coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

خرید نام های کاربری پرطرفدار در تلگرام ؛‌ ایده جدید دورف!

پاول دورف، بنیان گذار تلگرام، ایده خود را مبنی بر خرید نام های کاربری پرطرفدار در تلگرام به روشی مشابه با خرید و فروش NFT مطرح کرد.

پس از آنکه حراج نام دامنه شبکه TON با موفقیت انجام شد، ایده حراج نام‌های تجاری پرطرفدار تلگرام در ذهن پاول دورف شکل گرفت. او می‌گوید تلگرام با بیش از 700 میلیون کاربر، می‌تواند در زمینه حراج نام‌های کاربری عملکرد موفقی داشته باشد.

اگر این ایده عملی شود، کاربران قادر خواهند بود برخی نام‌های کاربری مربوط به کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی را به روشی مشابه قراردادهای هوشمند NFT به حراج بگذارند.

بیشتر بخوانید: سرمایه‌گذاری ایلان ماسک در شرکت رقیب ؛ هدف ماسک چیست؟

خرید نام های کاربری پرطرفدار در تلگرام

روز گذشته پاول دورف با ارسال پیامی در گروه تلگرام شخصی خود اعلام کرد که پس از موفقیت حراجی نام دامنه و کیف پول TON، فکر می‌کند ایده حراجی نام های کاربری پرطرفدار در تلگرام نیز می‌تواند موفقیت چشمگیری داشته باشد.

خرید نام های کاربری پرطرفدار در تلگرام

بنیان گذار تلگرام معتقد است می‌تواند با استفاده از فناوری مشابه سرویس TON DNS، بازار جدیدی راه اندازی کند که در آن آدرس‌های پرطرفدار معامله شوند. به علاوه، وی گفته است امکان اضافه شدن سایر عناصر اکوسیستم تلگرام همچون کانال‌ها، استیکرها و ایموجی‌ها نیز به این بازار وجود دارد.

از آنجایی که شبکه TON از زبان برنامه‌نویسی FunC برای ماشین مجازی TON و برای راه‌اندازی قراردادهای هوشمند خاص روی بلاکچین استفاده می‌کند، در صورت عملی شدن این ایده، به احتمال زیاد تلگرام نیز بر اساس همین استاندارد کار خود را پیش خواهد برد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی این موضوع چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر