coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سونی کنترلر DualSense نسخه محدود Astro Bot را برای PS5 معرفی کرد

سونی یک نسخه جدید اما محدود از کنترلر DualSense خود را برای پلی استیشن 5 آماده کرده است. این برند با تولید گجت غریبه نیست و اکنون نسخه محدود Astro Bot برای PS5 DualSense با طراحی جدید منحصر به فرد این امر را ثابت می‌کند.غول فناوری ژاپنی از Astro Bot Limited Edition DualSense Controller رونمایی کرد. این تولید کننده دسته بازی های جدیدش را با الهام گرفتن از سفینه فضایی Dual Speeder طراحی کرده.

بدنه کنترلر DualSense به رنگ آبی و سفید درآمده که با پالت رنگ نمادین Astro مطابقت دارد. چشم شخصیت نیز روی صفحه لمسی به همراه خطوط علمی تخیلی به نمایش گذاشته شده‌اند تا به زیبایی این محصول بیفزاید. سونی کنترلر نسخه محدود DualSense Astro Bot را با قیمت 79.99 دلار عرضه کرده است.


بیشتر بخوانید:


کنترلر ربات سونی PS5 DualSense Astro

پیش‌سفارش‌های کنترلر Astro Bot در 9 اوت 2024 آغاز می‌شود. فقط توجه داشته باشید که سونی تعداد محدودی آن هم برای مناطق منتخب آماده کرده است.

این کنترلر جدید قرار است در کنار بازی آینده Astro Bot در 6 سپتامبر 2024 در کشورهای منتخب از ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، لوکزامبورگ، هلند، ایتالیا، اسپانیا، اتریش و پرتغال جمله عرضه شود.

طبق پست وبلاگ رسمی، این کنترلر به گونه ای ساخته شده است که به کاربران اجازه  می‌دهد بافت های مختلف مانند آب، شن و چمن را برای تجربه ای فراگیرتر احساس کنند.

« اینها با ترکیب محرک های تطبیقی ​​و بازخورد لمسی در بازی ارائه می شوند. در مورد خود بازی، Astro Bot جانشین مستقیم Astro’s Playroom است که در سال 2020 راه اندازی شد. این بازی دارای 80 سطح در شش کهکشان مختلف با 50 سیاره است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره کنترلر DualSense  چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر