coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قاتل پرچمدار جدید ریلمی جی تی 6 در کدام بازارها عرضه می‌شود؟

ریلمی امروز رسما ریلمی جی تی 6 را به عنوان گوشی بعدی خود که وارد بازارهای جهانی می‌شود معرفی کرد. اسکای لی، بنیانگذار و مدیر عامل Realme اعلام کرد که این شرکت قصد دارد با عرضه این محصول در بازار گران قیمت‌ها جا بیفتد.

آنطور که مشخص است عرضه قاتل پرچمدار جدید ریلمی در ایتالیا، هند، اندونزی، اسپانیا، تایلند، مالزی، مکزیک، فیلیپین، برزیل، لهستان، ترکیه، عربستان سعودی قطعی شده است. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های ریلمی جی تی 6 این است که یک تلفن مبتنی بر هوش مصنوعی بوده که عملکردهای این فناوری را در سه زمینه مانند تصویربرداری، کارایی و شخصی‌سازی ادغام می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید:ریلمی جی تی 7 Pro برای هند و GT 6 برای بازار جهانی آماده شد

مشخصات فنی این دستگاه همچنان اعلام نشده اما از آنجایی که برخی عقیده دارند این دستگاه یک نسخه تغییر نام تجاری یافته از ریلمی GT Neo 6  بوده که اخیراً در بازار چین عرضه شده است. بنابراین در ادامه برخی از ویژگی‌های آن را با یکدیگر مرور می‌کنیم

ریلمیGT Neo 6  به صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED BOE S1 با لبه خمیده با محافظ Gorilla Glass Victus 2 و اسکنر اثر انگشت درون صفحه مجهز است. این نمایشگر وضوح 1.5K، نرخ نو سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی تا 6000 نیت را ارائه می‌دهد.

این دستگاه از اسنپدراگون 8s نسل 3 به همراه حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 به دستگاه قدرت گرفته و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 واتی دارد. این گوشی اندروید 14 مبتنی بر Realme UI 5 اجرا می‌کند.

GT Neo 6  دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو است. ماژول دوربین عقب آن دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony LYT-600 با قابلیت OIS و یک لنز فوق عریض IMX355 8 مگاپیکسلی است. در چین قیمت این دستگاه از 2099 یوان (290 دلار) برای نسخه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی شروع می‌شود.

در گزارش‌های منتشر شده، ریلمی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه Realme GT 6 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 در ماه ژوئن یا جولای در بازار چین است. البته این دستگاه را با Realme GT 6 جهانی اشتباه نگیرید که احتمالاً نسخه تغییر نام تجاری GT Neo 6 چین است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قاتل پرچمدار جدید ریلمی جی تی 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر