;
coinex

مرگ دردناک همسر فیلیپینی آناهیتا همتی که طلاق گرفته بود [+عکس]

مرگ دردناک همسر آناهیتا همتی که طلاق گرفته بود در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

آناهیتا همتی بازیگر ایرانی به سوگ همسرش نشست! او با انتشار عکس های همسر فیلیپینی خود راز بزرگی از زندگی خصوصی خود را پس از ۱۹ سال فاش کرد که چند سال پیش ازدواج کرده و در سال ۱۴۰۰ همسرش فوت کرده است. آناهیتا همتی بازیگر زن ایرانی با انتشار عکس هایی در اینستاگرام خبر مرگ همسر فیلیپینی اش را منتشر کرد.

مرگ دردناک همسر فیلیپینی آناهیتا همتی که طلاق گرفته بود [+عکس]

در این تصاویر که مربوط به سال های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶ است آناهیتا همتی در نکار همسرش دیده می شود. آناهیتا همتی بازیگر زن ایرانی با انتشار عکس های همسرش الکساندرا جی ریوسا (alexander jriosa) راز بزرگی از زندگی خصوصی خود را فاش کزد که چند سال پیش ازدواج کرده و در حال حاضر همسرش فوت کرده است.

این تصاویر را در ادامه تماشا کنید:

الکساندر جی ریوسا (Alexander jriosa) همسر فیلیپینی آناهیتا همتی است که بنا بر اعلام این بازیگر زن سال ۱۴۰۰ در ۴۸ سالگی فوت کرده است. آناهیتا همتی توضیح داده که آن ها در سال 1383 با هم ازدواج کرده اند و در طول سه سال زندگی شان بسیار احساس خوشبختی کرده اند.

شاید مهمترین کار او را سریال خانه به دوش باید دانست سریالی که به کارگردانی رضا عطاران که از ماه رمضان از شبکه سوم سیما پخش شد و به عنوان یکی از ماندگار ترین سریالهای تلویزیونی لقب گرفت این سریال طنز همچنان از شبکه های مختلف صداوسیما پخش میشود و مورد استقبال قرار میگیرد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر