coinex
otetmarket
propification.com

تبلیغات برای مشترکین طرح پریمیوم پلاس ایکس حذف شد

ایکس یا همان توییتر سابق یکی از پلتفرم‌های پرطرفردار است که طرح‌های اشتراکی آن کاربران زیادی دارد. تا اینجا همه چیز عادی به نظر می‌رسد و احتمالا همه از آن آگاه هستند. اما نکته‌ی جالب این است که از این پس مشترکین طرح پریمیوم پلاس ایکس تبلیغات نخواهند داشت!

تاکنون کاربران برای خرید اشتراک ماهیانه طرح پریمیوم پلاس 16 دلار پرداخت می‌کردند اما متاسفانه تبلیغات در آن وجود داشت.

خبر خوب اینکه از این پس کاربرانی که طرح پریمیوم پلاس ایکس را تهیه می‌کنند قرار نیست هیچ تبلیغی را در آن مشاهده کنند و می‌توانند از اشتراک خود لذت ببرید.


بیشتر بخوانید:


دیگر مزایای داشتن طرح پریمیوم پلاس ایکس

مزایای این اشتراک فقط به حذف تبلیغات محدود نمی‌شود. کاربران پریمیوم پلاس از امکانات فوق‌العاده‌ای بهره‌مند می‌شوند که شامل تقویت عمده پاسخ‌ها، امکان نوشتن و انتشار مقالات متنی غنی به طور مستقیم در X، پیام‌های دایرکت رمزگذاری‌شده، پوشه‌های نشانک، تب هایلایت، پشتیبانی از ارسال‌های طولانی‌تر و ویدئوهای طولانی‌تر، ویرایش پست‌ها، امکان کسب سهمی از درآمد تبلیغاتی که از مشاهدات ارگانیک پست‌های شما در پاسخ‌ها به دست می‌آید و همچنین سهمی از درآمدی که X از دنبال‌کنندگان پرتعامل شما به‌دست می‌آورد، می‌شود.

دیگر مزایای داشتن طرح پریمیوم پلاس ایکس

به علاوه، کاربران پریمیوم پلاس، نشان آبی را در کنار نام کاربری خود، دسترسی زودهنگام به Grok AI و همچنین دسترسی به X Pro، آنالیتیکس و مدیا استودیو را دریافت می‌کنند.

این تحولات تازه باعث می‌شود تا تجربه کاربری در شبکه اجتماعی X برای مشترکان پریمیوم پلاس به سطح جدیدی از راحتی و کارآیی برسد. کاربران حالا می‌توانند از مزایای فراوان این اشتراک بهره ببرند و از تجربه‌ای بدون تبلیغات لذت ببرند.

 

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر