coinex
راهنمای خرید تکراتو

آمار فروش تجهیزات مخابراتی در سال 2022 ؛ تسلط بی‌چون و چرای هواوی!

آمار فروش تجهیزات مخابراتی در سال 2022 منتشر شد. طبق این آمار شرکت محبوب هواوی در صدر لیست قرار دارد.

گزارش جدید سازمان تحقیقات رسمی گروه Dell’Oro از آمار فروش تجهیزات مخابراتی در سال 2022 نشان می‌دهد که غول ارتباطی چینی با اختلاف بسیار زیادی نسبت به رقبا در صدر قرار گرفته است. در این گزارش شرکت‌های معتبر دیگری مانند: نوکیا، اریکسون و… نیز وجود دارند که هیچ‌کدام نتوانستند هواوی را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: خیز هواوی برای بازگشت به بازار ؛ از سال آینده 5G به گوشی‌های هواوی می‌آید!

آمار فروش تجهیزات مخابراتی در سال 2022

هواوی باز هم ثابت کرد که کیفیت و امکانات سیستم‌های مخابراتی‌اش در دنیا جزو بهترین‌هاست. بر اساس گزارش‌ها بازار تجهیزات مخابراتی در نیمه اول سال در حدود 3 درصد رشد داشته است. البته این مقدار نسبت به آمار قبلی فروش تجهیزات مخابراتی که 4 درصد بوده است، ضعیف‌تر است. اما می‌توان گفت که شرکت هواوی عامل اصلی رشد 3 درصدی در نیمه اول سال جاری بوده است.

آمار فروش تجهیزات مخابراتی در سال 2022

آمار فروش تجهیزات مخابراتی در سال 2022 توسط سازمان معتبر تحقیقات رسمی گروه Dell’Oro منتشر شده است. این گزارش بیان می‌کند چالش‌هایی جدید در بازار تجهیزات مخابراتی بوجود آمده است که عمدتاً به فناوری شبکه 5G، کمبود قطعات، تقویت ارزش دلار آمریکا و موارد دیگر ارتباط دارد.

این چالش‌ها موانعی را بر سد راه تولید تجهیزات مخابراتی قرار می‌دهد. با در نظر گرفتن این موانع، برای پیشرفت هرچه بیشتر صنعت و فناوری‌های مخابراتی، تجهیزات پهنای‌باند بسیار ناچیز است که تأثیر آن در درآمد بازار جهانی تجهیزات مخابراتی به شدت احساس می‌شود.

HuaweiCentral می‌گوید، هواوی با وجود تمامی مشکلاتی که در تولید تجهیزات مخابراتی دارد، با پیاده‌سازی این تجهیزات در منطقه چین مزایای بسیار زیادی را برای این منطقه ایجاد کرده است که در نتیجه آن شرکت هواوی بیش از 18 درصد از بازار تجهیزات مخابراتی در نیمه اول سال 2022 را به خود اختصاص داده است.

آمار فروش تجهیزات مخابراتی در سال 2022

علاوه بر تمامی این موارد، هواوی همچنان در تلاش است تا هرچه بهتر فناوری‌های مخابراتی خود را به جهان عرضه کند. زیرا این شرکت برای رسیدن به هدف خود که ارتقا اقتصاد دیجیتال در تمامی نقاط جهان است تلاش‌های بسیار زیادی کرده است. این تلاش‌ها نشان دهنده تعهد این شرکت برای رسیدن به هدف ذکر شده است.

آمار فروش تجهیزات مخابراتی در سال 2022 نشان می‌دهد که هواوی موفق شده است بیش از 32 درصد از فروش تجهیزات مخابراتی خود درآمدزایی کند که این امر هواوی را در دنیا بی رقیب کرده است. همچنین گفته می‌شود 50 درصد درآمد این شرکت از فروش تجهیزات مخابراتی در کشور چین بوده است. اما به نظر می‌رسد که هواوی با وجود تمامی مشکلات و کمبود قطعات همچنان برای تولید تجهیزات مخابراتی کوشاست و می‌خواهد موفقیت‌های بیشتری در این حوزه بدست آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره برتری هواوی در آمار فروش تجهیزات مخابراتی در سال 2022 با وجود تحریم‌های گسترده چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر