coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شیوه ثبت سفارش خودرو وارداتی جانبازان [+ لینک ثبت‌ سفارش]

امکان ثبت سفارش خودرو وارداتی جانبازان ار فردا مهیا می‌شود. این امکان وجود دارد که به صورت شخصی اقدام به واردات خودرو کرد؛ اما چطور؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

وزارت صمت چندی پیش با امکان ثبت سفارش خودرو وارداتی جانبازان به صورت شخصی موافقت کرد. طبق توافق انجام شده این وزارتخانه تمامی جانبازانی که پیش‌تر برای واردات خودرو اقدام کرده، می‌توانند به صورت شخصی از طریق سامانه جامع تجارت ایران اقدام به وارد کردن خودرو کنند. بدین‌منظور مقرر شده است که این افراد از فردا یکشنبه، 17 تیرماه امکان ثبت سفارش را داشته باشند.

راهنمای خرید تکراتو

لازم به ذکر است که مدتی پیش اعلام شد که جانبازار برای وارد کردن شخصی خودرو باید خود مجوزهای لازم را از سازمان ملی استاندارد و سازمان محیط‌زیست دریافت کنند. پس از اصلی‌ترین شروط واردات خودرو، کسب این دو مجوز است.

 


بیشتر بخوانید:


چگونگی ثبت سفارش خودرو وارداتی جانبازان

به اطلاع می‌رساند که براساس توافق صورت گرفته با وزارت صمت، متقاضیان واردات خودرو که از بین جانبازارن واجد شریط انتخاب شده می‌توانند از طریق سامانه جامع تجارت ایران سثت سفارش کنند. در اطلاعیه جدید آمده است:

«فایل‌های آموزشی و راهنمای ثبت سفارش واصله از سازمان توسعه تجارت ایران جهت مطالعه و آشنایی با فرآیند مزبور از طریق راهنمای ثبت سفارش خودروی جانبازان و ویدئو منتشر شده فوق در دسترس است.»

چگونگی ثبت سفارش خودرو وارداتی جانبازان

ثبت سفارش شخصی خودرو وارداتی جانبازان مستلزم دریافت مجوز از سازمان ملی استاندارد، سازمان محیط‌‌زیست و دیگر مراحل است. لذا جهت اقدام باید آشنایی کامل را با انجام تحقیقات بدست آورید.

جانبازان از فردا یکشنبه، 17 تیرماه می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تجارت ایران به آدرس www.ntsw.ir ثبت سفارش خود را انجام دهند.

پیش‌تر گفتیم که غیراز امکان ثبت سفارش شخصی، جانبازان می‌توانند انجام فرایند واردات را به شرکت‌های واردکننده واگذار کنند. در این خصوص فعلاً اطلاعیه‌ای از سمت وزارت صمت منتشر نشده که باید منتظر این اطلاعیه باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص امکان ثبت سفارش شخصی خودرو وارداتی توسط جانبازان چیست؟ چرا این امکان برای دیگر افراد وجود ندارد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر