coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اولین تصویر از موبایل سامسونگ گلکسی اس 8 منتشر شد؛ شایعه یا واقعیت!

اولین تصویر از موبایل سامسونگ گلکسی اس 8 منتشر شد؛ شایعه یا واقعیت!
گفته می شود که این اولین تصویر منتسب به موبایل سامسونگ گلکسی اس 8 است. پرچمدار بعدی سامسونگ، مطمئنا دستگاه قدرتمندی خواهد بود که به طور رسمی و در آینده ای نزدیک رخ نشان خواهد داد.

برخی می گویند که معرفی این گوشی هوشمند در اواخر ماه فوریه صورت خواهد گرفت و برخی دیگر می گویند که به دلیل کمبود قطعات، این زمان تا اواسط ماه آوریل به تاخیر خواهد افتاد؛ اما یک چیز روشن است. پس از افتضاحی که برای سامسونگ گلکسی نوت 7 اتفاق افتاد، همه چشم ها به دنبال پرچمدار جدید غول تکنولوژی کره ای است تا ببینند که این کمپانی چه محصولی را روانه بازار خواهد کرد؟!

به طور طبیعی، موبایل سامسونگ گلکسی اس 8 موضوع شایعات بسیاری در زمینه های مختلف است؛ امروز تصویری در ویبو (شبکه اجتماعی مردمان چین) به اشتراک گذاشته شد که گفته می شود اولین تصویر از گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 است.

هر چند که برای این تصویر ارائه شده، شبهاتی وجود دارد. چند چیز است که ماهیت واقعی بودن آن را به زیر سوال برده است. این گوشی به طرز وحشتناکی به گلکسی اس 7 اج سامسونگ، شباهت دارد. به نظر می رسد که کسی از این مدل رایج، عکسی گرفته و سپس با تغییراتی در آن، منتشر کرده است.

موبایل سامسونگ گلکسی S8
اولین تصویر منتسب به موبایل سامسونگ گلکسی اس 8

نکته دیگر وجود لوگوی سامسونگ در پنل جلویی این دستگاه است. تاکنون چنین چیزی و با این شکل و شمایل از سامسونگ دیده نشده و بعید است که دیده هم شود!

البته ملاحظاتی نیز وجود دارد. دکمه فیزیکی هوم ظاهرا در این تصویر حذف شده است، این موضوع با شایعات اخیر منتشر شده درباره گوشی سامسونگ گلکسی S8 مطابقت دارد. این دکمه به نفع یک سنسور اثر انگشت اولترا سونیک که در زیر صفحه نمایش این دستگاه قرار خواهد گرفت، کنار رفته است.

بنابراین در حالی که غیر ممکن نخواهد بود که این تصویر به  موبایل سامسونگ گلکسی اس 8 اختصاص داشته باشد؛ اما چیزهایی نیز در ان وجود دارد که این حس را منتقل می کند که با یک تصویر دستکاری شده، طرف هستیم. باید منتظر ماند، مسلما در روزهای آتی خبرهای موثق تری منتشر خواهد شد.

.

منبع: phonearena

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر