coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جیمیل با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌نویس ایمیل‌های شما را آماده می‌کند

جیمیل با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌نویس ایمیل‌های شما را آماده می‌کند. به زودی می‌توانید از صدا برای دیکته کردن اعلان‌های هوش مصنوعی خود استفاده کنید که برای پیش‌نویس ایمیل استفاده می‌شود.

جیمیل یکی از بهترین برنامه‌های ایمیل در اندروید است. Google در حال ارتقای تجربه Gmail با قابلیت جدید Help Me Write است که از هوش مصنوعی برای کمک به شما در تهیه سریع ایمیل‌ها استفاده می‌کند. کاربران باید دستورات نوشتاری را وارد کنند تا هوش مصنوعی با آن کار کند، اما در آینده، این قابلیت احتمالاً می‌تواند از طریق صدا نیز انجام شود.

بیشتر بخوانید: 10 گوشی برتر سه هفته اخیر معرفی شدند

TheSpAndroid یک ویژگی برنامه آینده جیمیل را فعال کرده است که به شما امکان می‌دهد “ایمیل را با صدای خود پیش‌نویس کنید.” می‌توانید درخواست‌های خود را بیان کنید، و هوش مصنوعی تعبیه‌شده در برنامه Gmail آن را دنبال می‌کند تا یک ایمیل پیش‌نویس کند.

ویژگی پیش‌نویس ایمیل با صدا در Gmail شبیه عملکردهای مبتنی بر صدا در برنامه‌های صفحه‌کلید است، اما به نظر می‌رسد که چند تفاوت بزرگ با یکدیگر دارند. به عنوان مثال، این ویژگی در خود برنامه Gmail یکپارچه شده است، بنابراین شما می‌توانید بدون در نظر گرفتن اینکه برنامه صفحه کلید شما ورودی صوتی را می‌پذیرد یا نه از آن استفاده کنید. دوم، به نظر نمی‌رسد که این قابلیت یک دیکته صوتی ساده باشد زیرا از Voice برای وارد کردن اعلان استفاده می‌شود که هوش مصنوعی پس از آن برای پیش‌نویس ایمیل شما استفاده می‌کند. این همان ویژگی است که اکثر برنامه‌های صفحه کلید ارائه نمی‌دهند.

با استفاده از این ویژگی، رابط تایپ صوتی هنگامی که شروع به نوشتن یک ایمیل جدید یا پاسخ دادن به یک ایمیل می‌کنید، به طور خودکار یک دکمه میکروفون بزرگ را باز می کند. می‌توانید روی آن ضربه بزنید تا ضبط  شروع شود. پس از انجام، روی ویژگی «ایجاد» ضربه بزنید تا از هوش مصنوعی برای پیش‌نویس ایمیل استفاده کنید. اگر از رابط خارج شوید، یک تراشه روی صفحه ایمیل ظاهر می شود که به شما امکان می‌دهد به ویژگی بازگردید.

به هر حال مشخص نیست که گوگل چه زمانی این ویژگی را در جیمیل برای اندروید عرضه خواهد کرد. در حال حاضر، Help Me Write تنها در اختیار کاربران Google Workspace Labs در ایالات متحده قرار گرفته است و فقط به زبان انگلیسی کار می کند. پیش‌بینی می‌شود که ویژگی پیش‌نویس ایمیل با صدا ابتدا برای این زیرمجموعه از کاربران Gmail و سپس برای کاربران بیشتر، زمانی که Help Me Write برای آنها نیز ارائه شود، عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر