;
coinex

بهترین هدست های پلی استیشن 2024 ؛ راهنمای خرید هدست برای PS4 و PS5

در این مطلب با بهترین هدست های پلی استیشن آشنا می‌شوید؛ از جمله بهترین هدست‌های باسیم، بی‌سیم، PS4 و PS5 از برندهای مختلف و با قیمت‌های متنوع.

بهترین هدست های پلی استیشن طوری طراحی شده‌اند که بهترین صدای ممکن را برای بازی‌های این کنسول پرطرفدار سونی ایجاد کنند. لازم به ذکر است که در حال حاضر، هدست‌های مخصوص PS5 مجهز به تکنولوژی صدای سه بعدی Tempest شده‌اند که خیلی از بازی‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. اما در یکی از آپدیت‌های جدید، قابلیت پشتیبانی از صدای دالبی اتموس هم به این کنسول اضافه شده است.

در این مطلب، فهرستی از بهترین هدست های Playstation را برای شما آماده کرده‌ایم که با استفاده از آنها، می‌توانید سطح متفاوتی از هیجان و لذت را با این کنسول سونی تجربه کنید. هدست‌های معرفی شده در این مطلب، طیف قیمت وسیعی دارند از جمله مدل‌های ارزان قیمت، میان رده و گران قیمت. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین هدست های گیمینگ برای پلی استیشن هستید، با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بهترین هدست های پلی استیشن

خوشبختانه بسیاری از بهترین هدست های پی اس 5 با PS4 و PS4 پرو هم سازگاری دارند. بعلاوه، حالا هدست‌های گیمینگ خیلی خوبی با قیمت مناسب در بازار پیدا می‌شوند و حتی ارزانترین هدست های پلی استیشن هم مجهز به امکانات مختلفی شده‌اند؛ از جمله اتصال بی‌سیم، ماندگاری شارژ طولانی‌تر و مواد باکیفیت‌تر.

بهترین هدست های پلی استیشن
بهترین هدست های پلی استیشن

با توجه به تعداد زیاد هدست‌های خیلی خوب موجود در بازار، ممکن است انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای مختلف کار بسیار سخت و چالش برانگیزی باشد. این مطلب هم با این هدف گردآوری شده که شما را با بهترین هدست های گیمینگ آشنا کنیم تا راحت‌تر این انتخاب را انجام دهید. پس تا پایان با ما همراه باشید.

1. SteelSeries Arctis 7P+ Wireless

بهترین هدست های پلی استیشن

  • تکنولوژی‌های اتصال: وایرلس 2.4 گیگاهرتز، USB-C
  • ماندگاری شارژ: 30 ساعت
  • امکانات: درایورهای 40 میلی‌متری، میکروفون دو جهته جمع شونده، تکنولوژی Tempest 3D AudioTech
  • دلایل خرید: طراحی شده برای PS5، مجهز به تکنولوژی صوتی سه بعدی، ماندگاری شارژ طولانی
  • دلایل اجتناب از خرید: قیمت بالاتر نسبت به مدل اصلی

معرفی بهترین هدست های پلی استیشن را با SteelSeries Arctis 7P+ شروع می‌کنیم که در حال حاضر، بهترین هدست موجود برای PS5 محسوب می‌شود. این هدست با داشتن درایورهای بسیار قوی، کیفیت ساخت عالی، ماندگاری شارژ طولانی و قیمت 170 دلار برای خیلی از کاربران، بهترین هدست برای ps5 است.

هدست SteelSeries Arctis 7P+ به رنگ‌های مشکی و سفید تولید شده و هر دو رنگ آن، کاملاً با کنسول پلی استیشن همخوانی دارند. هدبند بالای این هدست کاملاً قابل تنظیم است و می‌توانید آن را به بهترین شکل ممکن برای خودتان تنظیم کنید.

مهم‌ترین قابلیت Arctis 7P+ نسبت به سری قبل این هدست، ماندگاری شارژ بیشتر و امکان اتصال به پورت USB-C است. رکورد ثبت شده برای این هدست در تست‌های ماندگاری شارژ، 30 ساعت بوده که برای گیمینگ کاملاً مناسب است. بعلاوه، این هدست استیل‌سیریس یک میکروفون با قابلیت حذف نویز و بازخورد side tone دارد و استفاده از آن بسیار راحت است.

این هدست که در اصل برای کنسول ساخته شده، به بهترین شکل ممکن از درایورهای 40 میلی‌متری موجود در آن که در مدل Arctis Pro پرچمدار این شرکت به کار رفته، استفاده می‌کند. در همه بازی‌های تست شده، از جمله بازی‌هایی که از سیستم صوتی سه بعدی سونی پشتیبانی می‌کنند، وضوح و قدرت صدای این هدست بسیار خوب بوده و البته این موضوع در رابطه با موسیقی هم صدق می‌کند.

2. PS5 Pulse 3D Wireless Headset

بهترین هدست های پلی استیشن

  • تکنولوژی‌های اتصال: وایرلس 2.4 گیگاهرتز، 3.5 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: 12 ساعت
  • امکانات: درایورهای 40 میلی‌متری، دو میکروفون، تکنولوژی صدای سه بعدی Tempest
  • دلایل خرید: قیمت مناسب، سازگاری کامل با PS5، میکروفون و مانیتورینگ عالی
  • دلایل اجتناب از خرید: کیفیت صدای سه بعدی به بازی بستگی دارد، ماندگاری شارژ محدود

بدون شک، یکی از بهترین هدست های پلی استیشن هدست رسمی خود سونی است که با قیمت 98.99 دلار و مجهز بودن به تکنولوژی صدای سه بعدی Tempest می‌تواند برای بیشتر نیازهای عمومی و معمولی، بهترین انتخاب باشد.

طراحی سفید و مشکی این هدست هم کاملاً با طراحی کنسول پلی استیشن تطبیق دارد. کنترل‌های مخفی روی کاپ‌های این هدست، ظاهر آن را شیک‌تر و جذاب‌تر کردند اما خود هدست از جنس پلاستیک ساخته شده؛ بنابراین چندان حس و حال و ظاهر گران قیمتی ندارد.

مهم‌ترین ویژگی که این هدست را تبدیل به یکی از بهترین هدست های پی اس 5 کرده، تکنولوژی صدای سه بعدی PS5 Pulse است. همچنین، این هدست هم برای استفاده از تکنولوژی صدای فراگیر مجازی طراحی شده و با وجود قابلیت مانیتورینگ میکروفون، می‌توانید صدای خودتان را به خوبی بشنوید. این هدست هم از پورت USB-C و همچنین جک هدفون 3.5 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.

استفاده از این هدست با کنسول PS5 کاملاً راحت است و نیازی به هیچ گونه تنظیمات اضافه‌ای ندارد. تکنولوژی صدای سه بعدی اختصاصی سونی هنوز نسبت به تکنولوژی‌هایی مثل دالبی اتموس و صدای فضایی ویندوز محدودیت دارد؛ اما این تکنولوژی هم می‌تواند حس غرق شدن در بازی‌های کنسول را ایجاد کند.

در مجموع این هدست سونی به عنوان یکی از ارزانترین هدست های پلی استیشن ارزش امتحان کردن را دارد؛ به خصوص اگر به دنبال تجربه کردن تکنولوژی صدای سه بعدی اختصاصی سونی باشید.

بیشتر بخوانید

بهترین میکروفون های گیمینگ 2024

بهترین گجت های 2024

3. SteelSeries Arctis Nova 1X

بهترین هدست های پلی استیشن

  • تکنولوژی‌های اتصال: 3.5 میلی‌متری باسیم
  • طول کابل: 1.18 متر
  • امکانات: درایورهای 40 میلی‌متری، میکروفون قابل تفکیک ClearCast Gen 2، کاپ‌های ساخته شده با فوم حافظه‌دار
  • دلایل خرید: قیمت رقابتی، وزن کم، میکروفون قوی
  • دلایل اجتناب از خرید: ضعیف بودن کیفیت ساخت

معرفی بهترین هدست های پلی استیشن را با SteelSeries Arctis Nova 1X ادامه می‌دهیم که به عنوان یکی از ارزانترین هدست های پلی استیشن با قیمت حدود 58 دلار، کیفیت و قدرت بسیار زیادی دارد.

طراحی کلی این هدست کاملاً مینیمال و ساده است و نسبت به مدل‌های گران‌تر این برند، کیفیت ساخت کمتری دارد. این هدست PS5 به صورت مستقیم و از طریق اتصال 3.5 میلی‌متری به دسته DualSense پلی استیشن متصل می‌شود و استفاده از آن با توجه به بلندی کابل هدست، بسیار راحت‌تر است. همچنین، وزن این هدست SteelSeries تنها حدود 236 گرم است؛ بنابراین، بعید است که حتی در بلند مدت، سنگینی آن شما را خسته کند.

سایر مشخصاتی که در انتخاب این هدست به عنوان یکی از بهترین هدست های Playstation نقش داشته‌اند، عبارتند از: کاپ‌های ساخته شده با فوم حافظه‌دار، میکروفون قابل تفکیک باکیفیت، درایورهای 40 میلی‌متری قوی با صدای بسیار واضح.

این هدست، موزیک و دیالوگ‌های بازی‌ها را با وضوح و دقت بسیار زیادی پخش می‌کند و هنگام اجرای بازی‌های چند نفره هم هیچ نویز یا صدای ناخوشایندی در آن شنیده نمی‌شود.

در مجموع، با وجود اینکه SteelSeries Arctis Nova 1X به عنوان یکی از ارزانترین هدست های پلی استیشن تفاوت زیادی با هدست‌های گران قیمت و پرچمدار دارد، باز هم خرید این  مدل به عنوان یکی از هدست‌های اقتصادی و سبک با طراحی شیک و صدای باکیفیت، کاملاً توصیه می‌شود.

4. Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 Max

بهترین هدست های پلی استیشن

  • تکنولوژی‌های اتصال: بی‌سیم
  • طراحی آکوستیک: رو گوشی، پشت بسته
  • طول کابل: 2 متر
  • امکانات: درایورهای 50 میلی‌متری Turtle Beach Nanoclear
  • وزن: 454 گرم
  • سازگار با: پلی استیشن، ایکس باکس، کامپیوتر، نینتندو سوئیچ، موبایل
  • دلایل خرید: سازگاری بسیار عالی با کنسول، کیفیت صدای عالی، راحتی استفاده برای مدت طولانی
  • دلایل اجتناب از خرید: امکان شنیدن صداهای مافوق انسانی می‌تواند آزار دهنده باشد

هدست Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 MAX به دلیل سازگاری با پلتفرم‌های مختلف، یکی از بهترین هدست های پلی استیشن محسوب می‌شود. همچنین، این هدفون پلی استیشن علاوه بر صدای بسیار باکیفیت، طراحی خوبی دارد و استفاده از مواد مرغوب و پدهای مناسب، باعث شده استفاده از آن بسیار راحت باشد.

این مدل نسبت به سری قبل، تغییرات قابل توجهی داشته از جمله دو برابر شدن ماندگاری شارژ (حدود 40 ساعت)، پدهای بیشتر، مجموعه کنترل‌های قوی و کامل روی کاپ سمت راست و صدای متعادل میکروفون. تنها ایراد این هدست پلی استیشن، نبود تنظیمات اکولایزر است؛ اما کیفیت صدای این مدل با تنظیمات پیش فرض به اندازه‌ای قوی است که این کمبود را جبران کند.

صدای متعادل و قدرت چشمگیر هر درایور این هدست، آن را تبدیل به یکی از بهترین هدست های پی اس 4 کرده است. البته، این کیفیت صدا برای ایکس باکس هم وجود دارد و این یعنی می‌توانید از این هدست برای شرایط چند کنسولی هم استفاده کنید.

متأسفانه، هدست Turtle Beach Stealth Pro به عنوان یکی از بهترین هدست های گیمینگ چند پلتفرمی، از کانکشن USB-C استفاده می‌کند که برای PS4 چندان مناسب نیست. اگر قصد خرید مدل‌های پروی این هدست را دارید، می‌توانید یک آداپتور ارزان قیمت برای آنها بخرید اما Stealth 700 Gen 2 Max در حالت پیش فرض هم کیفیت صدای بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

بهترین گجت های گیمینگ 2024

5. RIG 600 Pro HS

بهترین هدست های پلی استیشن

  • تکنولوژی‌های اتصال: 2.4 گیگاهرتز از طریق دانگل، بلوتوث
  • ماندگاری شارژ: حدود 20 ساعت
  • امکانات: درایورهای 40 میلی‌متری، اتصال Dual audio
  • دلایل خرید: کیفیت صدای بسیار خوب، بیس قوی، کاپ و هدبند راحت
  • دلایل اجتناب از خرید: کیفیت ساخت نسبتاً پایین، مشکلات اتصال بلوتوث

RIG 600 Pro HS یکی از بهترین هدست های پلی استیشن بازار بین محصولات میان رده است که به عنوان یک هدست 100 دلاری، امکانات و قیمت مناسبی دارد. در مجموع، کیفیت ساخت این هدست کمی پایین‌تر از حد معمول است؛ مثلاً هد بند این هدست از پلاستیک ارزان قیمت ساخته شده اما در مقابل، کاپ‌های مخمل و حلقه داخلی هد بند، باعث راحت‌تر شدن استفاده از آن می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های RIG 600 Pro HS به عنوان یکی از بهترین هدست های پلی استیشن ، پشتیبانی از تکنولوژی dual audio است. بنابراین می‌توانید همزمان از طریق بلوتوث و اتصال 2.4 گیگاهرتزی از این دستگاه استفاده کنید که این قابلیت برای اجرای بازی با کامپیوتر و PS5 همزمان با گوش دادن به موزیک از طریق بلوتوث و پاسخ دادن به تماس‌ها، بسیار مفید است.

یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های RIG 600 Pro HS، کیفیت صدای بسیار خوب آن است. این هدست با داشتن صدایی قوی و واضح، به غرق شدن در دنیای بازی و لذت بردن از شنیدن موزیک کمک می‌کند. همچنین، درایورهای 40 میلی‌متری این هدست نسبت به قیمت آن، صدای بسیار خوبی تولید می‌کنند. میکروفون خود هدست هم عملکرد بسیار خوبی دارد و صدایی بسیار واضح و باکیفیت دارد.

اگر به دنبال یکی از بهترین هدست های گیمینگ برای پلی استیشن با قیمت مناسب هستید، حتماً این مدل را در نظر داشته باشید. کیفیت ساخت این هدست در سطح بهترین مدل‌ها نیست؛ اما از نظر صدا و میکروفون، جزء بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

6. Razer Kaira for PlayStation

بهترین هدست های پلی استیشن

  • تکنولوژی اتصال: بی‌سیم
  • طراحی آکوستیک: رو گوشی، قسمت پشت بسته
  • درایورها: 50 میلی‌متری تیتانیم Razer TriForce
  • وزن: 331 گرم
  • سازگار با: PS4، PS5 و کامپیوتر
  • دلایل خرید: طراحی و مواد مرغوب، تعادل فرکانس‌های میانی، تکنولوژی SmartSwitch
  • دلایل اجتناب از خرید: بیس شدید، نداشتن میکروفون قابل تفکیک، راحت نبودن هد بند

Razer Kaira Pro بهترین هدست برای ps5 است؛ اما اگر به دنبال یک گزینه ارزان قیمت‌تر برای پلی استیشن 4 هستید، Razer Kaira می‌تواند انتخاب خیلی خوبی برای شما باشد. این مدل هم شاسی پلاستیکی و زیبای مدل‌های پرو و X را دارد؛ به همراه طرح رنگی الهام گرفته از PS5 که می‌تواند برای انواع ستاپ‌ها مناسب باشد.

روی کاپ‌های این هدست، لوگوی آبی رنگ ریزر به چشم می‌خورد و یک پارچه آبی کم رنگ هم درایورها را پوشانده است. در این مدل به جای چرم به کار رفته در مدل پرو، از پارچه‌ای استفاده شده که هوا به راحتی از آن عبور می‌کند. قابلیت SmartSwitch موجود در این هدست هم به شما امکان می‌دهد که به راحتی بین حالت بلوتوث و 2.4 گیگاهرتز جابجا شوید؛ در نتیجه می‌توانید همزمان این هدست را با PS4 و گوشی جفت کنید. البته برای استفاده از این قابلیت با PS4 باید یک آداپتور مخصوص داشته باشید.

Razer Kaira هم به عنوان بهترین هدست برای ps4 کیفیت صدای خیلی خوبی دارد که نسبت به قیمت صد دلاری این هدست، کاملاً قابل توجه است. این هدست با صدای باکیفیت، فرم فاکتور و طراحی خوب و راحت، کانکشن قابل جابجایی بین بلوتوث و 2.4 گیگاهرتز و طراحی سازگار با پلی استیشن، بهترین هدست برای ps4 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024

بهترین مانیتورهای برنامه نویسی 2024

7. Epos H3

بهترین هدست های پلی استیشن

  • تکنولوژی‌های اتصال: 3.5 میلی‌متری
  • طول کابل: 1.5 متر
  • امکانات: درایورهای 40 میلی‌متری، دو جهته، میکروفون با قابلیت حذف نویز
  • دلایل خرید: بسیار راحت، میکروفون باکیفیت، صدای واضح
  • دلایل اجتناب از خرید: قابل تفکیک نبودن میکروفون، طراحی نه چندان زیبای دکمه تنظیم صدا

معرفی بهترین هدست های پلی استیشن را با بهترین هدست باسیم PS5 ادامه می‌دهیم. هدست Epos H3 با قیمت تنها 100 دلار و کیفیت صدای بسیار خوب، قطعاً ارزش خرید را دارد. این هدست، طرح رنگی کاملاً مشکی و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. قسمت کشویی استیل مخصوص تنظیم هدست کاملاً روان کار می‌کند و ایرکاپ‌های هدست هم با وجود محکم قرار گرفتن روی گوش، به هیچ وجه تنگ و آزاردهنده نیستند.

تنها ایراد موجود در طراحی این هدست، قابل تفکیک نبودن میکروفون است. در مقابل، وجود جک 3.5 میلی‌متری به جای پورت USB باعث شده که امکان استفاده از هدست با دسته DualSense وجود داشته باشد و برای کار کردن با آن نیازی به نزدیک شدن به کنسول نداشته باشید.

این هدست بیس قوی ندارد، اما حضور بیس در صدای آن کاملاً حس می‌شود و فرکانس‌های پایین هم به شکل پرقدرت ارایه می‌شوند.

در مجموع، Epos H3 امکانات خارق العاده و متفاوتی ندارد اما نسبت به قیمت آن عملکرد خوبی دارد و خرید آن برای کاربرانی که به دنبال تکنولوژی‌های اتصال بی‌سیم نیستند، توصیه می‌شود.

8. Sony Inzone H3

بهترین هدست های پلی استیشن

  • طراحی آکوستیک: رو گوشی، پشت بسته
  • نوع: 5mm AUX / USB از طریق دانگل
  • سازگاری با: کامپیوتر، PS4، PS5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S، موبایل
  • پاسخ فرکانسی: 10 هرتز تا 20 هزار هرتز
  • دلایل خرید: بسیار راحت برای طولانی مدت، کیفیت صدای عالی، طراحی شیک به خصوص در کنار PS5 و سایر محصولات Inzone
  • دلایل اجتناب از خرید: امکان قطع اتصال کابل AUX وجود ندارد، ظاهر جنس پلاستیکی هدست کمی ارزان به نظر می‌رسد.

هدست INZONE H3 سونی یکی بهترین هدست های پی اس 4 است که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت صدای بسیار خوب و ظاهری شیک دارد.

علت پایین بودن قیمت این هدست، مواد مصنوعی ایرکاپ‌ها و همچنین اتصال باسیم آن است. با این وجود، طراحی این هدست سونی بسیار شیک و سبک است و کاملاً با PS5 و سایر لوازم جانبی رسمی این کنسول، تطبیق دارد. امکان باز کردن کابل AUX باسیم این هدست وجود ندارد اما این کابل کاملاً بلند است (به خصوص اگر از دانگل USB همراه آن استفاده کنید که طول کابل را به حدود 1.82 متر می‌رساند).

اگر به دنبال بهترین هدست برای ps4 از نوع باسیم هستید، حتماً این مدل سونی را در نظر داشته باشید. INZONE H3 یک اپلیکیشن بسیار مفید هم برای کاربران کامپیوتر دارد که با استفاده از آن، می‌توانید تنظیمات اکولایزر را تغییر داده یا صدا را متناسب با شرایط مورد نظر (برای بازی، گوش دادن به موزیک و غیره) تنظیم کنید. همچنین، با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تکنولوژی صوتی 360 Spatial Audio را فعال کنید که به ارتقای هر چه بهتر تجربیات گیمینگ کمک می‌کند. میکروفون این هدست هم به عنوان یکی از بهترین هدست های پی اس 4 کیفیت و دقت بسیار خوبی دارد؛ اما کمی نویز پس زمینه در صدای آن شنیده می‌شود.

Inzone H3 از نظر کیفیت صدا هم در سطح بهترین هدست های پلی استیشن قرار دارد. فرکانس‌های بالا و پایین در این هدست کاملاً واضح و دقیق هستند. بلندی صدای هدست هم بسیار خوب است و زیاد کردن صدا باعث ایجاد اعوجاج صوتی نمی‌شود. تکنولوژی صدای فضایی هم در این هدست بسیار خوب کار می‌کند و با وجود آن می‌توانید به راحتی جهت صداهای مختلف را تشخیص دهید.

لازم به ذکر است که بیس صدا در مدل Inzone H9 بیشتر است و مدل Inzone H5 هم با قابلیت اتصال بی‌سیم و ماندگاری شارژ طولانی، یکی از بهترین هدست های پی اس 5 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهترین هدفون های با سیم 2024

بهترین موس گیمینگ 2024

9. Sony Inzone Buds

بهترین هدست های پلی استیشن

  • تکنولوژی‌های اتصال: بی‌سیم
  • ماندگاری شارژ: 12 ساعت (24 ساعت از قاب شارژ)
  • امکانات: قاب شارژ اختصاصی، بلوتوث LE
  • دلایل خرید: ماندگاری شارژ طولانی، کیفیت صدای عالی، تکنولوژی حذف نویز قوی
  • دلایل اجتناب از خرید: مشکلات اتصال بلوتوث، بیس معمولی

اگر به دنبال بهترین هدست برای ps5 هستید، Inzone Buds سونی را فراموش نکنید! این مدل جزء گرانترین هدست های پلی استیشن محسوب می‌شود اما بدون شک کیفیت این هدست با قیمت آن کاملاً تناسب دارد.

این هدست سونی هم بسیار خوب ساخته شده و با توجه به کیفیت بالای ساخت آن، به سرعت کهنه یا فرسوده نخواهد شد اما رویه براق قسمت لمسی جلوی هدست، لک انگشت را به خود جلب می‌کند. استفاده از قاب جمع و جور Inzone Buds بسیار راحت است و یک اسلات هم برای دانگل USB-C 2.4گیگاهرتزی دارد.

Inzone Buds به عنوان یکی از بهترین هدست های پلی استیشن در حالت تنظیمات پیش فرض پس از قرار دادن دانگل در پورت USB-C جلوی کنسول، به خوبی با PS5 کار می‌کند. ایربادهای این هدست هم کنترل‌هایی لمسی دارند که با استفاده از آنها می‌توانید به راحتی میکروفون و صدای هدست را تنظیم کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Inzone که باعث قرار گرفتن این ایرباد سونی در فهرست بهترین هدست های Playstation شده، کیفیت صدای بسیار خوب و ماندگاری شارژ ایرباد است که با یک بار شارژ به 12 ساعت می‌رسد و البته، قاب شارژ هم 24 ساعت به آن اضافه می‌کند.

در مجموع، همانطور که اشاره شد Sony Inzone Buds جزء گرانترین هدست های پلی استیشن است اما نسبت به هزینه پرداختی، به محصولی با کیفیت ساخت بسیار خوب، مجموعه امکاناتی قوی و صدایی واضح و قوی دسترسی خواهید داشت.

جمع‌بندی

در این مطلب، با بهترین هدست های پلی استیشن در طیف‌های قیمت مختلف آشنا شدید. برای انتخاب این هدست‌ها، ویژگی‌هایی مثل قیمت، نظرات کاربران و دسترس پذیری در نظر گرفته شدند. همچنین، این هدست‌ها از نظر طراحی، کیفیت صدا و امکانات جزء بهترین هدست های پلی استیشن بازار هستند. امیدواریم که این مطلب به شما برای انتخاب بهترین گزینه طبق نیازها و سلیقه خودتان کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

بهترین هدست های پی اس 4 از نوع بی‌سیم چه مدل‌هایی هستند؟

هدست‌های Astro A50 و SteelSeries Arctis 9 به عنوان بهترین هدست‌های بی‌سیم پلی استیشن 4 کاملاً بی رقیب هستند.

آیا هر هدستی با PS5 سازگار است؟

خوشبختانه تعداد هدست‌های سازگار با پلی استیشن 5 بسیار زیاد است. در واقع، هر هدستی که کانکشن USB باسیم، جک هدفون 3.5 میلی‌متری یا دانگل 2.4 گیگاهرتزی داشته باشد، با PS5 قابل استفاده است.

بهترین هدست برای ps5 کدام مدل است؟

در حال حاضر، SteelSeries Arctis Nova Pro بهترین هدست PS5 است. اما اگر سعی دارید بیشترین بهره را از تکنولوژی صدای سه بعدی Tempest ببرید، توصیه ما به شما مدل PlayStation Pulse 3D است.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره بهترین هدست های پلی استیشن چیست؟ شما کدام مدل را توصیه می‌کنید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر