coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فروش حواله خودروهای وارداتی ؛ واکنش بازار به آزادسازی واردات خودرو

با آغاز عرضه وارداتی‌ها جدید در سامانه یکپارچه، فروش حواله خودروهای وارداتی نیز با دیگر به بازار راه یافته و حواله‌داران خوشحال از اینکه می‌توانند سودی به جیی بزنند. البته تأثیر آزادسازی واردات خودرو نیز به خوبی حس می‌شود.

دور جدید انتخاب و عرضه خودروهای وارداتی 23 تیرماه به پایان رسید و متقاضیان قدیم و جدید توانستند 5 اولویت خود را در سامانه ثبت کنند. مانند دورهای پیشین، سروکله حواله‌داران دوباره پیدا شده و آگهی‌های فروش حواله خودروهای وارداتی را در پلتفرم‌های آگهی آنلاین و فضای مجازی منتشر کردند.

از سمت دیگر اما روز گذشته علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت اعلام کرد که طبق تصمیمات گرفته شده واردات خودرو برای همه مردم آزاد شده و افراد می‌توانند خودرو نو و کارکرده به کشور وارد کنند. این خبر مزید بر علت شده و تعداد آگهی‌های فروش و خرید حواله خودروهای وارداتی به شدت در حال افزایش است. این همان مثال از آب گل‌آلود ماهی گرفتن است که در کشور ما به وفور یافت می‌شود. با ما باشید تا نمونه‌ای از این آگهی‌ها را ببینید.


بیشتر بخوانید:


افزایش فروش حواله خودروهای وارداتی

افرد زیادی در فضای مجازی و پلتفرم‌های آگهی اقدام به فروش حواله انواع خودروهای وارداتی کرده‌اند. قیمت حواله‌های وارداتی نیز مورد عجیب‌تر است که در برخی موارد حتی ممکن است به 1 میلیارد تومان هم برسد. به عنوان مثال فردی با رتبه 380 حواله خودرو خود را با قیمت 800 میلیون تومان به فروش گذاشته است.

ضمناً پایین‌ترین قیمت حواله خودرو 350 میلیون تومان است.

افزایش فروش حواله خودروهای وارداتی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص فروش حواله خودروهای وارداتی در بازار خودرو ایران چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر