coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تغییر در زمان واریز حقوق تیرماه بازنشستگان تامین اجتماعی [+ جدول]

حقوق تیرماه بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز به حساب این افراد واریز شده است. ضمناً حقوق مستمری‌بگیران نیز همزمان با بازنشستگان واریز می‌شود.

طبق مصوبه دولت، حقوق تیرماه بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری‌بگیران این سازمان از امروز واریز می‌شود. واریز حقوق بازنشستگان این سازمان براساس حروف الفبا و از 20 هرماه آغاز می‌شود. در تیر 1403 نیز طبق روال پیشین این اتفاق افتاده و افرادی که نام خانوادگی‌شان با حرف الف آغاز می‌شود، می‌توانند حقوق خود را برداشت کنند. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب دنبال کنید.

به‌روزرسانی خبر: 1 هفته پیش خبر از واریز حقوق تیرماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی دادیم و مشخص شد که از 20 تیر تا 31 تیرماه، همه واریزی‌ها براساس حروف الفبا انجام خواهد شد. اما حالا تغییراتی در واریز حقوق بوجود آمده است که جزئیات آن را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد

واریز حقوق تیرماه بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از امروز چهارشنبه، 20 تیرماه 1403 می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان تأمین اجتماعی، بخش سامانه فیش حقوقی، فیش حقوقی تیرماه خود را مشاهده و دریافت کنند.

طبق مصوبه دولت تا زمنی که آئین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شود، هرماه باید مبلغ 1 میلیون تومان علی‌الحساب به حساب بازنشسته واریز شود. پس بازنشستگان می‌توانند امیدوار باشند که این مبلع در تیرماه 1403 نیز به حساب آنها واریز شود.

حقوق تیرماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی براساس حروف الفبا از بیستم هرماه آغاز و تا پایان ماه به ترتیب واریز می‌شود. وضعیت واریزی نیز در ماه جاری به همین منوال است و به ترتیب تا آخر ما همه بازنشستگان مبلغ حقوق خود را دریافت می‌کنند.

واریز حقوق تیرماه بازنشستگان تامین اجتماعی

تغییرات در زمان‌بندی واریز حقوق

به نقل از ایرنا؛ با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی، تغییراتی در حقوق واریز بازنشستگان تامین اجتماعی صورت گرفت. برخی از بازنشستگان گفته بودند که در زمان مقرر همیشگی حقوق آنها واریز نشده و این به طور قطع به تعطیلات محرم وابسته بوده است.

پیگیری‌ها نشان داد که در این ماه نیز مطابق ماه‌های قبل؛ پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی از ۲۰ تیرماه آغاز شده است و با پرداخت حقوق همکاران بازنشسته این سازمان در تاریخ یکم مردادماه خاتمه می‌یابد. در جدول زیر جزئیات زمان پرداخت براساس حروف الفبا را مشاهده خواهید کرد:

واریز حقوق تیرماه بازنشستگان تامین اجتماعی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص زمان واریزی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    چرا هنوز حقوق تیرماه ۴۰۳ را واریز نمیکنن؟امروز بیستم و افراد نوبت اولی ،هنوز براشون واریز نشده

    پاسخ

    پس چرا حقوق هارو واریز نمیکنن ؟؟؟؟؟ الان ساعت نزدیک ۱۰ شب….۲۰ تیرماه.
    اگر حقوق خودشون ۱ ساعت عقب بیوفته با زمین و آسمون قهر میکنن ، دست تو جیب مردم میکنن.

    الان ما باید از کی و کجا پیگیر باشیم چرا هنوز پرداخت نکردن… نمیگن مردم کار دارن ،لازم دارن…

    خدا لعنتشون کنه….ما که از هرکی باعث و بانیشه نمیگزریم…خدا هم نگزره…

    پاسخ

    باسلام
    تا این زمان ساعت ۲۰ شب ، بیستم تیرماه هنوز حقوق تیرماه را پرداخت نکرده اند. چرا اطلاعات غلط میدهید.

    پاسخ

    چرا دروغ میگین امروز ۲۱ تیره و هنوز حقوقی واریز نشده مردم گرفتارن قسط و بدهی دارن این کارا چیه آخه.

    پاسخ