coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو با اقساط 5 ساله

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو را امکان بازپرداخت اقساط 60 ماهه اعلام شد. این طرح ترکیبی و ویژه خودروهای برند فونیکس و MVM است.

مدیران خودرو بازهم یک طرح فروش جدید ترکیبی از دو برند مونتاژی خود تحت عنوان فونیکس و MVM را فعال کرده است. در شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو اعلام شده که متقاضیان می‌توانند تا اقساط 60 ماهه هر خودرویی که در لیست وجود دارد را خریداری کنند.

راهنمای خرید تکراتو

در شرایط فروش نقدی محصولات مدیران خودرو فرد متقاضی بایستی تمامی بهای خودرو را پرداخت کرده و در شرایط فروش اقساطی فونیکس و ام وی ام متقاضی ففط مبلغ علی‌الحساب را پرداخت می‌کند. پس از پرداخت این مبلغ، حالا باید زمان بازپرداخت اقساط توسط مشتری تعیین شود. برای اطلاع از جزئیات طرح می‌توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو

روز گذشته لیست قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو ویژه تیر 1403 با افزایش قیمت شدید از سمت این شرکت اعلام شد. حال تنها 1 روز پس از اعلام قیمت‌های جدید، فروش محصولات برند فونیکس و MVM آغاز شده که تعجبی نیست، قیمت‌های جدید لحاظ شده باشد.

به اطلاع متقاضیان دومین دوره سامانه یکپارچه خودروهای داخلی که کد ملی ایشان در سامانه ثبت شده و در اولویت تحویل 1403 قرار دارند، می‌رساند که از امروز دوشنبه، 18 تیرماه 1403 پس از دریافت پیامک واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام از سمت مدیران خودرو، می‌توانند به یکی از نمایندگی‌های مجاز فروش این شرکت در شهر خود مراجعه کرده و پس از انتخاب طرح نقدی یا اقساطی، مبلغ موردنیاز را پرداخت کرده تا در موعد مقرر خودرو خودر را تحویل گیرند.

ضمناً موعد تحویل خودروهای فونیکس و ام وی ام 90 روز کاری پس واریز وجه و تأیید اعتبار خرید خواهد بود.

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش محصولات ام وی ام و فونیکس چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر