coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی میکس فلیپ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام در Geekbench ظاهر شد

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و 12 گیگابایت رم در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ (Geekbench) ظاهر شد.

انتظار می‌رود که شیائومی تا پایان ماه جاری از سه دستگاه جدید در بازار داخلی خود یعنی چین رونمایی کند. همچنین گفته می‌شود که این برند اولین گوشی تاشوی عمودی خود را به زودی به بازار عرضه خواهد کرد. در گذشته جزئیات زیادی درباره مشخصات این دستگاه به بیرون درز پیدا کرده و چند روز پیش هم مرجع صدور گواهی NCC این گوشی را لیست کرده است. اکنون، شیائومی MIX Flip در پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر شده و از این رو برخی از جزئیات کلیدی درباره سیستم سخت افزار آن لو رفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات شیائومی میکس فلیپ

Xiaomi MIX Flip با شماره مدل 2405CPX3DC فهرست شده و مادربرد آن با کد ruyi نشان داده شده است. طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت، در این مادربرد، دو هسته با سرعت 2.27 گیگاهرتز، دو هسته دیگر با سرعت 2.96 گیگاهرتز، سه هسته با سرعت 3.15 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با فرکانس 3.30 گیگاهرتز وجود خواهد داشت. دستگاهی که در پلتفرم گیک‌بنچ مورد آزمایش قرار گرفته دارای 12 گیگابایت رم داخلی است اما به احتمال زیاد در زمان عرضه گزینه‌های بیشتر با رم متفاوت وجود خواهد داشت.

شیائومی میکس فلیپ

شایان ذکر است که گوشی شیائومی MIX فلیپ موفق شده در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به ترتیب امتیازهای 2087 و 6282 را کسب کند. متاسفانه در گیک‌بنچ، اطلاعات بیشتری درباره مشخصات این گوشی ذکر نشده اما بر اساس گواهی NCC، شیائومی میکس فلیپ دارای تنظیمات دوربین دوگانه به صورت عمودی در نزدیکی صفحه نمایش پنل پشتی خواهد بود.

گفته می‌شود که منبع تغذیه این گوشی یک واحد باتری 1145 + 3595 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی خواهد بود. همچنین شایعه شده است که در پنل پشتی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین تله فوتو 60 مگاپیکسلی (با فناوری تصویربرداری لایکا برای عکاسی پیشرفته) وجود خواهد داشت. به نظر می‌رسد که رنگبندی این گوشی شامل سه رنگ سفید، بنفش و مشکی خواهد بود. همچنین بر اساس گزارش‌ها، نسخه رده بالا از 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

می‌توان انتظار داشت که شیائومی در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از جمله تاریخ عرضه رسمی را با کاربران به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر