coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پیکسل ۹ پرو XL گوگل از رم و مودم ارتقا یافته سامسونگ استفاده می‌کند

چند هفته قبل از رونمایی رسمی گوگل از سری پیکسل 9 در تاریخ 13 اوت، تصاویری واقعی از مدل پیکسل ۹ پرو XL گوگل در فروم‌های XDA منتشر شده که برخی از مشخصات داخلی این گوشی را نشان می‌دهد.
تصویر لو رفته منوی بوت گوشی را نشان می‌دهد و تأیید می‌کند که پیکسل ۹ پرو XL گوگل دارای 16 گیگابایت رم از نوع سامسونگ LPDDR5 خواهد بود. پیش از این، بیشترین میزان رم در گوشی‌های پیکسل 12 گیگابایت بود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی پیکسل ۹ پرو XL گوگل

هرچند این اولین باری نیست که یک گوشی اندرویدی با 16 گیگابایت رم دیده می‌شود، اما نکته‌ای که این موضوع را جالب می‌کند این است که پیکسل ۹ پرو XL گوگل اولین گوشی است که تنها با حافظه داخلی 256 گیگی عرضه می‌شود. این در حالیست که معمولا تولیدکنندگان رم‌های بالا را با گزینه‌های ذخیره‌سازی بیشتری مثل 1 ترابایتی جفت می‌کنند.

هنوز دلیل این انتخاب مشخص نیست، اما احتمال اینکه با افزایش نیازهای عملکردی هوش مصنوعی در دستگاه‌های جدید گوگل مرتبط باشد زیاد است. گوگل در نسخه‌های اخیر پیکسل توجه زیادی به هوش مصنوعی داشته و 16 گیگابایت رم باید به اجرای روان این قابلیت‌ها کمک کند.

علاوه بر افزایش رم، به نظر می‌رسد پیکسل ۹ پرو XL گوگل از جدیدترین چیپ بیس‌باند Exynos 5400 سامسونگ استفاده خواهد کرد که جایگزین Exynos 5300 در سری پیکسل 8 می‌شود.

سامسونگ اعلام کرده که این چیپ از استاندارد 3GPP Release 17 پشتیبانی کرده و می‌تواند داده‌ها را با سرعت 14.79 گیگابیت بر ثانیه منتقل کند. همچنین شایعاتی وجود دارد که چیپ Exynos 5400 قابلیت‌های ارتباط ماهواره‌ای را برای گوشی‌های پیکسل 9 فراهم خواهد کرد.

این اطلاعات جدید، انتظارات کاربران از گوشی‌های جدید گوگل را بیش از پیش افزایش داده و توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر