coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

واتساپ دلیل اضافه شدن به یک گروه ناشناس را به شما می‌گوید

اضافه شدن به یک گروه ناشناس در واتساپ ناخوشایند است اما متا (شرکت مادر واتساپ) راه‌حل این موضوع را پیدا کرده و در بروزرسانی جدید امکانی را فراهم کرده تا کاربرانش اطلاعات بیشتری درباره این گروه‌ها داشته باشند.قابلیت جدیدی که برای کاربران واتساپ عرضه شده، پنجره‌ای پاپ‌آپ با جزئیات درباره گروه‌های چت را نمایش می‌دهد. مشابه پاپ‌آپی که وقتی پیامی از شخصی که در مخاطبین شما نیست دریافت می‌کنید، نمایش داده می‌شود. این صفحه اطلاعاتی مانند کسی که گروه چت را ایجاد کرده، کسی که شما را به گروه اضافه کرده و زمان ایجاد گروه را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


اضافه شدن به یک گروه ناشناس با پیامی به کاربر اطلاع‌رسانی می‌شود

اگر کاربر از اضافه شدن به آن گروه ناراضی باشد، یک دکمه «خروج از گروه» همراه با پاپ‌آپ اطلاعات نمایش داده می‌شود. البته، اگر بخواهید در گروه چت بمانید، می‌توانید به سادگی پاپ‌آپ را نادیده بگیرید و شروع به ارسال پیام کنید.

سخنگوی متا در این‌باره گفت: «این قابلیت به کاربران واتساپ یک لایه اضافی از امنیت و حریم خصوصی می‌دهد و بر ابزارهای دیگری مانند ساکت کردن تماس‌گیرندگان ناشناس، قفل چت، بررسی حریم خصوصی درون برنامه‌ای و کنترل اینکه چه کسی می‌تواند شما را به گروه‌ها اضافه کند، افزوده می‌شود. ما همچنان در حال توسعه راه‌های بیشتری برای کاربران برای کنترل حریم خصوصی خود هستیم.»

واتساپ دلیل اضافه شدن به یک گروه ناشناس را به شما می‌گوید

بعلاوه اینکه کاربران در انتخاب اینکه توسط چه کسی به گروه اضافه شوند نیز آزاد هستند. آنها می‌توانند انتخاب کنند که توسط تمامی افراد وارد گروه شوند یا فقط اجازه اضافه کردن خود را به مخاطبینشان می‌دهند.

ماه گذشته، واتساپ همچنین تعدادی قابلیت جدید دیگر را معرفی کرد، از جمله امکان ارسال عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت HD به صورت پیش‌فرض و بهبودهای تماس ویدیویی. اوایل امسال، این اپلیکیشن با رابط کاربری تازه‌ای در هر دو نسخه iOS و اندروید بروزرسانی شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر