coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح فروش محصولات ایران خودرو دیزل مرداد 1403 [+ شرایط و قیمت]

ایران خودرو، طرح فروش محصولات ایران خودرو دیزل مرداد 1403 را آغاز کرد. در این طرح سبدی از محصولات این شرکت برای فروش عرضه شده است.

طرح فروش محصولات ایران خودرو دیزل مرداد 1403 ویزه نمایندگان و عاملیت‌های فروش این شرکت آغاز شد. در این طرح دو سبد عرضه محصولات ایران خودرو دیزل فعال است که در آنها سه خودرو باری کمپرسی LK1924، کمپرسی LK2624 و ون وانا فیس قدیم موجود هستند.

برای عاملیت‌های فروش فقط یک سبد قابل سفارش‌گیری است، اما برای نمایندگان فروش محدودیتی وجود ندارد. جزئیات شرایط فروش محصولات ایران خودرو دیزل مرداد 1403 را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.


یبشتر بخوانید:


طرح فروش محصولات ایران خودرو دیزل مرداد 1403

ایران خودرو دیزل از امروز چهارشنبه، 17 مرداد 1403 طرح فروض سبدی 3 محصول خود را ویژه عاملیت‌ها و نمایندگان فروش آغاز کرده است. این طرح هم به صورت نقدی و هم اقساطی است و متقاضان با دادن چک به شرکت می‌توانند به صورت اقساطی محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

در شرایط شرکت در این طرح گفته شده که عاملیت‌های فروش فقط می‌توانند در سبد شماره 1 شرکت کرده و حق شرکت در سبد شماره 2 را ندارند. اما نمایندگان فروش مجاز به سفارش هردو سبد فروش هستند. ضمناً شرط دیگر این طرح این است که متقاضیان باید کل سبد را سفارش دهند و امکان سفارش فقط یک محصول از هر سبد وجود ندارد. در بخشنامه فروش زیر ریز و درشت و طرح فروش آمده است:

طرح فروش محصولات ایران خودرو دیزل مرداد 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش محصولات ایران خودرو دیزل چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر