coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پوکو F6 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 2 در پایگاه اطلاعاتی Geekbench ظاهر شد

پوکو F6 پرو یک قدم دیگر به عرضه جهانی نزدیک شد. این گوشی پس از دریافت گواهی‌های لازم مانند FCC و NBTC حالا در پلتفرم گیک‌بنچ نیز ظاهر شده است.

گفته می‌شود که سری F6 پوکو شامل دو مدل پایه و پرو خواهد بود. در این چند هفته اخیر، هر دو مدل دریافت گواهی‌ها از منابع نظارتی مختلف را آغاز کرده‌اند و از این رو حدس زده می‌شود که زمان عرضه آنها قریب‌الوقوع باشد.

راهنمای خرید تکراتو

پس از آنکه POCO F6 در بنچمارک‌های Geekbench ظاهر شد، حالا نوبت به نسخه برتر یعنی پوکو F6 Pro رسیده که در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ قرار گیرد. این دو گوشی قبلا گواهی‌های FCC و NBTC را هم دریافت کرده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا از مشخصات فاش شده در Geekbench نیز آگاه شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات پوکو F6 پرو

پوکو F6 Pro در پلتفرم بنچمارک Geekbench با شماره مدل 23113RKC6G لیست شده است. مادربرد قرار گرفته در این وب‌سایت دارای اسم رمز kalama است و پیکربندی آن شامل سه هسته با سرعت 2.02 گیگاهرتز، چهار هسته با سرعت 2.80 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با سرعت 3.19 گیگاهرتز می‌شود.

این نشان می‌دهد که قلب تپنده این دستگاه به احتمال قوی، اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام خواهد بود. طبق اطلاعات موجود در پایگاه داده و اطلاعات گیک‌بنچ، POCO F6 Pro از حداکثر 16 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. البته می‌توانیم انتظار پیکربندی‌های بیشتر با رم متفاوت را در زمان عرضه داشته باشیم.

پوکو F6 پرو

این پایگاه، نتایج تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای را هم فاش کرده که به ترتیب برابر 1421 و 5166 هستند. علاوه بر این، بر اساس اطلاعات موجود در مرجع صدور گواهی FCC می‌دانیم که منبع تغذیه POCO F6 Pro یک باتری 4880 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در بخش نرم افزار نیز اندروید 14 در قالب رابط کاربری HyperOS اجرا خواهد شد.

نکته دیگری که وجود دارد این است که F6 Pro به احتمال زیاد یک نسخه تغییر نام یافته از ردمی K70 خواهد بود. در واقع، شماره مدل‌های این دو گوشی نیز با یکدیگر مطابقت دارند، به جز آخرین حرف یعنی G و C که نشان‌دهنده کلمات Global و China هستند.این یعنی پوکو اف 6 پرو نسخه جهانی ردمی K70 خواهد بود.

Redmi K70 یک گوشی انحصاری برای بازار چین است که از یک صفحه نمایش اولد 120 هرتزی با وضوح 2K و حداکثر روشنایی 4000 نیت، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی و سه دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی پوکو F6 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gzimochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر