coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آیپد پرو جدید از تست خم شدن سربلند بیرون آمد [+ویدئو]

آیپد پرو جدید وارد بازار شده و تست‌های که آن را مورد آزمایش قرار می‌دهند در یوتیوب منتشر شده است. دو کانال معروف JerryRigEverything و AppleTrack ویدئوهای تست خم شدن خود را منتشر کرده‌اند و به نظر می‌رسد هر دو به یک نتیجه مشابه رسیده‌اند: آیپد پرو جدید تحت فشارهای شدید خوب عمل می‌کند و در استفاده عادی مقاوم به خم شدن است.آیپد پرو جدید در برابر فشار عمودی راحت‌تر خم می‌شود که احتمالاً به دلیل نیروهای وارد شده در محور ساختار تقویتی داخلی جدید و ضعف در نقاط باز پورت شارژ در پایین دستگاه است.


بیشتر بخوانید:


تست خم شدن آیپد پرو جدید

با وجود اینکه آیپدها تحت هر نوع فشاری خم می‌شوند، اما در شرایط عادی تقریباً همیشه به شکل اولیه خود بازمی‌گردند. تست‌کنندگان نیروهایی به مراتب بیشتر از آنچه در زندگی روزمره انتظار می‌رود، وارد کردند تا بتوانند خم دائمی ایجاد کنند.

تحسین‌برانگیزترین این است که آیپد پروهای جدید پس از تحمل فشار زیاد، تمام ابزارها مانند دوربین‌ها و صفحه لمسی همچنان کار می‌کردند. این در حالی بود که نمایشگر کاملا شکسته و خمیده شده بودند.

بر اساس این برداشت‌های اولیه، به نظر نمی‌رسد که ما شاهد تکرار BendGate باشیم. این جنجال زمانی به وجود آمد که آیپد پرو 2018 با فرم جدید عرضه شده و مشتریان متوجه شدند که دستگاه‌ها در حالت عادی حتی در جیب‌هایشان هم خم می‌شود.

نسخه‌های بعدی، از جمله این نسل جدید 2024، چنین مشکلاتی را نشان نمی‌دهند. با این حال، هنوز هم باید مراقب باشید، مثلاً اگر آیپد خود را در کیفی همراه با کتاب‌های سنگین قرار می‌دهید.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر