;
coinex

نام مرورگر مایکروسافت اج در اندروید و ios تغییر کرد؛ عجین شده با هوش مصنوعی

براساس اعلام یکی از کاربران برنامه ایکس، نام مرورگر مایکروسافت اج در اندروید و ios تغییر کرده البته هنوز خبری از قابلیت‌های جدید نیست و به نظر می‌رسد تنها یک تغییر شکل انجام شده است.

یکی از کاربران برنامه اجتماعی ایکس از تغییر نام مرورگر مایکروسافت اج در اندروید و ios خبر داده است. هنوز هیچ بروزرسانی مهمی در هوش مصنوعی مایکروسافت گزارش نشده است و به نظر می‌رسد مایکروسافت نام نسخه‌ی مخصوص گوشی آیفون و گوشی‌های اندرویدی اج را به Microsoft Edge: AI Browser را برای تاکید بیشتر و مهم تر کردن نقش هوش مصنوعی خود تغییر داده است.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت برای گوشی‌های آیفون منتشر شد

مایکروسافت چندی پیش نسخه موبایل هوش مصنوعی خود کوپایلوت را برای قوی‌تر کردن و رساندن به نسخه دسکتاپ آپدیت کرده است اما هم زمان با این اتفاق فرصت خوبی فراهم شد تا مایکروسافت هوش مصنوعی خود کوپایلوت را تبلیغ کند.

اما خب بهرحال به نظر نمی‌رسد که به روزرسانی مایکروسافت تنها به یک تغییر نام ختم شود و با انتظارات به وجود آمده در کاربران به نظر می‌رسد تغییر نام مرورگر مایکروسافت اج در اندروید و ios با بروزرسانی و معرفی قابلیت‌های جدید همراه خود بود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی تغییر نام مرورگر مایکروسافت اج چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر