coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی‌های پوکو X6‌ و X6 پرو معرفی شدند [+مشخصات و قیمت]

امروز گوشی‌های سری x6 پوکو طی مراسمی رسمی در هند معرفی شدند. گوشی‌های پوکو X6‌ و x6 پرو که از نظر ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر دارند از یک صفحه نمایش OLED به ابعاد 6.67 اینچی با رزولوشن 1.5K و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز، بهره می‌برند.

نمایشگر گوشی‌های مدل پوکو ایکس 6 نه تنها از فناوری دالبی ویژن بهره‌مند هستند بلکه با شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس پوشیده شده؛ حداکثر روشنایی این صفحه تا 1800 نیت ارتقا یافته و در زیر آن، سنسور اثر انگشت نیز جای گرفته است.

بیشتر بخوانید: گوشی اقتصادی پوکو M6 پرو فورجی به عرضه جهانی رسید [+ قیمت و مشخصات فنی]

مشخصات گوشی‌های پوکو X6‌ و X6 پرو

در قسمت پشت گوشی‌های هوشمند مدل پوکو ایکس 6، یک دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد که از یک سنسور اصلی با قابلیت 64 مگاپیکسل و تجهیز به لرزشگیر اپتیکال بهره‌مند است. علاوه بر این، این دستگاه‌ها دارای دوربین اولترا واید با قدرت 8 مگاپیکسل و دوربین ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل هستند. در بخش بالای نمایشگر گوشی‌های سری پوکو ایکس 6، یک دوربین 16 مگاپیکسلی جا‌خوش کرده است.

اصلی‌ترین تفاوت بین گوشی‌های سری پوکو ایکس 6 در انتخاب تراشه و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن‌ها است. در حالی‌که نسخه پرو از تراشه دایمنسیتی 8300 اولترا بهره‌مند است، مدل استاندارد از چیپ اسنپدراگون 7s Gen 2 استفاده می‌کند. هر دو دستگاه در نسخه بالاتر به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز هستند، با این تفاوت که مدل پرو از حافظه پرسرعت UFS 4.0 استفاده می‌کند.

گوشی‌های پوکو X6‌ و X6 پرو از فناوری شارژ سریع با توان 67 وات حمایت می‌کنند. با این اوصاف، انرژی مدل پرو توسط یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت تأمین می‌شود در حالی‌که نسخه استاندارد از یک باتری با ظرفیت 5100 میلی‌آمپرساعت بهره‌مند است. نسخه پرو با بلوتوث 5.4 همراه است و بدون جک 3.5 میلی‌متری هدفون آمده است. در عوض، نسخه استاندارد از جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره می‌برد اما با بلوتوث 5.2 تجهیز شده است.

پوکو ایکس ۶ پرو از ابتدا با سیستم‌عامل HyperOS عرضه شده و تجربه کاربری این سیستم را ارائه می‌دهد. به‌علاوه، پوکو X6 با رابط کاربری MIUI 14 بر پایه اندروید 14 عرضه شده است. هر دو گوشی هوشمند قطعیت دارند که تا سه سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت خواهند کرد و البته پوکو ایکس 6 نیز به عنوان یک گزینه دارای HyperOS می‌باشد.

پوکو X6 که از 5 روز دیگر در بازار هند فروش خود را آغاز خواهد کرد، به مانند تمام گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان قیمت‌گذاری متفاوتی خواهند داشت. به این ترتیب پوکو X6 با 8 گیگ رم و 256 حافظه داخلی، 249 دلار و پوکو X6 با 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی 319 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

همچنین، قیمت‌های نسخه‌های پوکو X6 پرو با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و پوکو X6 پرو با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب 299 و 369 دلار عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشخصات و قیمت سری گوشی‌های پوکو X6‌ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر