coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نسخه ویژه شیائومی 14 سیوی (Xiaomi 14 Civi Limited Edition) با طرح پاندا به زودی در هند عرضه خواهد شد

شیائومی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که نسخه ویژه شیائومی 14 سیوی با طراحی خاص (Panda Design) به زودی در بازار هند در دسترس خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید گوشی Xiaomi 14 Civi در ماه ژوئن در هند معرفی شد. اکنون این شرکت اعلام کرده است که این دستگاه در یک نسخه ویژه و Limited Edition به زودی وارد بازار هند خواهد شد. شیائومی می‌گوید که Xiaomi 14 Civi Limited Edition با طراحی پاندا هفته آینده در هند عرضه خواهد شد.

خرید بلیط هواپیما

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه ویژه شیائومی 14 سیوی

بر اساس گفته‌های شرکت سازنده نسخه محدود شیائومی 14 سیوی با طراحی پاندا قرار است که در تاریخ 29 جولای به بازار هند عرضه شود. این شرکت ادعا کرده است که این دستگاه در نسخه‌های مختلف با پنل شیشه‌ای آینه مانند و پنل چرم گیاهی در رنگ‌های صورتی، تک رنگ و آبی در دسترس خواهد بود.

نسخه ویژه شیائومی 14 سیوی
Xiaomi 14 Civi Limited Edition

پیکربندی‌ در نظر گرفته شده برای گزینه‌های ذخیره‌سازی این گوشی هوشمند هنوز اعلام نشده اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مدل برتر نسخه Limited Edition شیائومی 14 سیوی ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. به جز طراحی، سایر مشخصات و ویژگی‌های نسخه Limited با شیائومی 14 Civi معمولی یکسان خواهد بود. یعنی این گوشی از یک صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، وضوح 1.5K و حداکثر روشنایی 3000 نیت برخوردار خواهد بود.

این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام مجهز شده و از یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 67 واتی تغذیه خواهد شد. برای تصویربرداری نیز از یک دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی استفاده خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه و مورد انتظار برای این گوشی می‌توان به پوسته سفارشی HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14، اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای، حسگر مادون قرمز، صدای Hi-Res، بلندگوهای استریو با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos، بلوتوث 5.4، NFC و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکرتو درباره نسخه ویژه شیائومی 14 سیوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر