coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آغاز طرح امداد نوروزی خودرو ایران از چهارشنبه

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران از آغاز طرح امداد نوروزی در روز چهارشنبه خبر داد. او همچنین اعلام کرد که به تمامی خودروها امداد رسانی خواهد شد.

عباس میرحسینی، مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران در خصوص طرح امداد نوروزی توضیح داد:« امدادخودرو ایران ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه می‌دهد. این مرکز علاوه بر امدادرسانی به محصولات ایران‌خودرو به تمام خودروها خدمات عمومی ارائه می‌دهد.»

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید: اعلام زمان ثبت نام مرحله دوم کنکور 1403 ؛ آزمون سراسری 1403 کی برگزار می‌شود؟

میرحسینی اعلام کرد:« طرح امداد نوروزی از چهارشنبه آغاز می‌شود.در برخی حوزه‌ها پیشتاز هستیم و در برخی حوزه ها مانند شهرستان ها که مردم آگاهی کمتری دارند و یا امدادخودروهای متفرقه وجود دارد، فعالیت ما کمتر است.»

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران در خصوص امداد خودروهای متفرقه گفت:« امدادخودروهای متفرقه با نرخ های متفاوت و بدون ارائه خدمات استاندارد فعالیت دارند، در حالی که در این مرکز هیچ خدمتی بدون ارائه فاکتور نیست‌. نرخ نامه های حمل پیش فاکتوری است و مشتری از قبل اطلاع دارد. سعی ما بر شفاف بودن این روند است و هدف ما جلب رضایت مشتری است.»

او همچنین اعلام کرد:«  مردم از امدادخودروهای قانونی استفاده کنند، تاکید ما بر استفاده مشتریان ایران‌خودرو از امدادخودرو ایران با سرشماره  ۰۹۶۴۴۰ است.  مردم از امدادخودروهای قانونی استفاده کنند،  میانگین زمان خدمت رسانی امدادخودرو ایران ۲۵ دقیقه و حتی در تهران میانگین کمتر از ۱۵ دقیقه است.»

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره‌ی طرح امداد نوروزی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر