coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طراحی و قیمت اچ ام دی تب لایت (HMD Tab Lite) فاش شد

چندی پیش مشخص شد که اچ ام دی گلوبال قصد دارد تبلت جدیدی به نام HMD Slate Tab 5G را عرضه کند. رندرهای لو رفته طراحی شبیه به گوشی‌های هوشمند نوکیا لومیا را نشان می‌داد. اکنون tipster با انتشار اطلاعاتی در شبکه اجتماعی ایکس خبر از آمدن یک تبلت جدید به نام اچ ام دی تب لایت را اعلام کرده است.اچ ام دی تب لایت لبه‌هایی گرد با حاشیه‌هایی نامتقارن دارد. صفحه نمایش 8.7 اینچی آن هم  IPS با وضوح 1340 در 800 پیکسل و حداکثر روشنایی 560 نیت را ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات و قیمت اچ ام دی تب لایت (HMD Tab Lite)

این تبلت با چیپست Unisoc T610 مجهز شده و دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا است. باتری 5500 میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی 18 واتی پشتیبانی می‌کند. یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این تبلت قابلیت اتصال سلولی 4G را نیز ارائه می‌دهد.

مشخصات و قیمت اچ ام دی تب لایت (HMD Tab Lite)

به نظر می‌رسد HMD Tab Lite جانشین نوکیا T10 باشد که دارای صفحه نمایش 8 اینچی، پردازنده Unisoc T606 و سیستم دوربین دوگانه با دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی با همان باتری 5500 میلی آمپر ساعتی است که گفته می‌شود در تبلت جدید هم وجود دارد.

به هر حال انتظار می‌رود اچ ام دی تب لایت 149 یورو قیمت داشته باشد که کمی کمتر از قیمت راه‌اندازی تبلت نوکیا T10 (160 یورو) است. رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی برای این دستگاه انتخاب شده اما تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اچ ام دی تب لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر