البته از هم پاشیدن گروه بی تی اس باعث ناراحتی خیلی از طرفدارانشان (آرمی ها) شده و مشخص نیست که این گروه چه زمانی دوباره دور هم جمع خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر