coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فروش فوق العاده و پیش فروش تارا اتوماتیک و دستی [+ شرایط و قیمت]

ایران خودرو در ابلاغیه جدید، طرح فروش فوق العاده و پیش فروش تارا اتوماتیک و دستی را با دو موعد تحویل متفاوت و شرایط مجزا آغاز کرد.

شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش تارا اتوماتیک و دستی در بخشنامه جدید ایران خودرو اعلام شد. در جزئیات بخشنامه درج شده است که تارا دنده ای و اتوماتیک با دو موعد تحویل به دست مشتریان خواهد رسید. طبیعی است که برای طرح فروش فوق العاده تارا ، موعد تحویل خودرو نزدیک‌تر باشد و در طرح پیش فروش تارا موعد تحویل طولانی‌تر است.

ضمناً هردو طرح ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی است که در اولویت زمستان 1402 قرار داشتند ولی باید این نکته را بدانید که تعداد خودروهای ثبت‌نامی بسیار محدود است و به طبع ایران خودرو برای واجدین شرایط در طرح پیش‌رو پیامک ارسال خواهد کرد.

در طرح فروش فوق العاده تارا دستی موعد تحویل خودرو 90 روزه است و ایران خودرو اعلام کرده که متقاضیان باید مبلغ قیمت تارا دستی معادل 587 میلیون تومان را در زمان تکمیل وجه پرداخت کنند. همچنین در طرح فروش فوق العاده تارا اتوماتیک ، موعد تحویل خودرو مانند نسخه دستی و 90 روزه است. اما قیمت تارا اتوماتیک بالاتر از نسخه دنده‌ای و برابر با 684 میلیون تومان است.

طرح پیش فروش تارا دستی در این طرح فروش نیز فعال است. متقاضیان باید برای پیش‌خرید این خودرو مبلغی را به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند و مابقی بهای خودرو در زمان تحویل خودرو باید پرداخت شود.

طرح پیش فروش تارا اتوماتیک نیز با نسخه دستی تفاوت خاصی ندارد و فقط مبلغ پیش‌پرداخت بیشتر است. همچنین موعد تحویل هردو خودرو آبان 1403 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: شرایط پیچیده و عجیب سایپا برای متقاضیان سهند و اطلس

جزئیات فروش فوق العاده و پیش فروش تارا اتوماتیک و دستی

ایران خودرو در بخشنامه فروش تارا دستی و اتوماتیک اعلام کرده است که متقاضیان مشمول هردو طرح 10 روز مهلت واریز وجه دارند تا ثبت‌نام‌شان تکمیل شود. برای واریز وجه و ثبت‌نام نهایی در این طرح متقاضیان باید به سایت فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کرده و مبلغ خواسته شده را پرداخت نمایند. ضمناً زمان فعالسازی طرح و امکان واریز وجه با ارسال پیامک از سمت ایران خودرو به مشمولین اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جزئیات فروش فوق العاده و پیش فروش تارا اتوماتیک و دستی

تمامی متقاضیان خوردو در سامانه یکپارچه می‌بایست شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در این سامانه را داشته باشند.

بخش معادل پیش‌پرداخت در صورت افزایش قیمت خودرو، مشمول افزایش قیمت نمی‌شود. این مورد مطابق با مصوبه 473 شورای رقابت و مخصوص طرح‌های پیش‌فروش خودرو است. همچنین در صورت تغییر نرخ الزامات قانونی تا زمان فاکتور پرداخت ما به‌التفاوت بر عهده خریدار خواهد بود.

جزئیات فروش فوق العاده و پیش فروش تارا اتوماتیک و دستی

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

به نظر می‌رسد که ایران خودرو دور جدید طرح‌فروش خود در سامانه یکپارچه را آغاز کرده است. آیا شما تاکنون از این شرکت خودرو خریداری کرده‌اید؟ لطفاً تجربه خرید خودرو چه به صورت عادی و چه از طریق سامانه یکپارچه را در بخش کامنت‌ها با ما دیگر مخاطبین تکراتو به در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر