coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مایکروسافت ویرایشگر جدید مخاطبین برای کاربران اوت‌ لوک در iOS و اندروید را راه‌اندازی کرد

مایکروسافت یک ویرایشگر جدید مخاطبین برای کاربران اوت‌ لوک موبایل معرفی کرده که شامل ویژگی‌های متعددی بوده که بر اساس بازخوردهای کاربران توسعه یافته است. این ویرایشگر جدید به‌طور خاص برای بهبود تجربه کار با مخاطبین در هر دو پلتفرم موبایل، iOS و اندروید، طراحی شده است.این ویرایشگر به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی مخاطبین را اضافه و ویرایش کنند. گفتنی‌ست ابزار جدید مایکروسافت جایگزین ویرایشگرهای بومی دستگاه‌ها در اوت‌لوک موبایل خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


ویرایشگر جدید مخاطبین برای کاربران اوت‌ لوک

مایکروسافت پس از دریافت بازخوردهایی نگران‌کننده که مربوط به انطباق در ویرایشگرهای بومی قبلی اندروید و iOS در زمینه مدیریت و اجرای سیاست‌های Intune می‌شد، به دنبال راه‌حلی برای ویرایش مخاطبین در اوت‌لوک موبایل بود که چندین مزیت برای بهبود تجربه ویرایش مخاطبین به همراه داشته باشد؛ که بنظر موفق هم عمل کرده چرا که ویرایشگر جدید مایکروسافت حالا قادر به انجام سه فاکتور کلیدی است که عبارتند از:

  1. انطباق: کاربران اکنون می‌توانند مخاطبین خود را به‌صورت کارآمد در اوت‌لوک موبایل با استفاده از این ویرایشگر مدیریت کنند و در عین حال از انطباق با سیاست‌های Microsoft Intune اطمینان حاصل کنند.
  2. یکپارچگی: تجربه ویرایش مخاطبین یکپارچه‌ای را در iOS و اندروید، و همچنین با ویرایشگرهای اوت‌لوک.com و برنامه جدید اوت‌لوک برای ویندوز تجربه کنید.
  3. سازمان‌دهی آسان: دسته‌بندی‌ها یک راه آسان و انعطاف‌پذیر برای مرتب‌سازی مخاطبین ارائه می‌دهند. دسته‌بندی‌ها را می‌توان به عنوان برچسب‌هایی تصور کرد که می‌توانید برای گروه‌بندی مخاطبین به خوشه‌های معنادار اعمال کنید.

به گفته مایکروسافت، تمامی مخاطبینی که از طریق ویرایشگرهای بومی قبلی ایجاد شده‌اند، همچنان برای مشاهده و ویرایش در پلتفرم‌های موبایل و وب اوت‌لوک قابل دسترسی خواهند بود.

برای دسترسی به ویرایشگر جدید مخاطبین، کاربران باید ابتدا برنامه اوت‌لوک موبایل خود را به‌روزرسانی کنند، روی “Apps” در پنل پایین کلیک کرده و به تب “Contact” بروند، سپس روی “New Contacts” کلیک کنند.

راه دیگر برای دسترسی به ویرایشگر جدید مخاطبین این است که به تب “Feeds” در پنل پایین بروند و سپس روی “Create+” کلیک کنند. در نهایت، کاربران اوت‌لوک موبایل می‌توانند از طریق “Add to Contacts” یا “Edit Contact” در یک کارت افراد به ویرایشگر جدید مخاطبین دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این، کاربران اندروید می‌توانند به تب “Feeds” از پنل پایین بروند، روی “Create+” کلیک کرده و گزینه “Scan Business Card” را انتخاب کنند. جزئیات کارت به‌طور خودکار در ویرایشگر پیش‌پر می‌شوند. این ویژگی در iOS در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر