coinex
راهنمای خرید تکراتو

با مشخصات دستیار هوش مصنوعی گوگل بارد آشنا شوید

مشخصات دستیار هوش مصنوعی گوگل بارد منتشر شد. چت‌بات گوگل مانند سایر رقبا قابلیت‌هایی مشابه را به کاربران خود ارائه خواهد داد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

در حالی که منتظر تاریخ رسمی معرفی دستیار هوش مصنوعی Google Bard هستیم، افراد حاضر در 9To5Google فاش کردند که مشخصات رابط کاربری دستیار هوش مصنوعی Google Bard چگونه خواهد بود. قابل ذکر است که برنامه Google با چند طرح جدید به روز شده است که بهترین نگاه را به تغییر برگه و پنجره پاپ آپ به ما می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دستیار هوش مصنوعی گوگل بارد

ظاهرا آخرین نسخه چت‌بات Google از حالت کامپایل خارج شده و منتشر گردیده است. همچنین رابط کاربری دستیار هوش مصنوعی گوگل بارد به روز شده، کارکرد ویجت‌های سهام و ابزارک‌های مالی که اخیراً عرضه شده اند را بهینه می‌کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که بارد جایگزین دستیار موجود در دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی شده خواهد شد. اما همچنان می‌توانید از روش‌های قدیمی فعال کردن دستیار گوگل استفاده کنید، مثلاً دکمه روشن/خاموش را برای مدت طولانی فشار دهید یا بگویید «Hey, Google».

 

پاپ آپ جدید Bard AI به شما امکان می‌دهد به سه دکمه برای ارسال درخواست‌های خود دسترسی داشته باشید. همچنین، رابط کاربری جدید دستیار هوش مصنوعی بارد در بالای صفحه Discover اپلیکیشن جستجوی گوگل قرار خواهد گرفت. این دکمه بیشتر یک سوئیچ کشویی است، و مشخص نیست که آیا دکمه در آنجا قرار دارد تا به شما یادآوری کند که دستیار هوش مصنوعی Bard را بررسی کنید یا اینکه آیا یک مکان دائمی در آنجا خواهد داشت. علاوه بر این، همچنین می‌توانید پنجره‌ای را فعال کنید که از آن برای ارسال درخواست‌ها و سؤالات خود به دستیار Bard AI استفاده می‌کنید.

این پاپ آپ دارای سه دکمه برای تایپ، ارسال پیام‌های صوتی و اشتراک گذاری عکس با دستیار هوش مصنوعی است. درخواست راه‌اندازی دستیار هوش مصنوعی Bard جدید نیز بازطراحی شده است، و اکنون پیام برجسته «دستیار را با بارد امتحان کنید» را نشان می‌دهد تا دستیار شما را ارتقا دهد و بارد و ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌اش را در بر بگیرد. در حال حاضر، دستیار هوش مصنوعی Bard غیرقابل دسترسی است و باید منتظر عرضه رسمی آن باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دستیار هوش مصنوعی گوگل بارد چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر