coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

کاهش 19 درصدی تخلفات رانندگی پس از اعمال نرخ جدید جرائم

به گفته پلیس راهور، کاهش 19 درصدی تخلفات رانندگی پس از اعمال نرخ جدید جرائم منجربه به کاهش 7 درصدی تصادفات رانندگی شده است.

رئیس پلیس راهوار فراجا، در یک نشست خبری در باب تأثیر افزایش نرخ جرائم رانندگی گفت که هم‌اکنون با کاهش 19 درصدی تخلفات رانندگی پس از اعمال نرخ جدید جرائم مواجه هستیم که البته این موضوع منجربه کاهش 7 درصدی تصادفت رانندگی هم شده است.

وی همچنین در قسمتی از این نشست از هدف پلیس درخصوص اعمال جریمه توضیحاتی ارائه کرد. سردار تیموری همچنین توضیحاتی درخصوص طرح عفاف و حجاب داد و گفت که پلیس راهور نیز در این مسئله مهم سهیم است. جزئیات صحبت‌های این مقام نظامی را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.


بیشتر بخوانید:


کاهش 19 درصدی تخلفات رانندگی پس از اعمال نرخ جدید جرائم

سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در یک نشست خبری با اهالی رسانه ضمن اشاره به کاهش زمان تعویض پلاک از 1 ساعت و نیم به نیم ساعت، درخصوص کاهش تخلفت رانندگی گفت:

«جرائم رانندگی از 23 تیرماه که نرخ جرائم افزایش داشته، حدود 19 درصد کاهش داشته است؛ البته از ابتدای سال 7 درصد کاهش تلفات جاده‌ای در تصادفات را هم داشته‌ایم.»

وی در ادامه به ذکر آماری از درصد جرائم رانندگی پرداخت و گفت: «از ابتدای سال تاکنون 58 درصد جرائم در معابر شهری و 42 درصد در جاده‌ها رخ داده است.»

رئیس پلیس راهور فراجا افزود:

«انتظار پلیس از دولت چهاردهم این است که در انتخاب وزرایی که می‌توانند نقش کلیدی در ساماندهی ترافیک و کاهش سوانح داشته باشد دقت لازم را به کار بگیرد.»

کاهش 19 درصدی تخلفات رانندگی پس از اعمال نرخ جدید جرائم

وی درخصوص کمین کردن پلیس در جاده‌ها نیز گفت: «بنای ما در پلیس راهور این است که اصلا ماموران کمین نکنند، اینکه مامور ما با خودروی راهور و سه‌پایه دوربین در کنار جاده یا راه می‌ایستد دیگر کمین نیست.»

تیمور حسینی افزود:

«هدف پلیس جریمه کردن نیست، هدف پیشگیری از وقوع جرم است، در نتیجه پلیس با لحاظ تمامی بایدها و نبایدها باید از بروز رفتارهای پرخطر جلوگیری کند.»

رئیس پلیس راهور فراجا در پاسخ به سؤل خبرنگار با مضمون اینکه آیا پلیس راهور در بحث عفاف و حجاب وظیفه‌ای دارد یا خیر؟ بیان کرد: «مقوله طرح عفاف و حجاب به تمامی یگان‌ها و پلیس‌های تخصصی ابلاغ شده است و پلیس راهور هم در این زمینه مسئولیت دارد.»

سردار حسینی با تاکید بر اینکه پلیس تمایلی به جریمه ندارد، اما در برابر تخلفات رانندگی نباید کوتاهی کنیم، گفت:

«من همین‌جا از همه فعالان رسانه و تبلیغات دعوت می‌کنم که پویش #نه_به_تخلف_نه_به_جریمه را راه‌اندازی کنند.»

بیشتر بخوانید:

آیا به نظر شما اعلام آمار کاهش نرخ تخلفات رانندگی با افزایش نرخ جریمه‌ها درست است؟ آیا مسئله کاهش تخلفات می‌تواند سرپوشی مناسب بر افزایش شدید نرج جرائم رانندگی باشد؟ چنانچه نظری در این خصوص دارید، آن را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر مخاطبین تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر