coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طراحی می بند 9 شیائومی به همراه مشخصات آن پیش از عرضه رسمی فاش شد

طراحی می بند 9 شیائومی به همراه برخی از مشخصات کلیدی فاش شده است. هنوز مشخص نیست که این گجت هوشمند در چه تاریخی و با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی در ماه‌های اخیر مشغول به عرضه دستگاه‌های جدید خود (از جمله اولین تبلت پوکو) در سال 2024 بوده است؛ با این حال، هیچ خبر رسمی درباره جانشین گجت پوشیدنی این برند (Smart Band 8 و Smart Band 8 Pro) تا به امروز منتشر نشده است. اما امروز گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد اسمارت بند 9 شیائومی با چندین ارتقا نسبت به نسل قبلی، در دست ساخت است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و طراحی می بند 9 شیائومی

اسمارت بند 9 شیائومی از نظر بصری، از طراحی می بند 8 و می بند 7، چندان فاصله‌ای نمی‌گیرد. انتظار می‌رود که این مچ بند از همان نمایشگر بیضی شکل آشنا با اندازه 1.62 اینچ برخوردار باشد.

گفته می‌شود که ابعاد آن کمی کوچکتر از Band 8 و برابر 46.53 در 21.63 در 10.95 میلی‌متر خواهد بود. با این حال، منبع اطلاعاتی از یک ارتقای احتمالی در مواد اولیه (پوشش آلیاژ آلومینیومی و sandblasted) برای ظاهری بهتر و باکیفیت‌تر خبر می‌دهد.

طراحی می بند 9 شیائومی
Xiaomi Smart Band 9

در صفحه نمایش ممکن است که شاهد بهبود قابل توجهی در روشنایی باشیم. در حالی که انتظار می‌رود نرخ نوسازی همان 60 هرتز باقی بماند، شایعه شده است که حداکثر روشنایی به 1200 نیت خواهد رسید؛ یعنی دو برابر چیزی که Smart Band 8 ارائه می‌دهد.

گفته می‌شود که عمر باتری هم کمی افزایش خواهد یافت. این منبع اطلاعاتی می‌گوید که Smart Band 9 شیائومی دارای یک باتری 233 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که در مقایسه با نسل قبل حدودا 43 میلی آمپر ساعت پیشرفت داشته است. این یعنی که عمر باتری در حالت صفحه نمایش همیشه روشن به 9 روز و در حالت عادی به 21 روز می‌رسد.

از دیگر پیشرفت‌های Xiaomi Smart Band 9 می‌توان به بهبود 10 درصدی در دقت ضربان قلب و سنسورهای SpO2 و همچنین فعال شدن اتصال بلوتوث 5.4 اشاره کرد.

متاسفانه در این نشت، به تاریخ احتمالی عرضه اسمارت بند 9 یا قیمت آن اشاره نشده است. بنابراین برای دریافت جزئیات بیشتر درباره مچ بند هوشمند شیائومی باید منتظر افشای اطلاعات بیشتر و اعلامیه‌های رسمی از سوی شرکت سازنده باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات و طراحی می بند 9 شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر