coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

به‌روزرسانی ژوئیه 2024 سری گلکسی اس 23 سامسونگ را ایمن‌تر می‌کند

به‌روزرسانی ژوئیه 2024 به سری گلکسی اس 23 سامسونگ رسید. چند روزی می‌شود که سامسونگ عرضه وصله امنیتی جدیدش را آغاز کرده و اکنون نوبت به گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پرو و گلکسی اس 23 اولترا رسیده تا آن را دریافت کند.براساس گزارش‌های منتشر شده، به روزرسانی جدید 58 مشکل امنیتی را از میان برمی‌دارد. در حال حاضر، سامسونگ جدیدترین به‌روزرسانی امنیتی را برای انواع بین‌المللی و همچنین قفل‌شده توسط شرکت مخابراتی و قفل‌شده توسط اپراتور سری گلکسی اس 23 ایالات متحده ارائه می‌کند.

به روزرسانی جدید برای نوع بین‌المللی در بسیاری از کشورهای آفریقایی، آسیایی و خاورمیانه از جمله هند، آفریقای جنوبی و امارات وجود دارد.


بیشتر بخوانید:


سری گلکسی اس 23 سامسونگ تا دسامبر 2024 رابط کاربری One UI 6.1.1 را دریافت می‌کند

نسخه سخت‌افزار جدید برای انواع بین‌المللی S91XBXXS6CXFC، برای مدل‌های دارای قفل حامل S91XUSQS4CXE9 و برای انواع بدون قفل حامل S91XU1UES4CXE9 است.

به هرحال شما می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، به روزرسانی نرم‌افزار و انتخاب گزینه دانلود و نصب وصله امنیتی را دریافت کنید اما اگر فعلا آن را نمی‌بینید نگران نباشد احتمالا طی چند روز آینده به دستتان می‌رسد.

غول فناوری کره‌ای اعلام کرد که تا پایان سال جاری رابط کاربری One UI 6.1.1 را برای گوشی‌های قدیمی‌تر عرضه می‌کند. خوشبختانه سری گلکسی اس 23 سامسونگ در این لیست وجود دارد و قرار است تا پایان سال 2024 بسیاری از قابلیت های جدید از جمله هوش مصنوعی سامسونگ را دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر