coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ردیابی دقیق تومورها با کونولوسکوپی مجهز به هوش مصنوعی

هوش مصنوعی و مولدهایش که امروزه تقریبا در هر صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد اکنون قرار است به دانشمندان در تشخیص و ردیابی دقیق تومورها با کونولوسکوپی به پزشکان کمک کند.

هوش مصنوعی در دنیای امروزی بسیار مورد توجه قرار گرفته به تازگی محققان دانشکده پزشکی دانشگاه چین دریافتند که می‌توان از هوش مصنوعی برای پیدا کردن کوچک‌ترین تومور‌ها در کونولوسکوپی کمک گرفت.

بیشتر بخوانید: با مشخصات دستیار هوش مصنوعی گوگل بارد آشنا شوید

بر اساس اعلام اینترستینگ انجینرینگ، دکتر لوئیس لاو هو شینگ، استادیار پزشکی و درمانی اعلام کرده که با کمک از هوش مصنوعی توسعه یافته AI می‌توان کوچک‌ترین تومور‌ها که آدنوم نام دارد را شناسایی کرده و مانع از پیشرفت آنها شود بر اساس گفته‌های وی تشخیص این تومورها بدون استفاده از هوش مصنوعی اصلا ممکن نیست.

نشریه چاینا مورنینگ با اشاره به پست محققین اعلام کرده این ابزار هوش مصنوعی به طور ویژه برای تشخیص این تومورها کارآمد است به حدی که بدون استفاده از هوش مصنوعی و در صورت عدم شناسایی تومورهای آدنوم موجب پیشرفت این تومور‌ها و در نهایت به سرطان کولون منجر شوند.

یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی برای استفاده آن در کونولوسکوپی در تشخیص این تومورهای کوچک برای محققین یک سال زمان برد محققین این آزمایشات را در سال 2021 آغاز کرده و تحقیقات تا جولای 2022 میلادی به درازا کشید.

هدف استفاده از هوش مصنوعی در کونولوسکوپی تشخیص دقیق‌تر تومورهای کوچک و جلوگیری از پیشرفت آنها است. گرچه این دستیار بیشتر به پزشکان کم تجربه کمک می‌کند اما به هرحال می‌تواند تشخیص دقیق‌تر و سریع‌تری را در اختیار همه قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ردیابی دقیق تومورها با کونولوسکوپی با کمک هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر