coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

حماس از ایلان ماسک دعوت کرد تا از ویرانی‌های غزه هم دیدن کند

دعوت حماس از ایلان ماسک با هدف نشان دادن وضعیت تخریب و آسیب‌هایی که به دنبال بمباران‌های اسرائیل در منطقه به وقوع آمده، صورت گرفته است.

دیروز ماسک به همراه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به نزدیکی مناطق جنوبی رفت و خساراتی که ناشی از حملات مقاومت به آنجا بوده را مورد بررسی قرار داد. اکنون مقاومت فلسطین از مدیر شبکه اجتماعی ایکس خواسته است که به غزه برود و جنایات و ویرانی‌هایی که به دلیل حملات اسرائیل به وقوع پیوسته را با چشمان خود مشاهده کرده و آگاهی بیشتری نسبت به وضعیت واقعی در منطقه پیدا کند.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


دعوت حماس از ایلان ماسک

اسامه حمدان، یکی از مقامات سنی حماس، در یک کنفرانس مطبوعاتی در بیروت اظهار داشت: »تسلیم اسرای مناطق مختلف غزه، ادعاهای ساختگی دشمن را رد می‌کند و اعتراف دشمن به تعداد کشته‌ها و مجروحان خود، حقیقت وحشتناک را آشکار نمی‌کند.»

دعوت حماس از ایلان ماسک
دعوت حماس از ایلان ماسک

وی در ادامه گفت: «تلفات دشمن در روزهای آینده قرار است بیشتر شود. تهدیدات دشمن درباره ازسرگیری جنگ در منطقه غزه به نظر بی‌معنی و بی‌فایده است و تنها برای ایجاد ترس در داخل کشورشان استفاده می‌شود. نیروهای دشمن هنوز به 80 درصد مناطق نوار غزه دست نیافته‌اند و بنظر می‌رسد همچنان به این نقطه نخواهند رسید. عملیات تحویل اسرای دشمن در مناطق مختلف نوار غزه ادعای دشمن درمورد کنترل کامل این ناحیه را تکذیب می‌کند.»

اسامه حمدان ادامه داد: «دشمن تنها زبان قدرت و خشونت را می‌فهمد و اگر اسرای دشمن در دست ما نبود، هرگز اسرای مردم فلسطینی را آزاد نخواهند کرد. ما از سفر هیئت‌های رسمی به غزه، به ویژه هیئت قطری، تقدیر می‌کنیم و امیدواریم که تلاش‌های آنان به موفقیتی برای حمایت از مردم غزه منجر شود.

همچنین، ما خواستار ارسال بیمارستان‌های میدانی به غزه در تمامی تخصصات و حوزه‌های پزشکی هستیم. ما از جامعه بین‌المللی خواهش می‌کنیم که یک کمیته تحقیق بین‌المللی برای بررسی حمله های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در غزه تشکیل دهد و اقدامات لازم را برای قبول و نشر گزارشات این کمیته انجام دهد.»

حمدان همچنین از رسانه‌های بین‌المللی خواهش کرد که به غزه بیایند و شاهد واقعیت جنایات دشمن باشند و این واقعیت‌ها را به دنیا انتقال دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دعوت حماس از ایلان ماسک چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگر می خواهد واقعیت را بفهمد ، حتما به غزه برود .
    اونجا می تواند تشخیص بدهد که چه اتفاقاتی در طی این 80 سال علیه مردم فلسطین انجام شده است .

    پاسخ