;
coinex

شایعه جدیدی خبر از انتشار گلکسی اس 8 در 29 فروردین می دهد

شایعه جدیدی خبر از انتشار گلکسی اس 8 در 29 فروردین می دهد
انتظار می رود که سامسونگ رونمایی از پرچمدار جدید خود را در ماه آوریل انجام دهد. اگر چه ما تقریبا از تاریخ انتشار گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) مطمئن هستیم؛ اما تاریخ دسترسی آن در بازار، هنوز در پرده ای از ابهام است.

خبرگزاری های کره ای به نقل از منابع صنعتی، ادعا کرده اند که در حال حاضر سامسونگ تایید کرده که برای تاریخ انتشار گلکسی اس 8  تصمیم گرفته شده است. سامسونگ گلکسی S8 در 18 آوریل (29 فروردین ماه) رخ نشان خواهد داد؛ اما این انتشار به یکباره نخواهد بود؛ بنابراین دسترسی به این گوشی پرچمدار در همه کشورها، در یک زمان انجام نخواهد شد.

همین منبع ادعا می کند که گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 به طور رسمی در یک رویداد اختصاصی در اواخر ماه مارس و یا اویل ماه آوریل معرفی خواهد شد.

هنوز اطلاعات منتشر شده با یکدیگر در تضاد هستند. خبرهای دیگری حاکی از آن است که سامسونگ تولید انبوه گوشی های Galaxy S8 خود را در ماه مارس آغاز خواهد کرد و در ماه آوریل حدود 10 میلیون نسخه از آن را راهی بازار می کند. البته این خبر هنوز توسط مقامات رسمی سامسونگ تایید نشده است.

از سوی دیگر رسانه های کره ای نشان می دهند که نقشه اصلی سامسونگ شامل رونمایی از این دستگاه در ماه فوریه بود؛ اما به دلیل فراخوانی غیر منتظره گلکسی نوت 7، تمامی برنامه ها تغییر کرده است.

علت دیگر برای تاخیر در برنامه های سامسونگ، تغییر طراحی اساسی برای این دستگاه عنوان شده است.

انتظار می رود که گلکسی اس 8 سامسونگ با یک نمایشگر بدون حاشیه خودنمایی کند. وجود صفحه نمایش بدون حاشیه، باعث خواهد شد تا بدون تغییر در اندازه های این گوشی، نمایشگر آن بزرگتر شود. شایعات پیرامون سامسونگ گلکسی اس 8 همچنان با تمام قدرت منتشر می شود. با ما همراه باشید. تا در نهایت ببینیم که غول گوشی ساز جهان برای کاربران خود چه آشی پخته است؟!

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر