coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی 15 پرو به یک دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم 5 برابری مجهز خواهد شد

شیائومی 15 پرو با دوربین تله فوتو پریسکوپ و زوم اپتیکال 5 برابری به بازار عرضه خواهد شد. این در مقایسه با دوربین تله فوتو 3.2 برابری نسل فعلی، یک ارتقا بزرگ محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود که شیائومی از سری شیائومی 15 خود در ماه اکتبر سال جاری در کشور چین رونمایی کند. در حالی که چند ماه تا زمان عرضه باقی مانده، شایعات پخش شده در فضای مجازی، به تدریج، جزئیات مربوط به مشخصات سری شیائومی 15 را فاش کرده‌اند. در آخرین نشت اطلاعات که امروز توسط افشاگر قابل اعتمادی به نام  Digital Chat Station منتشر شده، گفته شده است که نسخه پرو سری 15 شیائومی از یک ارتقاء بزرگ در بخش زوم اپتیکال برخوردار خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات شیائومی 15 پرو

بر اساس گفته‌های Digital Chat Station، شیائومی، در سری جدید پرچمداران خود از یک لنز تله‌فوتو پریسکوپ با سنسور IMX8 و زوم اپتیکال 5 برابری استفاده خواهد کرد. او در ادامه افزود که این سنسور از جدیدترین الگوریتم‌های عکاسی با وضوح فوق العاده و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی 15 پرو

محض یادآوری، شیائومی 14 پرو، دوربین تله فوتو پریسکوپ ندارد و به جای آن به یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی (لنز سامسونگ S5KJN1) با زوم اپتیکال 3.2 برابری مجهز شده است. از این رو، انتظار می‌رود که Xiaomi 15 Pro قابلیت زوم بسیار بهتری نسبت به نسل فعلی داشته باشد.

گزارش‌های پیشین از این افشاگر نشان می‌دهند که در تنظیمات دوربین شیائومی 15 Pro یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی نیز وجود خواهد داشت. حدس زده می‌شود که در این دوربین اصلی از لنز 50 مگاپیکسلی OV50K OmniVision استفاده خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، دوربین اصلی شیائومی 14 پرو از دیافراگم متغیر پشتیبانی می‌کند، اما به احتمال زیاد چنین قابلیتی در دوربین اصلی شیائومی 15 پرو دیده نخواهد شد. افشاگران هنوز درباره جزئیات و مشخصات دوربین فوق عریض شیائومی 15 پرو اظهار نظر نکرده‌اند اما این احتمال وجود دارد که مانند 14 Pro از یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی استفاده شود.

طبق اطلاعات موجود در گزارش‌های دیگر، شیائومی 15 پرو دارای یک صفحه نمایش OLED میکرو منحنی 6.73 اینچی خواهد بود که وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه خواهد داد. این گوشی هوشمند به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام مجهز شده و از یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی تغذیه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی شیائومی 15 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر