coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش محصولات سایپا بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش محصولات سایپا بهمن 1401 از دو روز دیگر آغاز می‌شود. در این طرح فروش دو خودروی کوییک R پلاس و شاهین دنده‌ای به فروش می‌رسند.

طرح فروش محصولات سایپا بهمن 1401 از روز سه‌شنبه 4 بهمن رأس ساعت 10 صبح برای دو خودروی کوییک R پلاس و شاهین دنده‌ای آغاز می‌شود. سایپا برای فروش این دو مدل خودرو، دو طرح فروش عادی و حمایت از جوانی جمعیت را در نظر گرفته است که بدون قرعه‌کشی انجام خواهد شد و موعد تحویل آن نیز 90 روزه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: طرح فروش زامیاد 1 بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش محصولات سایپا بهمن 1401

گروه خودروسازی سایپا برنامه دارد تا از روز سه شنبه مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ فروش کوییک R پلاس اتوماتیک آپشنال و شاهین دنده ای تیپ G را آغاز کند. برای همین شرایط فروش این دو محصول را در قالب دو طرح عرضه اعلام کرده است.

در این شرایط فروش اعلام شده است که خودروها به صورت عرضه عادی و عرضه جهت تخصیص سهمیه به طرح حمایت از جوانی جمعیت به فروش می‌رسند. هر دو این طرح ها با تحویل ۹۰ روز کاری همراه هستند و در زمان ثبت نام کل بهای خودرو باید به حساب سایپا واریز شود.

قیمت خودروها در شرایط فروش اعلام شده قطعی است و برای طرح فروش عادی اعلام شده است که مشتریان تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام را دارند و فرایند قرعه‌کشی برای این نوع فروش اتفاق نمی‌افتد.

اما برای طرح فروش حمایت از جوانی جمعیت، مشتریان می‌توانند به مدت سه روز نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند و پس از آن، نتیجه نهایی به متقاضیان اعلام می‌شود. متقاضیان شرایط فروش کوییک R پلاس اتوماتیک و شاهین دنده‌ای تیپ G می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ نسبت به خرید و ثبت نام اقدام کنند. در این طرح فروش عادی شرط پلاک فعال وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش محصولات سایپا بهمن 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر