coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال ؛ معرفی 15 فوتبالیست که گران ترین خانه‌ها را دارند

بازیکنان فوتبال به واسطه سبک زندگی عجیب خود شناخته می‌شوند و داشتن خانه‌های گران‌قیمت فقط یکی از روش‌های به نمایش گذاشتن ثروت‌شان است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال چه ویژگی‌هایی دارند و چگونه هستند.

اینکه بعضی از فوتبالیست‌ها با حقوق سالیانه چند میلیون دلاری، در خانه‌های بسیار مجلل با امکاناتی مانند استخر، باشگاه ورزشی، سینمای خانگی و مناظر خیره‌کننده زندگی کنند، اصلا عجیب نیست. به جرئت می‌توان گفت گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال تقریبا همه افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ از عمارت کریستیانو رونالدو در مادرید گرفته تا املاک مسی در بارسلون با ظاهری منحصربه‌فرد.

با ما همراه باشید تا در این لیست به 15 خانه گران قیمتی اشاره کنیم که تا سال 2023 توسط بازیکنان فوتبال خریداری شده است. علاوه بر گرانترین خانه‌های فوتبالیست‌ها، بیوگرافی و سبک زندگی مجلل بعضی از بهترین فوتبالیست‌های جهان و همچنین سرمایه‌گذاری‌های چشمگیر آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانیم:

تکنولوژی VAR چیست ؟ هر آنچه باید از پدیده مدرن فوتبال بدانیم!

بازی Sorare ؛ معرفی، آموزش بازی و کسب درآمد از یک بلاکچین فوتبالی

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

در این لیست هیچ ترتیب خاصی وجود ندارد چون همه خانه‌ها و عمارت‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره می‌شود، هم چشمگیر و هم بسیار گران هستند که در ادامه به طور کامل آن را بررسی می‌کنیم.

خانه Paul Pogba در انگلستان

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال
گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

یکی از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال ، خانه پاول پوگبا واقع در چشایر انگلستان است. پاول لابیله پوگبا، یک فوتبالیست حرفه‌ای فرانسوی است که متولد 15 مارس 1993 میلادی است و در حال حاضر برای باشگاه یوونتوس در سری A و تیم ملی فرانسه بازی می‌کند. او همچنین صاحب یکی از گرانترین خانه ها است که در ادامه بخش‌های مختلف خانه را بررسی خواهیم کرد.

این ملک مجلل پنج خوابه واقع در چشایر انگلستان به مبلغ 2.9 میلیون پوند توسط پاول پوگبا در سال 2017 میلادی خریداری شد. این خانه ویژگی‌های عجیبی دارد که بسیاری از افراد فقط می‌توانند رؤیای آن‌ها را در خانه ایده‌آل خود داشته باشند.

پاول پوگبا ویدئوهای زیادی را در حساب کاربری اینستاگرام خود با مردم به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد از ملک خیره‌کننده خودش لذت می‌برد. قابل ذکر است که او در خانه خودش یک زمین فوتبال سرپوشیده فوق‌العاده به نام P.P. ARENA دارد. این زمین شامل دروازه‌های کوچک، نورپردازی ال ای دی و یک تابلوی امتیاز الکترونیکی است و حتی در دایره مرکزی این زمین، لوگوی برند بازیکن به نمایش گذاشته می‌شود.

خانه پاول پوگبا علاوه بر زمین فوتبال سرپوشیده، یک باشگاه ورزشی نیز دارد که در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت منچستر یونایتد در سال 2020 میلادی گفت برای تناسب اندام در مدت زمان همه‌گیری کرونا از باشگاه شخصی خود استفاده کرده است.

همچنین علاوه بر این باشگاه ورزشی، در خانه پاول پوگبا بخش‌های دیگری برای استراحت از جمله استخر سرپوشیده، اتاق بازی با یک میز بیلیارد شخصی، یک آکواریوم بزرگ و یک فوتبال دستی سفارشی وجود دارد. سالن استراحت خانه پاول پوگبا منحصر به فرد است. از این نظر که در سالن، بالشتک‌هایی با آرم PP و یک ست شطرنج که روی آن حروف اول او با طلا نوشته شده، وجود دارد. با وجود تمام این مشخصات، به نظر می‌رسد که خانه او در سال 2022 میلادی توسط آنتونی، ستاره منچستر یونایتد، خریداری شده است.

خانه Sergio Ramos در اسپانیا

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

یکی دیگر از این خانه‌ها، عمارت سرخیو راموس واقع در مادرید اسپانیا است. سرخیو راموس گارسیا، یک فوتبالیست حرفه‌ای اسپانیایی است که در 30 مارس 1986 میلادی متولد شده و درحال‌حاضر به عنوان مدافع میانی در پاری سن ژرمن بازی می‌کند.

سرخیو راموس به واسطه سبک بازی تهاجمی خود معروف شد و در سرتاسر جهان او را به عنوان یکی از بهترین مدافع‌های همه دوره‌ها می‌شناسند. از افتخارات راموس می‌توان به گذراندن شانزده فصل در تیم فوتبال رئال مادرید، کسب چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، کسب دو عنوان قهرمانی یورو و همچنین کسب جام جهانی 2010 با تیم ملی اسپانیا اشاره کرد.

راموس در یک عمارت بسیار بزرگ در مادرید زندگی می‌کند و طبق گزارش‌ها، این ملک عجیب را در سال 2015 میلادی خریداری کرده است که وسعت این عمارت به بیش از 16 هزار فوت مربع می‌رسد. ملک راموس در واقع یکی از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال محسوب می‌شود.

این ملک همچنین دارای چند امکانات رفاهی از جمله استخر، جکوزی، سونا، دفتر کار و اتاق ورزشی است که در اصل فضای کافی را برای استراحت بعد از یک روز تمرینی سخت مهیا می‌سازد. راموس در این خانه خیره‌کننده به همراه همسر و چهار فرزندش زندگی می‌کند.

خانه Luis Suarez در اسپانیا

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

یکی دیگر از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال، خانه لوئیس سوارز واقع در بارسلونای اسپانیا است. لوئیس سوارز در 24 ژانویه 1987 میلادی در اروگوئه به دنیا آمد و درحال‌حاضر به عنوان مهاجم برای باشگاه Gremio در سری A لیگ فوتبال Campeonato Brasileiro برزیل و همچنین تیم ملی اروگوئه بازی می‌کند.

سوارز لقب یکی از بهترین مهاجمان همه دوره‌ها را به خود گرفته است و همچنین موفق به دریافت چندین جایزه از جمله کفش طلای اروپا، کفش طلای Eredivisie، کفش طلای لیگ برتر و جایزه Pichichi شده است.  او بیش از 500 گل ورزشی در کل دوران حرفه خود، هم برای باشگاه و هم برای کشورش ثبت کرده است.

او که یکی از گرانترین خانه های فوتبالیست ها را داشت، این عمارت را که در محله کاستلدفلز واقع شده، در سال 2015 میلادی به مبلغ 3.6 میلیون دلار خریداری کرد. سپس سال‌ها بعد همان عمارت را تخریب کرد تا بتواند یک خانه جدید برای یک اقامتگاه خصوصی‌تر بسازد.

این عمارت 12300 فوت مربع وسعت دارد و در زمینی به مساحت 15600 فوت مربع ساخته شده است. ارزش تخمینی آن حدود 5 میلیون دلار برآورد می‌شود و همچنین این ملک شامل فضای سبز گسترده و دو استخر شنا، یکی برای بزرگسالان و دیگری برای بچه‌ها و اعضای جوان‌تر خانواده بوده است. از زمانی که لوئیز سوارز شهر بارسلونا را ترک کرد، دیگر در این عمارت زندگی نمی‌کند.

خانه Karim Benzema در اسپانیا

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال
گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

خانه کریم بنزما واقع در مادرید اسپانیا را می‌توان به عنوان یکی دیگر از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال نام برد. کریم مصطفی بنزما یک فوتبالیست حرفه‌ای فرانسوی است که در 19 دسامبر 1987 میلادی متولد شده و درحال‌حاضر به عنوان مهاجم و کاپیتان برای باشگاه لالیگایی رئال مادرید بازی می‌کند. بنزما به واسطه بازی خلاقانه و پربار خود در فوروارد معروف شده است و همچنین همه طرفداران فوتبال او را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان همه دوره‌ها می‌شناسند.

خانه بنزما به عنوان یکی از گرانترین خانه های فوتبالیست ها در شمال مادرید واقع شده است. این خانه چندین امکانات رفاهی و ضروری مانند سالن ورزشی، باشگاه بدنسازی، سونای کوچک و سیستم‌های مدرن حمام سرد و گرم به منظور کمک در استراحت و آرامش او دارد.

این خانه شش خوابه، علاوه بر امکاناتی که گفته شد دارای یک سیستم حمام ترکی، استخرهای سرپوشیده و روباز، یک اتاق ناهار خوری مجلل و یک گاراژ دارای امکانات برای نگهداری مجموعه خودروهای بنزما است.

خانه Kylian Mbappe در فرانسه

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال می‌توان به خانه کیلیان امباپه واقع در پاریس فرانسه نیز اشاره کرد. کیلیان امباپه در 20 دسامبر 1998 میلادی در فرانسه به دنیا آمد و درحال‌حاضر به عنوان مهاجم برای تیم پاری سن ژرمن و همچنین کاپیتان تیم ملی فرانسه فعالیت می‌کند. امباپه که به سرعت استثنایی، توانایی‌های دریبل و تمام کردنش معروف است، در واقع یکی از بهترین و ارزشمندترین بازیکنان جهان محسوب می‌شود.

پنت هاوس دو طبقه امباپه که در محله شیک شانزدهم پاریس واقع شده است، مساحتی بالغ بر 600 متر مربع دارد. این ملک نورگیر و مدرن، منظره‌ای 360 درجه از Champs de Mars و برج ایفل دارد. این آپارتمان دارای دو فضای باز، یک تراس رو به برج ایفل و یک پشت بام با جکوزی همراه با مناظر خیره‌کننده از پایتخت فرانسه است. علاوه بر مواردی که گفته شد، فاصله این خانه از پارک د پرنس با ماشین چند دقیقه است و باعث شده که آن را به مکانی ایده‌آل تبدیل کند.

خانه Zlatan Ibrahimovic در انگلستان

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

خانه زلاتان ابراهیموویچ در چشایر انگلستان، یکی از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال محسوب می‌شود. زلاتان ابراهیموویچ یک فوتبالیست سوئدی است که در 3 اکتبر 1981 به دنیا آمده و درحال‌حاضر به عنوان مهاجم برای تیم میلان بازی می‌کند. او به واسطه تکنیک چشمگیر، کنترل توپ و شوت‌های قدرتمندی که دارد شناخته شده است.

طرفداران فوتبال زلاتان را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان همه دوره‌ها می‌شناسند. او در طول دوران حرفه خود موفق به کسب 34 جام و 570 گل ورزشی شده که بیش از 500 گل از آن‌ها مربوط به باشگاه بوده است. زلاتان در طول 20 سال فعالیتش برای تیم ملی سوئد بازی کرد و جزو یازده بازیکنی است که بیش از صد بازی برای این تیم انجام داده است. او در طول دوران ملی خود توانسته 63 گل ورزشی را به ثمر برساند که همین امر او را به بهترین گلزن تاریخ کشورش تبدیل کرده است.

اجاره عمارت این ستاره فوتبال 16500 پوند در ماه است و به جرئت می‌توان این عمارت را یکی از گرانترین خانه های فوتبالیست ها برشمرد. این عمارت شش خوابه، یک استخر سرپوشیده، یک باشگاه ورزشی و یک گاراژ دو ماشینه نیز دارد. او از زمانی که در سال 2019 میلادی به تیم میلان پیوست، دیگر در این عمارت زندگی نمی‌کند.

خانه Gareth Bale در اسپانیا

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال
گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

یکی دیگر از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال، خانه گرت بیل در مادرید اسپانیا است. او که یک فوتبالیست بازنشسته است، در درجه اول یک هافبک تهاجمی بود و سپس به عنوان وینگر برای باشگاه‌های معروفی مانند تاتنهام هاتسپر و رئال مادرید بازی می‌کرد.

طرفداران فوتبال گرت بیل را معمولاً به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در دوران خود و همچنین یکی از بهترین فوتبالیست‌های ولز می‌شناسند. بیل در یک خانه چشمگیر به ارزش 6.5 میلیون پوند واقع در مادرید زندگی کرد که در‌حال‌حاضر توسط کاکا رئال مادرید اجاره شده است.

معماری این ملک عجیب توسط خواکین تورس طراحی شد. گرت بیل هر ماه حدود 10 هزار پوند برای اجاره این ملک دو طبقه 1500 متر مربعی پرداخت می‌کرد. این خانه چهار خوابه در Pozuelo de Alarcon لافینکا واقع شده است.

این خانه علاوه بر مواردی که گفته شد، یک استخر سرپوشیده، یک باشگاه ورزشی، دو اتاق خدماتی، چندین تراس و ایوان و یک گاراژ شش ماشینه دارد. همچنین یک زمین گلف در نزدیکی این خانه واقع شده است. بیل صاحب یک مجموعه اتومبیل از جمله فراری، مرسدس بنز و آئودی بود.

خانه John Terry در انگلستان

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

خانه جان تری در اکسشات انگلستان را می‌توان یکی از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال به شمار آورد. جان تری بازیکن سابق فوتبال به عنوان مدافع میانی و مربی فعلی است که در 7 دسامبر 1980 در انگلستان به دنیا آمد. او همچنین کاپیتان چلسی، استون ویلا و تیم ملی انگلیس بود. جان تری اخیراً به عنوان دستیار سرمربی در تیم استون ویلا فعالیت می‌کرد.

طرفداران فوتبال تری را در دوران اوج فعالیت خود به عنوان یکی از بهترین مدافعان جهان می‌شناختند که در واقع یکی از بهترین مدافعان میانی نسل خود به حساب می‌آید. او همچنین به عنوان یکی از بهترین مدافعان تاریخ لیگ برتر انگلیس شناخته شده است.

جان تری قصد دارد سومین ملک خود به نام خانه Tandem واقع در اکسشت سوری را تخریب کند و آن را با دو خانه مجلل دیگر، یکی شش خوابه و دیگری چهار خوابه جایگزین کند تا مالک یکی از شگفت‌انگیزترین و گرانترین خانه های فوتبالیست ها شود.

به جرئت می‌توان گفت که بیش از ده سال است که تری از طرفداران این منطقه بوده است و این ملک را به قیمت 4.5 میلیون پوند خریداری کرده و اجازه برنامه‌ریزی برای تخریب آن را هم دریافت کرده است. دو ملک جدید هرکدام یک آشپزخانه، اتاق مخصوص خانواده، اتاق نشیمن، بار و اتاق بازی دارند. علاوه‌براین، در ملک بزرگتر، استخر و باشگاه ورزشی هم ساخته می‌شود. جان تری قبلاً یک عمارت آجری قرمز و یک ملک سفید 9 خوابه در همین منطقه داشت.

خانه Frank Lampard در انگلستان

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

یکی از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال، خانه فرانک لمپارد در لندن انگلستان است. فرانک لمپارد فوتبالیست بازنشسته و مربی سابق باشگاه لیگ برتر اورتون است و طرفداران فوتبال او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تیم چلسی و همچنین یکی از بهترین هافبک‌های نسل خود می‌شناسند.

فرانک لمپارد که متولد 20 ژوئن 1978 میلادی است، همراه با همسرش کریستین لمپارد و دو فرزندش در یک خانه چشمگیر واقع در لندن زندگی می‌کنند. فرانک و کریستین بیش از 6 سال و نیم است که با هم ازدواج کردند و قبل از ازدواجشان به مدت دو سال در نیویورک زندگی می‌کردند چون در آن زمان فرانک لمپارد برای باشگاه MLS نیویورک بازی می‌کرد.

خانه فرانک لمپارد که خانواده را در خود جای می‌دهد چندین اتاق خواب‌ و حمام‌ دارد. همچنین در این خانه یک استخر، باشگاه ورزشی، اتاق نوشیدنی و یک میز بیلیارد برای سرگرمی و استراحت در نظر گرفته شده است. این خانه علاوه بر مواردی که گفته شد، دارای یک گاراژ چند ماشینه است. زیرا، لمپارد علاقه زیادی به اتومبیل دارد. او صاحب یک آئودی، لامبورگینی، فراری و برلینتا است که همه این‌ها حدود 10 میلیون دلار ارزش دارند.

طراحی داخلی خانه فرانک لمپارد، سبک معاصر با دیوارهای سفید، فرش‌های خاکستری مخملی و پرده‌های طوسی بلند دارد که پرده‌ها روی زمین قرار دارند. فضای اتاق غذاخوری با میز چوبی و صندلی‌های فلزی به همراه یک صندلی نشیمن راحتی تکمیل شده است.

فرانک و کریستین دکور خانه خود را با المان‌های تزئینی مانند گیاهان و گلدان‌های زیبا و چند قاب عکس تزئین کرده‌اند که موجی از روح و رنگ را به آن فضای آرام می‌بخشند.

خانه Wayne Rooney در انگلستان

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال
گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

خانه وین رونی در لیورپول انگلستان یکی دیگر از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال محسوب می‌شود. وین مارک رونی فوتبالیست بازنشسته انگلیسی است که در 24 اکتبر 1985 میلادی متولد شده و درحال‌حاضر یک مدیر حرفه‌ای فوتبال در ایالات متحده است. او همچنین به عنوان سرمربی دی سی یونایتد در لیگ فعالیت می‌کند. رونی در بیشتر دوران فعالیت خود، یک مهاجم بود اما در پست‌های میانی مختلف نیز بازی کرد.

وین رونی بیشتر از هر بازیکن دیگری در طول تاریخ منچستر یونایتد گل زده و همچنین رکورددار بیشترین تعداد گل زده برای تیم ملی انگلیس از سال 2015 تا 2023 میلادی بوده؛ به همین دلیل هم به‌عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های نسل خود شناخته می‌شود. علاوه‌براین، او بیشتر از هر بازیکن دیگری غیر از دروازه‌بان برای تیم انگلیس بازی کرده است.

وین رونی یکی از گرانترین خانه های فوتبالیست ها و چند ملک چشمگیر دارد که شامل یک عمارت به ارزش 20 میلیون پوند، معروف به موریسون‌ها و یک ویلای مجلل در باربادوس است. رونی همچنین یک آپارتمان به ارزش 320 هزار پوند در فلوریدا، یک خانه مجزا به ارزش 450 هزار پوند در لیورپول برای والدینش و چند ملک دیگر در سرتاسر جهان دارد.

ویلای رونی واقع در بارباروس به مبلغ بیش از 25 هزار پوند در هفته اجاره داده می‌شود. این ویلا دارای یک استخر بزرگ، اتاق رسانه و زمین گلف مشترک است. همچنین وین رونی و همسرش قبل از اینکه در سال 2016 میلادی هدف سرقت قرار بگیرند، در خانه‌ای به ارزش 6 میلیون پوند در پرستبری چشایر زندگی می‌کردند.

این خانه که به نام قلعه وینسور مشهور است، شش اتاق خواب اختصاصی، سینما، جکوزی، استخر، سیستم گرمایش زیر زمینی و یک سالن آرایشگاه داشته است.

خانه Didier Drogba در انگلستان

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

یازدهمین خانه از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال، خانه دیدیه دروگبا در اکسشات انگلستان است. دیدیه دروگبا فوتبالیست حرفه‌ای بازنشسته ساحل عاج، در 11 مارچ 1978 میلادی به دنیا آمده است و به عنوان مهاجم بازی می‌کرد. طرفداران فوتبال او را به عنوان یکی ار بهترین گلزنان در دوره خود و همچنین کاپیتان سابق تیم ملی ساحل عاج می‌شناسند.

دروگبا بیشتر به واسطه دوران موفقیت‌آمیز در باشگاه چلسی، شناخته شده است. زیرا، در آنجا او بیشتر از هر بازیکن خارجی دیگری گل زده و در‌حال‌حاضر چهارمین گلزن برتر تیم چلسی در تمام دوره‌ها شناخته می‌شود. همچنین دروگبا را به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های آفریقایی همه دوره‌ها می‌شناسند. دلیل معروف شدن او قدرت بدنی، سرعت و کنترل توپ، دقت در شوت‌زنی و همچنین توانایی در نبرد هوایی است.

در سال 2012 میلادی دروگبا از سوی هواداران باشگاه چلسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ این تیم انتخاب شد و همچنین از سال 2010 تا 2020 میلادی، نام او از سوی هواداران در تیم منتخب دهه چلسی قرار گرفت.

او عمارت شش خوابه 11 هزار فوت مربعی خود در سوری را برای فروش به ارزش 6.25 میلیون پوند فهرست کرده است که همین عمارت یکی از گرانترین خانه های فوتبالیست ها به شمار می‌رود. این ملک که در کراون استیت واقع شده است، یک گاراژ دو طبقه، یک استخر بزرگ، یک مجتمع تفریحی با سونا و جکوزی، پنج اتاق پذیرایی و هفت حمام دارد.

فضای استخر را می‌توان از طریق درهای تاشو که به سمت باغ‌های وسیع دیده می‌شود، نگاه کرد. همچنین پنج اتاق اصلی پذیرایی در اطراف سالن پذیرایی مجلل قرار گرفته‌اند که به یک راه پله وسیع که به همه طبقه‌ها راه دارد احاطه شده‌اند.

خانه‌های Neymar

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال، خانه‌های نیمار را می‌توان نام برد. نیمار فوتبالیست حرفه‌ای برزیلی است که در 5 فوریه 1992 میلادی به دنیا آمده و به عنوان مهاجم برای تیم پاری سن ژرمن و همچنین تیم ملی برزیل بازی می‌کند. طرفداران فوتبال او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بهترین فوتبالیست‌های برزیل در همه دوره‌ها می‌شناسند.

نیمار بیشتر از صد گل ورزشی در سه باشگاه مختلف به نام خود ثبت کرده است که این تعداد گل ورزشی موفقیتی کمیاب محسوب می‌شود. زیرا، تنها چهار بازیکن به این موفقیت دست یافتند. نیمار از سال 2017 میلادی، یک عمارت مجلل 5 طبقه در بوگیوال واقع در محله غربی پاریس به ارزش 12800 پوند در ماه اجاره کرده بود.

عمارت نیمار امکانات مجللی از جمله استخر سرپوشیده و حمام ترکی دارد. این عمارت 6 خوابه به صورت ساده و در عین حال پیچیده طراحی شده است و فضای آن با طبقه‌های چوبی کلاسیک و کاناپه‌های کرمی رنگ زیبا و فرش‌ها در سالن پذیرایی و سالن غذاخوری پوشیده شده است.

علاوه بر مواردی که گفته شد، این عمارت دارای استخر، جکوزی و صندلی‌های آفتاب‌گیر بود. وسعت عمارت واقع در بوگیوال به 10800 فوت مربع می‌رسید و گفته شده که در گذشته صاحب این عمارت ژرارد دپاردیو بازیگر فرانسوی و رونالدینیو فوتبالیست برزیلی بوده است.

متأسفانه نیمار به خاطر نگرانی‌های امنیتی، مجبور به نقل مکان از این عمارت به یک مکان نامعلوم دیگری در پاریس شده است. چراکه برخی هواداران سعی می‌کردند برای تماشای او، از دیوار عمارت بالا بروند.

نیمار همچنین صاحب یک عمارت مجلل در ریودوژانیرو برزیل است که در سال 2017 میلادی آن عمارت را به ارزش 10 میلیون دلار خریده بود. عمارت واقع در برزیل در زمینی به وسعت 3 هکتار در املاک محله پورتوبلو قرار گرفته و فاصله تقریبی آن تا ساحل حدود 60 مایل است. این عمارت یک سکوی هلیکوپتر و یک اسکله دارد که نیمار از قایق تفریحی شخصی 15 فوتی خود در آن اسکله نگهداری می‌کند.

خانه David Beckham در انگلستان

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

خانه دیوید بکهام در لندن انگلستان از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال است. دیوید بکهام فوتبالیست بازنشسته انگلیسی است که در 2 می 1975 میلادی به‌ دنیا آمده و در‌حال‌حاضر رئیس و مالک باشگاه اینتر میامی و همچنین مالک سالفورد سیتی است. اما در کل طرفداران فوتبال او را به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های نسل خود و همچنین یکی از بهترین متخصصان ضربات ایستگاهی در همه دوره‌ها می‌شناسند.

دیوید به همراه همسرش ویکتوریا بکهام، سبک زندگی خاص و مجللی دارند و دارای چندین ملک از جمله یک عمارت زیبا در هلند پارک هستند. این عمارت را می‌توان یکی از منحصر‌به‌فردترین مناطق لندن به حساب آورد که 39.5 میلیون پوند ارزش دارد.

عمارت بکهام یک باشگاه ورزشی و یک انبار مشروب دارد و در سال 2016 میلادی بازسازی‌های زیادی روی این عمارت انجام شده است. از جمله این بازسازی‌ها می‌توان به جدا کردن محل زندگی بروکلین، پسر بزرگشان قبل از نقل مکانش با نیکولا پلتز، اشاره کرد.

آشپزخانه این عمارت با کابینت‌های مشکی شیک و لوازم خانگی مدرن، یکی از بخش‌های قابل توجه این عمارت است. ورودی عمارت بکهام یک طرح سیاه سفید با کفپوش کاشی‌کاری شده دارد و همچنین چند چراغ دیواری در راهرو ورودی این عمارت دیده می‌شود. برای افزودن رنگ به اتاق، یک کاغذ دیواری با برگ درخت انگور و گل بر روی دیوارهای اتاق نصب شده است.

اتاق خانواده یک شومینه حکاکی شده همراه با راه ورود آتش‌سوزی دارد که آن اتاق را به مکانی دنج و راحت برای استراحت خانواده تبدیل کرده است. فضای سالن غذاخوری با کفپوش‌های چوبی و یک میز ناهارخوری چوبی پر شده است تا کل اعضای خانواده را در هنگام سرو غذا در خود جای دهد.

خانه‌های Lionel Messi

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال می‌توان به خانه‌های لیونل مسی نیز اشاره کرد. لیونل آندرس مسی که با نام مختصر لئو مسی شناخته می‌شود، فوتبالیست حرفه‌ای آرژانتینی است. او در 24 ژوئن 1987 میلادی متولد شده و در‌حال‌حاضر به عنوان مهاجم برای تیم فوتبال پاری سن ژرمن بازی ‌می‌کند. او همچنین کاپیتان تیم ملی آرژانتین است.

طرفداران فوتبال لیونل مسی را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان همه دوره‌ها می‌شناسند. او در طول دوران فعالیتش توانسته رکورد هفت جایزه توپ طلا و شش کفش طلای اروپا را به نام خود ثبت کند. همچنین لیونل مسی در سال 2020 میلادی به تیم رویایی توپ طلا معرفی شد.

به دلایل کاملا مشخصی لیونل مسی فقط یک خانه یا یک عمارت ندارد. اما او همسرش آنتونلا روکوزو، درحال‌حاضر در یک عمارت مجلل واقع در پاریس زندگی می‌کنند که وسعت این عمارت بیش از 300 متر مربع است. این عمارت یک استخر سرپوشیده دارد. زوج مسی برای اجاره این عمارت خود ماهانه 20 هزار یورو پرداخت می‌کنند. علاوه‌براین عمارت، مسی صاحب یک آپارتمان یک طبقه در ساختمان آکوالینا واقع در روزاریا است که این آپارتمان، یک بار VIP و یک استخر دارد و مسی آن را به ارزش یک میلیون دلار خریداری کرده است.

مسی صاحب شش خانه در ایتالیا است؛ از جمله یک عمارت واقع در کومو لومباردی نزدیک رودخانه سرسیو و یک هتل به نام The Mim Stiges که 77 اتاق رو به دریای مدیترانه دارد. علاوه بر مواردی که گفته شد خانه مسی واقع در بارسلونا به ارزش بیش از 40 میلیون یورو، جالب‌ترین آن‌هاست چون شکلی شبیه به زمین فوتبال دارد و به جرئت می‌توان گفت که یکی از گرانترین خانه های فوتبالیست ها است.

خانه‌های Cristiano Ronaldo

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

در آخرین مورد از لیست گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال به خانه‌های کریستیانو رونالدو اشاره می‌کنیم. رونالدو فوتبالیست پرتغالی است که در 5 فوریه 1985 میلادی به دنیا آمده و درحال‌حاضر، کاپیتان تیم فوتبال النصر و تیم ملی پرتغال است. او در طول دوران فعالیتش موفق به کسب پنج جایزه توپ طلا و چهار کفش طلای اروپا شده است که همین امر باعث شده طرفداران فوتبال رونالدو را به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های همه دوره‌ها بشناسند.

رونالدو بخش زیادی از ثروت خود را در بازار ملک سرمایه‌گذاری می‌کند و صاحب چندین ساختمان در سرتاسر جهان است. درحال‌حاضر رونالدو در برج پادشاهی واقع در عربستان زندگی می‌کند که این برج یکی از بلندترین ساختمان‌های عربستان سعودی به شمار می‌رود.

او در یکی از بهترین سوئیت‌های واقع در ریاض به همراه خانواده، دوستان و نیروی امنیتی خود زندگی می‌کند. این سوئیت بیش از سه هزار فوت وسعت دارد و می‌توان گفت تمام نیازهای او در این سوئیت برطرف شده است. به رونالدو به مدت یک ماه سوئیت پادشاهی دو طبقه اختصاص داده شده که این سوئیت یکی از بهترین سوئیت‌ها در این ساختمان 99 طبقه محسوب می‌شود.

رونالدو یکی از فوتبالیست‌هایی است که یک خانه در محله لافینکا مادرید دارد و بخش عمده دارایی او یکی از بزرگترین خانه‌های این محله است. همچنین رونالدو صاحب یک ملک مجلل در Avenida de Liberdade لیسبون است که گفته شده این ملک حدود هفت میلیون یورو ارزش داشته است.

املاک دیگر او شامل یک آپارتمان در منطقه روآ کاستیلیو در لیسبون، یک آپارتمان سه خوابه در برج ترامپ در منهتن، یک عمارت در کوستا دل سول با یک استخر شنای بزرگ و یک ملک در گرس شمال غربی پرتغال است؛ جایی که بسیاری از افراد معروف و رهبران کسب و کار برای استراحت به آن جا می‌روند.

گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال

همچنین در سال 2018 میلادی، رونالدو ملکی را در اطراف تورین پس از امضای قرارداد با تیم یوونتوس خرید. علاوه بر موارد گفته شده، کریستیانو رونالدو مالک یک جزیره خصوصی کامل در نزدیکی ساحل زیبای مادیرا است که یکی از دو منطقه مستقل پرتغال محسوب می‌شود. مادیرا مکانی منحصربه‌فرد با کوه‌های صخره‌ای و دامنه‌های سرسبز است و در سواحل آفریقا دور تا دور آن را اقیانوس اطلس فرا گرفته است.

فرودگاه بین المللی کریستیانو رونالدو (مادیرا) در سانتا کروز، راه دسترسی اصلی به این جزیره است. همچنین عمارت هفت طبقه فونچال رونالدو که گفته شده در سال 2020 میلادی به ارزش تقریبی 7.4 میلیون دلار ساخته شده است، خاص‌ترین و چشم‌گیرترین ویژگی این جزیره است. این ملک که یکی از گرانترین خانه های بازیکنان فوتبال به شمار می‌رود، دارای مناظر خیره‌کننده رو به اقیانوس اطلس و چندین امکانات رفاهی مانند دو استخر در اندازه المپیک، جکوزی و زمین فوتبال است.

سؤالات متداول

کدام فوتبالیست گرانترین خانه را دارد؟

دیوید بکهام صاحب گران‌ترین خانه است. این ملک مجلل در لندن واقع شده و 39.5 میلیون پوند ارزش دارد.

کدام فوتبالیست بزرگترین خانه را دارد؟

سرخیو راموس صاحب بزرگترین عمارت است که وسعت آن عمارت به بیش از 16 هزار فوت مربع می‌رسد. از طرفی دیگر می‌توان به جزیره شخصی رونالدو نیز اشاره کرد که به وضوح می‌توان گفت از همه خانه‌های دیگر بزرگتر است. اما وسعت خود عمارت واقع در جزیره 8600 فوت مربع است که از این نظر بزرگترین خانه به حساب نمی‌آید.

منبع: footbalium.com

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خونه رونالدو محشرههه😍😍
    من عکس خونه ابراهیموویچ هم تو اقتصاد آفرین دیده بودم تو یه رپورتاژ گذاشته بودن چه خونه زندگی دارن واقعاا

    پاسخ