coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بروزرسانی جدید Threads اجازه می‌دهد فید شخصی خود را بسازید

از زمان پیدایش تردز به عنوان رقیبی برای ایکس یا همان توییتر سابق، این پلتفرم بروزرسانی مختلفی را برای جذب بیشتر کاربر اعمال کرده است. در بروزرسانی جدید Threads امکان ایجاد فیدهای اختصاصی بر اساس نتایج جستجو را فراهم شده که جذاب به نظر می‌رسد. قبل از این بروزرسانی جدید Threads امکان مشاهده نتایج جستجوی بی‌وقفه فراهم شد که با استقبال مخاطبنش مواجه شد. به نظر می‌رسد آپدیت جدید بیش از پیش این اپ را جذاب‌تر کرده و به یکی از پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024 تبدیل کند.

طبق معمول این بروزرسانی نیز به تدریج در دسترس کاربران موبایلی قرار خواهد گرفت. قابلیت ایجاد فیدهای اختصاصی قبلاً برای نسخه دسکتاپ این پلتفرم در دسترس بود.

خرید بلیط هواپیما

بیشتر بخوانید:


بروزرسانی جدید Threads

با این قابلیت، کاربران می‌توانند یک موضوع را جستجو کرده و سپس نتایج جستجو را بوکمارک کنند. این کار باعث ایجاد یک فید اختصاصی می‌شود که در تب Home همراه با فیدهای For You و Following نمایش داده می‌شود.

Threads اخیراً با بیش از 175 میلیون کاربر فعال ماهانه و جشن یک سالگی خود، جشن گرفت. زمانی که این پلتفرم راه‌اندازی شد مشکلات پایه‌ای زیادی داشت که به تدریج برطرف شد و حالا تجربه کاربری بسیار خوبی ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های جدید می‌توان به ترجمه داخلی، جستجوی زمانی، تعویض سریع بین حساب‌ها و تب‌ها اشاره کرد.

بروزرسانی جدید Threads اجازه می‌دهد فید شخصی خود را بسازید

تردز مستقیما برای رقابت با X که توسط ایلان ماسک مدیریت می‌شود وارد میدان شد. در این اپلیکیشن کاربران می‌توانند پست‌هایی با محدودیت 500 کاراکتر به اشتراک بگذارند و به بیان نظرات خود بپردازند

بروزرسانی جدید Threads برای موبایل بسیار مفید است، به ویژه اگر بخواهید یک موضوع خاص را به دقت دنبال کنید و از چگونگی پیشرفت آن مطلع شوید. این ویژگی جدید به حدی جذاب است که احتمالا کاربران بیشتری به خود جلب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر