coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وی پی ان ایران راهی مطمئن و اتصال ایمن برای کاربران خارج از کشور

مردم کشور عزیزمان هنگام مهاجرت به کشورهای دیگر، ارتباطشان به طور کامل با زادگاه‌شان قطع نمی‌شود. آنها برای انجام کارهای داخلی خود مثل بانک‌ها، دانشگاه‌ها و سایت‌های دولتی ایران نیاز دارند که به سایت‌ها آنها دسترسی داشته باشند. به‌همین خاطر وی پی ان ایران کمکشان می‌کند که به سرویس‌های داخلی دسترسی داشته باشند و راحت‌تر کارهایشان را انجام دهند.

بعد از خرید وی پی ان ایران می‌توانند به کلیه سرویس‌های ایران از خارج کشور به طور کامل دسترسی داشته باشند. اما از کجا می‌توانند وی پی ان ایران تهیه کنند؟ نگران نباشید، چرا که شرکت آی پی ایران یکی از بروزترین ارائه کننده‌های خدمات آی پی ایران است.

با وجود خدمات این شرکت بهترین سرعت اتصال را تجربه خواهید کرد؛ همچنین امنیتی تضمین شده در پشت آن قرار گرفته و تمام اطلاعات ارسالی و دریافتی از طریق این اتصالات به صورت رمزگذاری تبادل می‌شود.

آی پی ایران چیست؟

IP Iran یک آدرس آی پی بوده که برای تغییر به آی پی ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند با استفاده از این امکان می‌توانند به راحت‌ترین شکل ممکن کارهای ضروری خود را در داخل کشور بدون حضور مستقیم انجام دهند.

پرشین آی پی به ایرانیان اجازه می‌دهد بدون محدودیت به سایت‌ها، شبکه‌ها، بانک‌ها و حتی دانشگاه‌های ایران دسترسی داشته باشند و هیچ‌گونه مشکلی در باز کردن محتوای فارسی نداشته باشند. با اتصال به یک آی پی ایران می‌توانند محدودیت‌های جغرافیایی را دور بزنند و بدون محدودیت به محتوا و خدماتی که معمولاً در ایران در دسترس هستند، دسترسی داشته باشند.

یکی از راه‌های دریافت IP Irani که قبلا هم به آن شاره شده، استفاده از وی پی ان ایران است. باتوجه به محدودیت‌های آی‌پی‌ها ما به شما تضمین می‌کنیم که خدمات آنلاین ما می‌تواند مشکلات شما را برطرف کند. نکته‌ای مهم که درباره vpnهای رایگان باید بدانید این بوده که به شدت می‌توانند امنیت شما را به خطر بیندازند.

مزایای فوق‌العاده VPN IRAN برای ایرانیان خارج از کشور

وی پی ان ایران مزایای زیادی برای ایرانی‌های از راه دور دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

کاهش هزینه‌ها

کاربران ایرانی خارج از کشور برای انجام کارهای داخلی خود با مشکلات زیادی رو به رو هستند. آنها برای استفاده از سایت‌ها و برخی فعالیت‌های اینترنتی با مشکلاتی مانند محدود بودن رو به رو می‌شوند. به همین خاطر اگر در خارج از کشور هستید، استفاده از وی پی ان ایران به شدت به شما پیشنهاد می‌شود؛ با استفاده از سرورهای اختصاصی در ایران به راحتی می‌توانید کارهای خود را در خارج از کشور انجام دهید و هم اینکه بسیاری از هزینه‌های اضافی کسر می‌شوند.

اطمینان بیشتر

استفاده از آی پی ایران اطمینان بیشتری دارد چرا که شما برای انجام کارهای خود نیاز به شخص دیگری ندارید، حتی از راه دور و با اطمینان بیشتر می‌توانید به کارهای داخل ایران خود رسیدگی کنید. این امر باعث می‌شود که امنیت شما تحت تاثیر سایت‌ها یا vpnهای مخرب قرار نگیرد و همواره با ثبات و پایداری بیشتری به فعالیت‌های خود رسیدگی کنید.

بهبود عملکرد

با استفاده از وی پی ان ایران شما می‌توانید سرعت فوق‌العاده‌ای را خارج از کشور تجربه کنید و شما کنترل بیشتری به روی تنظیمات سرور و بهینه‌سازی عملکرد VPN خود دارید. این‌ امر به ویژه برای باز کردن سایت‌های سنگین ایرانی یا برنامه‌های پر کاربرد ایرانی که نیازمند وی پی ان قوی هستند، اهمیت زیادی دارد.

امنیت بیشتر

استفاده از ای‌ پی ایران برای انجام کارهای متداول شما امنیت بیشتری نسبت به برنامه‌های رایگان VPN دارد. چرا که در این حالت، شما روی یک سرور مجزا وصل هستید و هیچ گونه مشکل امنیتی شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

کنترل بیشتر

با خرید وی پی ان ایران کنترل کاملی به روی تنظیمات سرور خود خواهید داشت می‌توانید به راحتی نرم‌افزارهای مورد نیاز خود را نصب کنید، به طور کلی محیط سرور را مطابق با نیازهای خاص خود می‌توانید سفارش سازی کنید.

دسترسی به سایت‌های ایرانی

برای دسترسی به سایت‌های ایرانی حتماً نیاز به یک آی پی ایران دارید و بدون یک وی پی ان نمی‌توانید به سایت‌های ایرانی در خارج از کشور دسترسی داشته باشید. اما با وجود این آی پی می‌توانید به تمام سایت‌های ایرانی دسترسی داشته باشید و بدون هیچ مشکلی کارهای خود را انجام دهید یا از دیدن سایت‌های ایرانی لذت ببرید.

وی پی ان ایران راهی مطمئن و اتصال ایمن برای کاربران خارج از کشور

استفاده راحت از بانک خارج از کشور

‌اگر به تازگی به خارج از ایران سفر کرده باشید یا حتی به عنوان یک مقیم خارجی باشید، یکی از مسائلی که با آن به طور قطع روبرو خواهید شد، عدم دسترسی به همراه بانک و اینترنت بانک است. در ساعت‌های مختلف، دسترسی به بانک خارج از کشور ممکن است محدود باشد یعنی سامانه‌های بانکی از خارج کشور با محدودیت رو به رو هستند. به دلایل امنیتی و پیشگیری از حملات هکرها، بانک‌ها و سایت‌های دولتی با وی آی پی ایران اجازه دسترسی به سایت‌ها را می‌دهند.

به‌دلیل ناتوانی سایت‌های بانکی یا دولتی در تشخیص وضعیت شما به عنوان یک ایرانی خارج از کشور، ممکن است دسترسی به حساب خود را از دست بدهید و با مشکلات زیادی رو به رو شوید. البته با وی پی ان ایران اتصال به بانک از خارج کشور ممکن است؛ اکثر اوقات وقتی به یک کشور خارجی سفر می‌کنید ممکن است اینترنت یا تلفن همراه شما در دسترس نباشد و برای اتصال به بانک خارج از کشور لازم است که یک آدرس ای‌ پی ایران داشته باشید.

درباره وی پی ان ایران بیشتر بدانید

‌توجه داشته باشید که تمام آی پی‌ ایران و وی‌ پی‌ ان ایران به دلیل استفاده از پروتکل امن و استاندارد VPN مانند L2TP و OPENVPN، به روی تمام دستگاه‌ها مانند کامپیوترهای میزی، لپ‌تاپ‌، تبلت و گوشی‌ها با سیستم عامل‌های مختلف قابل استفاده هستند.

پس از تهیه اشتراک وی پی ان ایران شما قادر خواهید بود به سرورهای مختلف متصل شوید. پس از اتصال آی‌پی شما به آی پی ایران تغییر خواهد کرد و می‌توانید به وب سایت‌های مورد نظر دسترسی داشته باشید. اما برای تهیه ای پی ایران لازم است از یک جای معتبر برای تهیه اشتراک اقدام کنید؛ مطمئناً شرکت آی‌ پی ایران یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما کاربران ایرانی در خارج از کشور است.

همچنین پس از اتصال تمام اطلاعات ارسال شده بین شما و سرورهای ایران رمزگذاری می‌شوند. توجه داشته باشید در زمان استفاده از سایت‌هایی که پروتکل SSL یا همان HTTPS استفاده می‌کنند مانند بانک‌ها یا وب‌سایت‌های با قابلیت ثبت نام و تراکنش مالی، تمام اطلاعات بین شما و سایت مورد نظر به شکل نقطه به نقطه رمزگذاری می‌شود. این یعنی تمام اطلاعات ارسالی به صورت رمزگذاری شده از سرورهای ای پی‌ ایران عبور خواهند کرد.

از کجا می‌توانیم وی پی ان ایران یا آی پی ایران تهیه کنیم؟

اگر بخواهید آی پی خود را به آی پی ایران تغییر دهید تا برای دسترسی به اینترنت یا اینترنت بانک از خارج کشور از آن استفاده کنید باید بدانید که به هیچ عنوان نباید از سرورهای عمومی و رایگان استفاده کنید. چرا که این سرورها امنیت زیادی نداشته و ممکن است اطلاعات شخصی شما به خطر بیفتند.

این سرورهای رایگان غیر امن بوده و اطلاعات ارسالی و دریافتی شما را رصد می‌کنند از آنجا که شما در حال انجام کارهای مهم بانکی خود هستید این موضوع می‌تواند امنیت حساب بانکی شما را به شدت به خطر بیندازد.

این مشکل وقتی تبدیل به فاجعه می‌شود که از طریق حساب بانکی‌تان هک شوید، از طرفی شما در ایران نیستید که بتوانید حساب بانکی خود را غیر فعال کنید. شرکت آی پی ایران به شما توصیه می‌کند به هیچ عنوان روی امنیت حساب بانکی خود ریسک نکنید از نرم‌افزارهای رایگان برای تغییر آی‌پی ایران در اندروید یا آیفون استفاده نکنید. در همین باب یک ضرب المثل که می‌گوید پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می‌شود.

شما می‌توانید برای تهیه آی‌ پی ایران به شکل امن و استاندارد از یک جای مطمئن مانند شرکت آی پی ایران مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به شکل غیر حضوری به راحتی آی پی خود را به آی‌ پی ایران تغییر دهید؛ با انجام این کار دیگر به کسی نیاز ندارید که در ایران به کارهای شما رسیدگی کند و خودتان می‌توانید در خارج از کشور به کارهای داخلی خود رسیدگی کنید.

وی پی ان ایران راهی مطمئن و اتصال ایمن برای کاربران خارج از کشور

خرید vpn ایران برای کاربران خارج از ایران چه ضرورتی دارد؟

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم استفاده از ای پی ایران برای ایرانیان عزیز از راه دور یک ضرورت است و بسیاری از سایت‌های ایرانی به دلیل سیاست‌های داخلی مسدود شده‌اند. این موضوع مشکلات زیادی را برای مسافران، تاجران و دانشجویان خارج از کشور بوجود می‌آورد.

وی پی ان ایران یک سرویس ساده و امن برای هموطنان خارج از کشور بوده تا بتوانند کارهای خود را مانند انتقال وجه بانکی، ثبت نام و امور اداری انجام دهند و با تغییر IP خود به IP Iran بتوانند بدون دغدغه به انجام امور شخصی و کاری خود بپردازند.

چگونه IP Iran را راه‌اندازی کنیم؟

روش‌های مختلفی برای راه اندازی ای پی ایران وجود دارد که مسیر شما را برای دسترسی به بانک خارج از کشور نیز هموار می‌سازند. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند، بهترین کار این بوده که با این روش‌ها آشنا شوید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با نیازهایتان دارد. بیاید نگاهی به روش‌های مختلف دریافت آی پی ایران بپردازیم:

استفاده از وی پی ان ایران (VPN IRAN)

با این روش می‌توانید یک ای پی ایران را تهیه کرده و از همراه بانک خارج از کشور خود استفاده کنید. شرکت آی پی ایران نیز به شما امکان می‌دهد که از طریق سرورهای موجود در ایران، به آی پی اختصاصی در ایران متصل شوید.

استفاده از پروکسی (Proxy)

روش دیگری که می‌توانید از طریق آن آی پی ایران تهیه کنید استفاده از پروکسی است. در این روش پروکسی یک سرور میانی بوده که به عنوان واسطه بین دستگاه شما و سرور مقصد عمل می‌‌کند. با استفاده از آن می‌توانید ترافیک اینترنتی خود را به سرورهای دیگر ارسال کنید. این کار به شما امکان دسترسی به مناطق جغرافیایی مختلف را می‌دهد.

وی پی ان ایران راهی مطمئن و اتصال ایمن برای کاربران خارج از کشور

تهیه وی پی ان ایران از شرکت معتبر آی پی ایران

شرکت آی پی ایران برای کاربران خود انواع مختلفی از بسته‌ها را فراهم می‌کند که امکان دسترسی به سرویس‌های داخلی ایران را برای آن‌ها فراهم می‌سازد. این بسته‌ها شامل بسته‌های مخصوص کاربران حرفه‌ای، بسته‌های با سرعت بالا یا حتی بسته‌های خصوصی برای استفاده شخصی می‌شود. هر کدام از این بسته‌ها با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود ارائه می‌شوند تا کاربران بتوانند بسته‌ای را انتخاب کنند که به نیازهای خود بیش‌ترین تطابق را داشته باشد.

هزینه‌های مقرون به صرفه

با خرید بسته‌های وی پی‌ ان ایران، کاربران راحتی و دسترسی سریع را تجربه می‌کنند زیرا این بسته‌ها با هزینه‌های مقرون به صرفه ارائه می‌شوند. تنها با یک هزینه مناسب، کاربران می‌توانند به صورت نامحدود از خدمات داخلی ایران استفاده کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوند. این امر به ویژه برای کاربران خارج از کشور که به دنبال دسترسی آسان به سایت‌ها و خدمات ایرانی هستند، بسیار حیاتی است و به آن‌ها امکان می‌دهد بدون هیچ محدودیتی از این امکانات استفاده کنند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

یکی از ویژگی‌های بارز شرکت آی پی ایران، پشتیبانی ۲۴ ساعته آن است. این سرویس با ارائه پشتیبانی روزانه و شبانه‌روزی به کاربران، اطمینان از حل مشکلات و رفع ایرادات فنی را فراهم می‌کند. بنابراین، در صورت بروز هر گونه مشکل یا نیاز به راهنمایی، کاربران می‌توانند با تیم پشتیبانی آی پی ایران تماس بگیرند و در کمترین زمان ممکن مشکل خود را برطرف کنند.

نتیجه گیری

در این مطلب به‌طور کامل شرح دادیم که چرا ایرانیان خارج از کشور باید به یک آی پی ثابت در ایران دسترسی داشته باشند. اگر شما کاربر عزیز در خارج از ایران مستقر شده‌اید و برای انجام فعالیت‌های داخلی خود با مشکلات و محدودیت‌ها روبرو هستید حتماً از یک وی پی ان یران استفاده کنید تا این محدودیت‌ها را دور زده و فعالیت‌های خود را راحت‌تر انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه آی ‌پی ایران در تماس باشید و برای ثبت سفارش هم اکنون می‌توانید اقدام کنید.

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر