coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جدیدترین تکنولوژی های استفاده شده در لپ تاپ ایسوس

ایسوس، بی‌وقفه لپ تاپ‌هایی با جدیدترین تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد را طراحی و به بازار عرضه می‌کند. ویژگی‌های انحصاری که در لپ تاپ ایسوس دیده می‌شوند، نتیجه مدت‌ها تحقیقات گسترده پیرامون نیازهای مشتریان است. این نوآوری‌ها همگی برای بهبود عملکرد و تجربه کاربری بهتر هستند.

با صفحه نمایش ASUS Lumina OLED بهترین کیفیت تصویر را حس کنید

اولین و بهترین تکنولوژی استفاده شده در لپ تاپ های ایسوس، نسل جدید صفحه نمایش OLED به نام پنل ASUS Lumina OLED است. لپ تاپ هایی که به صفحه نمایش Lumina OLED مجهز شده‌اند، بالاترین کیفیت و رنگ‌های واقعی و شگفت‌انگیزی از تصاویر را به نمایش می‌گذارند. علاوه بر این‌ها، مصرف انرژی را به طور چشم‌گیری کاهش می‌دهند. اگر می‌خواهید سطح متفاوتی از کیفیت تصویر را تجربه کنید، خرید لپ تاپ ایسوس OLED، بهترین گزینه است.

ایسوس در لپ تاپ های سری‌های Zenbook و Vivobook، عمدتا از این پنل تصویر استفاده کرده است. یکی از بهترین لپ تاپ های OLED این برند، لپ تاپ ایسوس 14 اینچی مدل ZenBook 14 OLED UX3405MA-A است. این لپ تاپ با وضوح تصویر بسیار خوب 3K و پنل شفاف لمسی، رنگ تصاویر را بسیار طبیعی و زنده به نمایش می‌گذارد.

عملکرد حرفه‌ای را تجربه کنید

آیا تا به حال به هنگام انجام کار احساس کرده‌اید که لپ تاپ شما قدرت و سرعت کافی را برای پردازش‌ها ندارد؟ یا با وجود قدرت و توان بسیار بالا، نمی‌تواند همراه همیشگی شما در هر زمان و مکانی باشد؟ ایسوس اکنون طیف گسترده‌ای از لپ تاپ های قدرتمند را با پردازنده‌های به‌‍روز اینتل و AMD به بازار عرضه کرده است. با وجود این لپ تاپ ها، بهره‌وری و قدرت لازم را در یک شاسی ظریف تجربه خواهید کرد.

اگر به عنوان گیمر می‌خواهید قدرت و ظرافت را یک جا داشته باشید، لپ تاپ ایسوس 16 اینچی مدل ROG Zephyrus G16 GU605MY بهترین گزینه خواهد. چرا که با جدیدترین پردازنده اینتل مدل Core Ultra 9 185H و کارت گرافیک GeForce RTX 4090 برترین لپ تاپ گیمینگ ظریف و مدرن خواهد بود.

با لپ تاپ ایسوس دوست‌دار محیط زیست باشید

یکی از بهترین فناوری های به کار رفته در ساخت لپ تاپ ایسوس، برخورداری از جنس بدنه مقاوم و  در عین حال سازگار با محیط زیست است. به همین دلیل، گواهی‌های محیط زیستی از جمله EPEAT10، ENERGY STAR و RoHS را از آن خود کرده است. از این لپ تاپ ها می‌توان به سری زنبوک و ویووبوک اشاره کرد.

یکی از بهترین فناوری‌های به کاررفته در ساخت لپ تاپ های ایسوس، استفاده از گارد ضد میکروبی است. این نوع جنس بدنه علاوه بر اینکه دوست‌دار محیط زیست است، از 99 درصد جذب ویروس یا باکتری جلوگیری می‌کند. به همین سبب، لپ تاپ های ایسوس، استانداردهای ISO 217023 و 221964 ISO را به خود اختصاص داده‌اند.

لپ تاپ ایسوس خود را با Tile پیدا کنید

یکی از بهترین فناوری‌های استفاده شده در لپ تاپ ایسوس، پیدا کردن لپ تاپ با Tile است. با استفاده از برنامه رایگان Tile، در گوشی موبایل خود یا تبلت، حتی زمانی که لپ تاپتان اینترنت ندارد یا خاموش است، آن را مکان‌یابی کنید.

با ScreenPad Plus، نیاز به مانیتور دیگری نخواهید داشت!

صفحه نمایش لمسی ثانویه، قطعا بهره‌وری شما را به هنگام کار با لپ تاپ افزایش می‌دهد. این صفحه نمایش ثانویه رابط بصری مشابه گوشی هوشمند دارد که امکان مدیریت راحت برنامه‌ها را برای شما فراهم می‌کند. معمولا این مورد در لپ تاپ های ایسوس زنبوک بیشتر یافت می‌شود.

یکی از بهترین مدل‌های مجهز به نمایشگر ثانویه، لپ تاپ ایسوس 14 اینچی مدل Zenbook Pro UX8402ZE است. این لپ تاپ علاوه بر وجود نمایشگر ثانویه، به پردازنده قدرتمند نسل 12 اینتل و کارت گرافیک RTX 3050Ti، یک انتخاب ایده‌آل برای طراحان نیز به شمار می‌رود.

با وجود استاندارد نظامی، نگران آسیب دیدن لپ تاپ ایسوس نباشید

اغلب لپ تاپ های ایسوس که از سال 2023 به بازار عرضه شدند، از استاندارد نظامی ایالات متحده MIL-STD 810H بهره‌مند شده‌اند. اغلب مدل های حال حاضر لپ تاپ ایسوس، تحت گسترده‌ترین و دقیق‌ترین آزمایش‌های درجه نظامی ایالات متحده در جهان قرار می‌گیرند. بنابراین، می‌توانید از مقاومت و دوام بالای لپ تاپ خود، آسوده‌خاطر باشید.

با وب کم  3DNRجلسات آنلاین خود را باکیفیت برگزار کنید

فناوری جدید کاهش نویز سه‌بعدی یا همان 3DNR، به طور قابل توجهی وضوح کم تصاویر وب کم را بهبود می‌بخشد. این تکنولوژی به کار رفته در لپ تاپ های ایسوس، با استفاده از یک الگوریتم منحصربه‌فرد، نویزهای تصاویر را به صورت آنلاین و در لحظه حذف می‌کند. بنابراین، در طول تماس‌های ویدیویی یا جلسات آنلاین، تصاویر بسیار شفاف به نظر می‌رسند.

با تکنولوژی AI Noise-Canceling، صداها واضح‌تر می‌شوند

تکنولوژی جدید حذف نویز هوش مصنوعی ASUS، بهترین تجربه جلسه آنلاین را خواهید داشت. در طول جلسات آنلاین، این فناوری از یادگیری ماشینی برای حذف نویز صداهای محیط اطراف شما استفاده می‌کند تا صداهای شما، رساتر و واضح‌تر به گوش مخاطبان شما برسد. البته این موضوع تنها برای حذف صدای خودتان نیست، بلکه می‌توانید صدای اطرافیان خود را نیز با این تکنولوژی هوش مصنوعی واضح‌تر بشنوید.

بهترین قیمت لپ تاپ ایسوس در پلازا دیجیتال

ایسوس این روزها یکی از پرطرفدارترین برندها در سرتاسر جهان بوده و در بازار ایران نیز محصولات این برند به خصوص لپ تاپ ایسوس، بسیار پرفروش است. اگر قصد خرید لپ تاپ های ایسوس را دارید، مهم است که معتبرترین فروشگاه را پیدا کنید.

فروشگاه پلازا دیجیتال، نماینده رسمی ایسوس در ایران است؛ به همین منظور، با عرضه جدیدترین و به‌روزترین لپ تاپ های ایسوس در سراسر کشور و تامین لپ تاپ بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، بزرگترین مرجع فروش لپ تاپ ASUS در بازار ایران است. علاوه بر این، بهترین قیمت لپ تاپ ایسوس را در فروشگاه پلازا دیجیتال خواهید یافت.

ارائه گارانتی معتبر، نشان از اصالت کالا و بهترین خدمات پس از فروش را دارد. به همین سبب، پلازا دیجیتال، تمامی مدل های لپ تاپ ASUS را با گارانتی معتبر 18 ماهه یا 24 ماهه به مشتریان خود تحویل می‌دهد.

می‌توانید برای خرید بهترین لپ تاپ ایسوس به یکی از 16 شعبه حضوری پلازا دیجیتال مراجعه کنید یا به صورت اینترنتی کالای مورد نظر را سفارش دهید. با امکان خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس در پلازا دیجیتال نیز می‌توانید مدل انتخابی خود را با کمترین پیش‌پرداخت و با اقساط بلند مدت خریداری نموده و بهترین خرید را تجربه نمایید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر