coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

عرضه هوش اپل (Apple Intelligence) به تعویق افتاد؛ Galaxy AI به 200 میلیون دستگاه رسید

در حالی که اکثر شرکت‌ها به سرعت به سمت هوش مصنوعی روی آورده‌اند، اپل کمی دیرتر وارد این عرصه شد. این شرکت به تازگی از هوش اپل (Apple Intelligence) رونمایی کرده و اعلام کرده بود که این مجموعه از ویژگی‌ها تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.با این حال، گزارش جدیدی نشان می‌دهد که اپل احتمالا نتواند به زمان‌بندی اولیه خود برای عرضه Apple Intelligence پایبند باشد و کاربران باید کمی بیشتر منتظر بمانند. در همین حال، Galaxy AI سامسونگ در مسیر دستیابی به 200 میلیون کاربر در سال جاری است.


بیشتر بخوانید:


همه ویژگی‌های هوش اپل در زمان عرضه در دسترس نخواهند بود

قرار بود Apple Intelligence با iOS 18 و iPadOS 18 در سپتامبر امسال عرضه شود. اما بلومبرگ گزارش داده است که ممکن است عرضه این ویژگی‌ها حداقل یک ماه به تأخیر بیفتد و در نهایت با iOS 18.1 و iPadOS 18.1 در اکتبر عرضه شود.

برخی از ویژگی های Apple Intelligence تا سال 2025 وارد بازار نمی شوند
برخی از ویژگی های Apple Intelligence تا سال 2025 وارد بازار نمی شوند

حتی با رسیدن این بروزرسانی، همه ویژگی‌های هوش اپل در ابتدا در دسترس نخواهند بود. برخی از این ویژگی‌ها، مانند قابلیت‌های هوش مصنوعی Siri، ممکن است تا پایان سال جاری به تأخیر بیفتند. علاوه بر این، همه ویژگی‌ها در تمامی آیفون‌هایی که iOS 18 را پشتیبانی می‌کنند، قابل استفاده نخواهند بود. Apple Intelligence به دستگاه‌هایی با تراشه A17 Pro نیاز دارد، بنابراین تنها دو مدل موجود که سازگار هستند، آیفون 15 پرو و پرو مکس هستند.

پیشرفت سریع Galaxy AI سامسونگ

سامسونگ بسیار سریع‌تر از اپل در عرضه Galaxy AI عمل کرده است. در مدت کوتاهی پس از اعلام این مجموعه هوش مصنوعی، این ویژگی‌ها برای بیش از 100 میلیون دستگاه عرضه شدند. سامسونگ همچنین توانسته بسیاری از ویژگی‌های Galaxy AI را به دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز بیاورد.

این هوش مصنوعی با ویژگی‌های جدیدی که همزمان با معرفی Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 اوایل ماه جاری عرضه شد، بهبود یافته است. این ویژگی‌ها نیز به دستگاه‌های قدیمی‌تر با One UI 6.1.1 خواهند رسید.

Galaxy AI تا پایان سال 2024 بر روی 200 میلیون دستگاه در دسترس قرار خواهد گرفت

در رویداد آنپکد، طبق اعلام سامسونگ Galaxy AI تا پایان سال 2024 بر روی 200 میلیون دستگاه در دسترس قرار خواهد گرفت. با فروش خوب گوشی‌های تاشو جدید و تبلت‌های پیشرفته‌ای که در ماه‌های آینده عرضه می‌شوند، کاملاً ممکن است که Galaxy AI به راحتی تا پایان سال به این هدف برسد.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر