coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مبلغ وام ضروری بازنشستگان افزایش یافت [+ انواع وام بازنشستگی]

پیگیری‌ها و خبرهای جدید اثبات می‌کنند که مبلغ وام ضروری بازنشستگان کارگری افزایش یافته است. ضمن اعلام این خبر بهتر است از انواع وام بازنشستگی مطلع شوید.

مبلغ وام ضروری بازنشستگان به 30 میلیون تومان افزایش یافت تا مبلغ آن با وام بازنشستگان کشوری همسان باشد. این وام ظاهراً قرار است از سمت سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود؛ فلذا متقاضیان می‌بایست برای ثبت‌نام از درگاه این سازمان استفاده کنند. البته فعلاً جزئیات دقیقی از لینک ثبت‌نام و نحوه ثبت‌نام برای وام بازنشستگان کارگری اعلام نشده، ولی به زودی اطلاعات تکمیلی منتشر خواهد شد.

خرید بلیط هواپیما

بیشتر بخوانید: ابلاغ وام 400 میلیون تومانی مسکن ؛ دریافت وام از 9 بانک کشور

مبلغ وام ضروری بازنشستگان 30 میلیون تومان شد

دولت در اقدامی حمایتی با هدف حفظ معیشت و رفاه کارگران، مبلغ وام بازنشستگان کارگری را به 30 میلین تومان افزایش داد. پرداخت وام بازنشستگان کارگری از اواخر خردادماه آغاز خواهد شد. همچنین ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان به صورت غیرحضوری است و هیچگونه ثبت‌نام حضوری ترتیب داده نشده است. ضمناً اولویت پرداخت با بازنشستگانی است که تاکنون این وام را دریافت نکرده‌اند.

هنوز اطلاعی از نحوه ثبت نام وhم بازنشستگی کارگری در دست نیست؛ بدیهی است که اخبار تکمیلی از طریق رسانه‌های داخلی و سایت و شبکه‌های اجتماعی منتسب به سازمان تأمین اجتماعی به اطلاع خواهد رسید.

مبلغ وام ضروری بازنشستگان 30 میلیون تومان شد

انواع وام بازنشستگان

وام بازنشستگان در حالت کلی به دو دسته وام بازنشستگان کشوری و وام بازنشستگان تأمین اجتماعی تقسیم می‌شود. انواع وام بازنشستگان کشوری مطابق با موارد زیر است:

  • وام ضروری بازنشستگان کشوری
  • وام ازدواج بازنشستگان کشوری
  • وام بازنشستگان کشوری
  • وام حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی (حمپاد)
  • وام مسکن بازنشستگان کشوری
  • وام خرید کالا 50 میلیونی

وام بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز شامل دو مورد زیر می‌شود:

  1. وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی
  2. وام 100 میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی

جزئیات دریافت، نحوف ثبت‌نام، زمان ثبت‌نام به همراه شرایط دریافت وام بازنشستگان به صورت کامل در درگاه خدمت الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی https://services.cspf.ir/ و سایت سازمان تأمین اجتماعی به آدرس https://www.tamin.ir/ درج شده است که در صورت نیاز می‌توانید این اطلاع را از این منابع دریافت کنید.

مبلغ وام ضروری بازنشستگان 30 میلیون تومان شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین عزیز تکراتو از افزایش مبلغ وام بازنشستگان کارگری چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر