coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

موتورولا اج 50 پرو (Motorola Edge 50 Pro) در یک رنگ جدید وارد بازار هند می‌شود

رنگبندی موتورولا اج 50 پرو با ورود نسخه وانیلی به بازار هند، گسترده‌تر می‌شود. این گزینه رنگی جدید با همان قیمت قبلی در فروشگاه Flipkart موجود شده است.

شرکت موتورولا در حال افزودن یک گزینه رنگی جدید به گوشی موتورولا Edge 50 Pro در بازار هند است. این گوشی قبلا در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری در بازار موجود شده و حالا با نسخه کرم رنگ (Vanilla Cream) گستردگی بیشتری برای انتخاب خریداران فراهم شده است.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت رنگ وانیلی موتورولا اج 50 پرو

رنگ کرم موتورولا Edge 50 پرو هم‌اکنون در وب‌سایت فروشگاهی Flipkart لیست شده است. قیمت‌ها بدون تغییر باقی مانده و نسخه 8 گیگابایتی با قیمت 31999 روپیه و نسخه 12 گیگابایتی با قیمت 35999 روپیه (هر دو با 256 گیگابایت حافظه داخلی) به فروش می‌رسد. البته موتورولا یک تخفیف 2000 روپیه برای یک‌سری از کارت‌های اعتباری خاص و 5٪ تخفیف برای کارت بانکی Axis Flipkart در نظر گرفته است.

موتورولا اج 50 پرو

مشخصات موتورولا اج 50 پرو

موتورولا اج 50 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی POLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتزی است که توسط پوشش کورنینگ گوریلا گلس 5 (Corning Gorilla Glass 5) محافظت می‌شود. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام مجهز شده و برای تصویربرداری از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و زوم هیبریدی 50 برابر استفاده می‌کند. در پنل جلویی نیز یک دوربین 50 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

موتورولا اج 50 پرو

این گوشی با سیستم عامل اندروید 14 به بازار عرضه شده و از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 125 واتی تغذیه می‌کند. جالب است بدانید که نسخه پایه این سری از گوشی‌های موتورولا از شارژ 68 واتی و مدل رده بالا آن از شارژ 125 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات برجسته Motorola Edge 50 Pro می‌توان به شارژ بی‌سیم 50 واتی، شارژ بی‌سیم معکوس 10 واتی و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

علاوه بر این، موتورولا به تازگی ساندبار AmphisoundX 600W را در هند معرفی کرده است. همان‌طور که از نام آن پیداست، این ساندبار قادر است تا 600 وات صدا را از 3 درایور جلویی و 2 درایور بالایی تولید کند. همچنین این دستگاه دارای بلندگوهای ماهواره‌ای با خروجی 40 واتی است. این محصول از تاریخ 7 ژوئن از طریق وب‌سایت Flipkart در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگ وانیلی موتورولا اج 50 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر