coinex
otetmarket
propification.com

ساعت هوشمند کودکان هواوی 5 پرو با قابلیت موقعیت‌یابی آفلاین 2.0 معرفی شد

غول فناوری‌ چینی اخیرا از ساعت هوشمند کودکان هواوی 5 پرو که جانشین مدل 4 پرو محسوب می‌شود، رونمایی کرد. این ساعت هوشمند جدید اولین محصولی است که از قابلیت موقعیت‌یابی آفلاین 2.0 بهره می‌برد که امکان ردیابی دستگاه را حتی در غیاب شبکه موبایل فراهم می‌کند.ساعت هوشمند کودکان هواوی 5 پرو اگر دستگاه تا پنج روز خاموش باشد، به لطف ویژگی مکان‌یابی آفلاین قابل ردیابی است. این ساعت هوشمند اولین دستگاهی است که در چین گواهی نگهبان ایمنی کودکان را دریافت کرده است.


بیشتر بخوانید:


ویژگی‌های ساعت هوشمند کودکان هواوی 5 پرو

ساعت هوشمند کودکان هواوی 5 پرو به طور رسمی از 24 می به فروش می‌رسد، اما پیش‌فروش این محصول توسط شرکت آغاز شده است. این ساعت هوشمند با بهبودهای قابل توجه در زمینه ایمنی کودکان عرضه می‌شود و شاید بتوان آن را یکی از بهترین گجت ها برای کودکان 2024 نامید. طراحی دو هسته‌ای نوآورانه و قابلیت موقعیت‌یابی آفلاین 2.0 از ویژگی‌های برجسته این مدل هستند. این ساعت هوشمند بدون نیاز به شبکه یا شارژ تا 5 روز قابل ردیابی است که نشان از ارتقاء سطح ایمنی آن دارد.

ساعت هوشمند کودکان هواوی 5 پرو با قابلیت موقعیت‌یابی آفلاین 2.0 معرفی شد

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند که در رنگ‌های آبی و صورتی عرضه شده، قابلیت موقعیت‌یابی آفلاین آن است. زمانی که کودکی در مناطقی با پوشش شبکه ضعیف یا با باتری تقریبا تمام‌شده حضور داشته باشند، والدین می‌توانند به راحتی آنها را ردیابی کرده و آنها را پیدا کنند.

ساعت هوشمند کودک هواوی از موقعیت‌یابی 14 گانه هوش مصنوعی، موقعیت‌یابی پنج‌گانه ماهواره‌ای، موقعیت‌یابی سه‌گانه سیمی و موقعیت‌یابی کمکی سه‌گانه بهره می‌برد. همچنین از موقعیت‌یابی آفلاین دو سطحی و موقعیت‌یابی طبقاتی جدید پشتیبانی می‌کند. این مدل دارای دوربین‌های جلو و عقب با وضوح 200 و 500 مگاپیکسل است و از زوم دیجیتال 4 برابر و تماس ویدیویی با هر دو دوربین پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند کودکان هواوی 5 پرو دارای باتری 800 میلی‌آمپرساعتی است که با استفاده معمولی 24 ساعت دوام می‌آورد. این ساعت از فناوری شارژ فوق سریع مغناطیسی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در 40 دقیقه به طور کامل شارژ شود. قیمت اولیه این محصول در چین 1,198 یوان (166 دلار) است. هواوی هنوز اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این ساعت هوشمند کودکان ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر