;
coinex

برنامه عرضه کیا K5 در بورس کالا مشخص شد [+قیمت]

برنامه عرضه کیا K5 در بورس کالا مشخص شد. این خودرو جز اولین خودروهای وارداتی کیا به بازار ایران توسط شرکت کوشا خودرو است.

برنامه عرضه کیا K5 در بورس کالا اعلام شد. این خودرو توسط شرکت کوشا خودرو به کشور وارد شده است و از 9 مدل وارد شده به گمرک، اولین خودرویی‌ است که برای فروش در بورس کالا عرضه خواهد شد. طبق شنیده‌ها، قیمت پایه K5، دو میلیارد و 177 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که شایعات قیمت‌های نجومی خودروهای وارداتی را به واقعیت تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: مشخصات کیا K5 ؛ وارداتی جدید کوشا خودرو [+قیمت در ایران]

برنامه عرضه کیا K5 در بورس کالا مشخص شد

منابع آگاه می گویند که از میان ۹ مدل خودروی وارداتی کوشا خودرو، در ابتدا کیا K5 عرضه می شود و در حال حاضر زمان عرضه و قیمت پایه آن مشخص شده است.

هنوز به صورت رسمی بورس کالا و شرکت کوشا خودرو برنامه فروش کیا K5 را اعلام نکرده‌اند. اما منابع آگاه می‌گویند که تا پایان هفته جاری نام K5 و قیمت آن در تابلو بورس کالا درج می‌شود. وزارت صمت هم وعده داده بود که در هفته پایانی دی ۱۴۰۱، اولین خودروهای وارداتی به تابلو بورس می‌رسند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که در گام نخست کیا K5 توسط کوشا خودرو در بورس کالا به فروش می‌رسد. بر اساس شنیده‌ها قیمت پایه کیا K5 مدل ۲۰۲۳ در بورس کالا دو میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان خواهد بود.

برنامه عرضه کیا K5 در بورس کالا مشخص شد

در صورت صحت این عدد، متقاضیان می‌توانند به زودی عدد پیشنهادی خود را به بورس کالا اعلام کنند. لذا باید توجه داشت که این عدد مربوط به قیمت پایه بوده و هزینه‌های جانبی بیمه، عوارض، مالیات و… بر عهده مشتریان است.

هنوز به صورت قطعی مشخصات فنی و امکانات کیا K5 کوشا خودرو مشخص نشده است. همچنین وزارت صمت جزئیات تعرفه‌ها، تعداد فیش‌های اسقاط و… را رسانه‌ای نکرده و مشخص نیست که در صورت صحت عدد فوق، مبنای محاسبه به چه شکلی بوده است.

پیگیری از وزارت صمت نشان می‌دهد که برنامه عرضه کیا K5 در بورس کالا مطرح شده است و احتمالاً بر اساس بازه زمانی اعلام شده، این خودرو به تابلو بورس می‌رسد. اما برخی مدیران وزارت صمت می‌گویند که شاید عدد دو میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان تغییر کند و به خاطر تصمیم‌گیری‌های لحظه آخری، کیا K5 با قیمتی به نسبت کمتر وارد تابلو وارد شود.

بیشتر بخوانید:‌

نظر شما درباره برنامه عرضه کیا K5 در بورس کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر