coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طراحی حلقه هوشمند گلکسی مشخص شد [+ تاریخ معرفی]

در شب گذشته سامسونگ سری گلکسی S24 را معرفی کرد. به علاوه، این برند کره‌ای همه را با اولین حلقه هوشمند خود شگفت‌زده کرد. حال طبق یک افشاگری جدید، طراحی حلقه هوشمند گلکسی مشخص شده است.

شرکت به جز ارائه یک نگاه کلی به این گجت و تأیید پشتیبانی از Samsung Health، اطلاعات بسیار کمی را در مورد Galaxy Ring فاش کرد. یک تحلیلگر تکنولوژی که زمانی به نمونه‌های آزمایشی گلکسی رینگ دسترسی داشته، جزئیات بیشتری در خصوص این گجت هوشمند را لو داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی حلقه هوشمند گلکسی مشخص شد [+ تاریخ معرفی]

آوی گرینگارت (Avi Greengart)، یک تحلیلگر تکنولوژی، جزئیات کلیدی ردیاب سلامت سامسونگ را فاش کرد. او گفته اجازه عکس‌برداری از نمونه‌های آزمایشی Galaxy Ring را نداشته اما جزئیات جالبی در خصوص این گجت‌ها بیان کرده است.

وی گفته که این حلقه‌ هوشمند گلکسی به‌طور غیرقابل باوری سبک است. این رینگ در 13 سایز در دسترس خواهد بود. با اینکه هیچ اطلاعاتی درباره آن عرضه نشده است، انتظار می‌رود که از جنس سرامیک و فلز باشند. تحلیلگر می‌گوید که حلقه هوشمند گلکسی از مهندسی موثری برخوردار است.

طراحی حلقه هوشمند گلکسی

طبق گفته گرینگارت، احتمالا Galaxy Ring سامسونگ در انتهای امسال عرضه شود ولی تاریخ دقیق و قیمت این حلقه نامعلوم است. با این حال، این احتمال وجود دارد که در رویداد آنپکد بعدی سامسونگ که قرار است از گوشی‌های تاشو Z و ساعت‌های هوشمند رونمایی شود، این گجت نیز معرفی شود.

طبق گفته سامسونگ، این رینگ هوشمند مطابق آخرین روش های علمی به منظور ردیابی سلامت و تندرستی ساخته شده است. از آنجایی که یک گجت پوشیدنی محسوب می‌شود، انتظار می‌رود همانند ساعت‌های هوشمند، تمام ویژگی‌های ردیابی سلامتی را داشته باشد.

با وجود شرکت‌هایی همچون Oura، Circular، Amazfit، عصر حلقه‌های هوشمند در حال شکل‌گیری بوده و احتمالا با ورود سامسونگ به این بخش از گجت‌های پوشیدنی، شاهد استقبال بیشتر مردم از این رینگ‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی حلقه هوشمند گلکسی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر