coinex
otetmarket
propification.com

بازیگران سریال لالایی [بیوگرافی + عکس]

مجموعه کمدی خانوادگی لالایی با بازی داریوش فرضیایی و گوهر خیراندیش از فیلیمو منتشر می‌شود. برای آشنایی با داستان و بازیگران سریال لالایی با ما همراه شوید.

سریال لالایی به نویسندگی و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور، جدیدترین مجموعه اختصاصی فیلیمو است. در این سریال داریوش فرضیایی، گوهر خیراندیش، امیرمحمد متقیان، نعیمه نظام‌دوست و بازیگران مشهوری نقش‌آفرینی می‌کنند.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های خانوادگی کمدی ماجراجویی هستید، می‌توانید سریال لالایی را دوشنبه هر هفته ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو تماشا کنید. در ادامه، خلاصه داستان و اسامی عوامل تولید این مجموعه و بیوگرافی و عکس بازیگران سریال لالایی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگران سریال لالایی

در سریال لالایی علاوه بر هنرمندانی که ابتدای نوشتار نام بردیم، سعید امیر سلیمانی، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هلیا امامی، امیر کربلایی‌زاده، حامد وکیلی، امیر سهیلی، مرضیه صدرایی، ابراهیم شفیعی و نیما قربان‌زاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بازیگران سریال لالایی
بازیگران سریال لالایی

محمد درویشعلی‌پور نویسنده و کارگردان سریال لالایی، پیش از این نویسندگی مجموعه‌ها و برنامه‌های کودک و نوجوان همچون بالش‌ها و عمو پورنگ را برعهده داشته است. او در سال 1394 برنامه محله گل و بلبل را ساخت که از شبکه دو سیما روی آنتن رفت و با استقبال بسیار خوب بینندگان تلویزیون روبه‌رو شد.

از آثار دیگر کارنامه هنری محمد درویشعلی‌پور می‌توان به سریال بچه محل 1398 و کلبه عموپورنگ اشاره کرد. مجموعه لالایی جدیدترین اثر اوست که از فیلیمو پخش می‌شود.

داریوش فرضیایی

بازیگران سریال لالایی

بیوگرافی بازیگران سریال لالایی را با داریوش فرضیایی آغاز می‌کنیم که نقش اصلی این مجموعه را ایفا می‌کند. وی در یک مرداد ماه سال ۱۳۵۲ در گیلان به دنیا آمد. وی فرزند آخر خانواده است. مادرش اهل گیلان است و پدرش ترک اهل سراب است.

فرضیایی که بیشتر با نام هنری عمو پورنگ شناخته می‌شود، دانش‌آموخته‌ی رشته گرافیک است. وی از سال ۱۳۷۳ وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. سپس در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود.

در سال ۱۳۷۶ با برنامه «ما و شما» که به انیمیشن‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت، وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. وی در سال ۱۳۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها به شهرت رسید. او در سال ۱۳۸۰ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و نام هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

برنامه‌های «بی‌طرف»، «یکی و تکی»، «باز باران با طراوت»، «بوستان دوستان پورنگ»، «هزار و شصت و شونزده» و «کتابخانه عمو پورنگ» برخی از آثار کارنامه داریوش فرضیایی، مجری و برنامه‌ساز کودک و نوجوان هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین سریال های ایرانی

سعید امیرسلیمانی

بازیگران سریال لالایی
بیوگرافی بازیگران سریال لالایی

سعید امیرسلیمانی زاده‌ی ۱۷ آبان ماه سال ۱۳۲۱ در تهران است. فعالیت حرفه‌ای او از هجده سالگی و با ورود به تئاتر آناهیتا که سرپرستان آن مهین و مصطفی اسکویی بودند، آغاز شد.

وی پس از چندی فعالیت در گروه آناهیتا، به پیشنهاد محمود دولت‌آبادی به استخدام اداره تئاتر درآمد. سپس در نمایش غار سالامانگ نوشته میگل د سروانتس که به کارگردانی مهین اسکویی برای نمایش زنده در تلویزیون ملی ایران تهیه شد، نقش اول را به عهده داشت.

مجموعه‌های تلویزیونی داستان‌های مولوی (۱۳۵۲)، سلطان صاحبقران (۱۳۵۴)، هزاردستان (۱۳۵۸) و فیلم‌های سوته‌دلان (۱۳۵۶)، کمال‌الملک (۱۳۶۲) و دلشدگان (۱۳۷۰) از آثار کارنامه‌ی این بازیگر توانمند و مطرح است.

جالب است بدانید سعید امیرسلیمانی در هر قسمت از مجموعه تلویزیونی سلطان صاحبقران نقش متفاوتی به عهده داشت و گاهی در یک قسمت در دو یا سه نقش ظاهر می‌شد.

امیرسلیمانی در سال ۱۳۷۳ از اداره تئاتر بازنشسته شد. او تا سال ۱۳۸۰ در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت داشت. ایشان چند سال از کار حرفه‌ای کناره گرفت و در دوبی اقامت داشت. تا این که به دعوت محمدرضا ورزی برای بازی در مجموعه تلویزیونی معمای شاه به ایران برگشت و فعالیت هنری خود را از سر گرفت.

گوهر خیراندیش

بازیگران سریال لالایی

گوهر خیراندیش متولد یکم شهریور ماه سال 1333 در شیراز است. او دانش‌آموخته‌ی رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است. او بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و سپس فعالیت هنری خود را در سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه داد.

بازی خیراندیش در سال 1364 در سریال «آئینه» بهتر دیده شد و چند سال بعد، او با نقش‌آفرینی در فیلم بانو به شهرت رسید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش‌های متفاوت ظاهر شده‌ است.

گوهر خیراندیش یکی از پرکارترین بازیگران سینما و تلویزیون است. فیلم‌های گورکن، خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری، مشت آخر، کلوپ همسران، مردی بدون سایه، سامورایی در برلین، پاستاریونی، دشمن زن، ماهور، لس آنجلس تهران، فصل نرگس، خانه دیگری، من و شارمین، نیمه شب اتفاق افتاد، در مدت معلوم، رخ دیوانه، ایران برگر، آتش بس ۲، شیفت شب، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، نقش نگار و آهوی پیشونی سفید تنها برخی از آثار سینمایی کارنامه هنری او هستند.

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، برای بازی در فیلم رسم عاشق‌کشی از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از دوازدهمین جشن خانه سینما برای نقش‌آفرینی در فیلم دعوت، از افتخارات کارنامه‌ی هنری گوهر خیراندیش است.

خیراندیش یکی از استادان ثابت کانون سینماگران جوان است و همچنین سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر ایالات متحده آمریکا را دارد.

وی همسر مرحوم جمشید اسماعیلی خانی بوده و سه فرزند به نام‌های امید، آزاده و آناهیتا دارد. گوهر خیراندیش در یکی از گفتگوهایش با رسانه‌ها گفته بود که به ازدواج دوم فکر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بهترین سریال های تاریخی

امیرمحمد متقیان

 زندگینامه بازیگران سریال لالایی
زندگینامه بازیگران سریال لالایی

امیرمحمد متقیان متولد ۱۳ آذر ماه سال ۱۳۷۴ در ساوه است. وی تا پایان سال سوم دبستان به همراه خانواده در ساوه زندگی می‌کرد. شغل پدرش چاپ و طراحی تابلو و پارچه‌نویسی است.

او پس از آشنایی با یک کارگردان تئاتر در شهر ساوه وارد بازیگری تئاتر شد و قبل از ورود به تلویزیون در دو تئاتر شهرستانی بازی کرده‌ بود. امیرمحمد که به عنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام‌جم شرکت کرده بود، با داریوش فرضیایی مجری برنامه آشنا شد و پس از آن برای بازی در نقش امیرمحمد در کنار داریوش فرضیایی در برنامه‌ی تلویزیونی عمو پورنگ به شهرت رسید.

برنامه‌های یکی و تکی، باز باران با طراوت، سفر بی خطر، شبکه کودک شبکه کوچک، فوق برنامه عمو پورنگ، بوستان دوستان پورنگ، شبکه کودک عمو پورنگ، عبور موقت، هزار و شصت و شونزده، کتابخانه عمو پورنگ، عیدانه ۹۴ عمو پورنگ، محله گل و بلبل، عیدانه ۹۵ عمو پورنگ، بالشها، عیدانه ۹۹ عموپورنگ و بچه محل برخی از آثار کارنامه هنری امیرمحمد متقیان هستند.

متقیان در سال ۱۳۹۹ در فیلم طبقه یک و نیم به کارگردانی نوید اسماعیلی نقش‌آفرینی کرد.

جالب است بدانید امیرمحمد متقیان مداحی هم می‌کند. او در این باره می‌گوید: «آموزش خاصی در این زمینه ندیده‌‌‌ام. البته قبل از این که خواننده شوم مداح بودم، مراسم زیارت عاشورای مدرسه را خودم می‌‌گرداندم. الان هم گاهی ایام محرم هم در تهران و ساوه نوحه می‌‌خوانم.»

حامد کمیلی

عکس بازیگران سریال لالایی

سید حامد کمیلی زاده‌ی چهاردهم تیر ماه سال ۱۳۶۱ در اصفهان است. کمیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و کاردانی کامپیوتر است. او علاقه‌مند به موسیقی بوده و در نواختن پیانو و تار مهارت دارد.

این چهره‌ی مشهور کارش را با اجرای تئاتر در اصفهان آغاز کرد. او ابتدا در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان و قطب الدین صادقی در دانشگاه سوره اصفهان شرکت کرد و سپس بازیگری را به طور حرفه‌ای در تهران ادامه داد. او از شاگردان فریدون خسروی و گلاب آدینه در رشته تئاتر است.

حامد کمیلی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره تئاتر فجر شد و جایزه‌اش را از دست علی نصیریان بازیگر صاحب نام سینمای ایران دریافت کرد.

سازهای ناکوک، خوب، بد، جلف 2: ارتش سری، جمشیدیه، ایتالیا ایتالیا، قبله عالم، خوب، بد، جلف: رادیواکتیو، راه رفتن روی سیم، گیلدا، سیانور، پرستوهای عاشق، اخلاقتو خوب کن، طلاق به سبک ایرانی، فراری، دلقک ها، پسر آدم دختر حوا، بگو که رویا نیست و تردید برخی از فیلم‌ها و سریال‌های کارنامه هنری حامد کمیلی هستند.

کمیلی در یکی مصاحبه‌هایش گفته بود که حامد بهداد در زندگی هنری او تأثیر فراوانی داشته و امیدوار است که بتواند با توجه به تاثیراتی که از او می‌گیرد در بازیگری سینما به شیوه‌ای اختصاصی و تازه دست یابد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2024

بهترین سریال های کره ای 2024

نعیمه نظام‌دوست

عکس بازیگران سریال لالایی
عکس بازیگران سریال لالایی

زندگینامه بازیگران سریال لالایی را با نعیمه نظام‌دوست ادامه می‌دهیم که متولد بیست و سوم آبان ماه سال 1353 در تهران است. او دیپلم رشته‌ی علوم تجربی دارد. نظام دوست از کودکی به بازیگری علاقه داشت و از 17 سالگی با معرفی سروش خلیلی در کلاس‌های آزاد بازیگری شرکت کرد.

او بازیگری را با اجرا در تئاتر آغاز کرد و سپس برای ایفای نقش در مجموعه «نوروز 72» ساخته‌ی داریوش کاردان جلوی دوربین رفت. او سال 73 با ساعت «خوش شانس» به کارگردانی مهران مدیری خوش درخشید.

نظام دوست از بازیگران پر کار تلویزیون است و در سریال‌های شن‌های کف رودخانه، روزهای زندگی، در گذر لحظه‌ها، ریحانه، حلقه سبز، روز حسرت، طلاق در وقت اضافه، چاردیواری، نردبام آسمان، ساختمان پزشکان، پایتخت 1 و محله گل و بلبل به ایفای نقش پرداخته است.

کمند امیرسلیمانی

بازیگران سریال لالایی

کمند امیرسلیمانی، در شانزدهم خرداد ماه سال 1352 در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد است و از کودکی وارد دنیای بازیگری شده است. پدرش، سعید امیرسلیمانی از بازیگران با تجربه سینما و تلویزیون بوده و مادرش خانه‌دار است.

امیرسلیمانی در 5 سالگی برای اولین بار در سریال «هزار دستان» جلوی دوربین رفت و طبق خواسته علی حاتمی در یک نقش کوتاه همبازی لیلا حاتمی شد. او بعد از این تجربه کوتاه، در سال 1359 با ایفای نقش در نمایش «سنجاب‌ها» وارد تئاتر شد.

وی در 10 سالگی در مجموعه «مخمصه» بازی کرد و سه سال بعد با فیلم «ترنج» نقش‌آفرینی در سینما را تجربه نمود. او با ایفای نقش در پروژه‌های مختلف به کارش ادامه داد تا اینکه در سال 1374 با بازی در نقش آذر، عروس اسدالله خان در مجموعه موفق و پربیننده‌ی «پدر سالار»، به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد.

کمند امیرسلیمانی سال‌ها قبل با آقای ورقا عامری که عکاس و ساکن امارات بوده ازدواج کرد و صاحب یک پسر به نام ایلیا است. وی پس از ازدواج به مدت 6 سال به امارات مهاجرت کرد؛ اما پس از مدتی برای ادامه فعالیت هنری خود به ایران آمد. او چند سال پیش از همسرش جدا شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2024

بهترین سریال های HBO در سال 2024

مرضیه صدرایی

بازیگران سریال لالایی
بازیگران لالایی

مرضیه صدرایی در سال ۱۳۵۰ در اراک به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته ادبیات دراماتیک تئاتر از دانشگاه آزاد اراک است. او سال ۱۳۷۲ همزمان با ورود به دانشگاه، بازیگری را از تئاتر آغاز کرد. نقش‌آفرینی او در نمایش نگار در پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ۴ کشور در سمنان جایزه مقام دوم بازیگری و دپیلم افتخار را از دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر فجر برایش به ارمغان آورد.

مرضیه صدرایی در نمایش‌های زیرزمینی‌ها، کوپن، سینگل شات و وصیت نامه خانم سارا به ایفای نقش پرداخته است.

نخستین کار تصویری مرضیه صدرایی نقد خنده بود که با اجرای محمد صالح‌علاء در اواخر دهه ۷۰ از شبکه سه سیما پخش شد. صدرایی در سال ۱۳۷۹ به‌سراغ رادیو و دوبله رفت. گویندگی در فیلم‌ها و سریال‌های راز، پزشک دهکده، ۲۴، گربه سگ، آرماگدون، یتیم خانه و لانه خرگوش از جمله فعالیت‌های او در هنر دوبله است.

از آثار کارنامه هنری مرضیه صدرایی می‌توان فیلم‌های زندان زنان، بدهکاران به بهشت نمی‌روند، به من نگو قراضه، پاشنه بلند، حدس بزن چه کسی برای عید می‌آید و سریال‌های روزهای زندگی، میانبر، محله گل و بلبل، برنا، روزهای بهتر (چادر گلدار) و از اینجا تا اونجا را نام برد.

ابراهیم شفیعی

بازیگران سریال لالایی

معرفی بازیگران سریال لالایی را با ابراهیم شفیعی ادامه می‌دهیم که زاده‌ی سال 1354 تبریز است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی بازیگری است. او سال ۱۳۶۹ وارد حوزه هنری تئاتر تبریز شد و کار هنری خود را آغاز کرد.

شفیعی در سال ۱۳۸۰ وارد حرفه دوبله شد و عضو انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم است. از آثار دوبله او در انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم می‌توان آناستازیا (پدر دیمیتری)، دیو و دلبر (ساعت)، باب‌اسفنجی شلوارمکعبی (پاتریک ستاره)، گوژپشت نتردام (مجسمه در کلیسا)، شیرشاه (تیمون) و آلوین و سمورچه‌ها (تئودور) را نام برد.

ابراهیم شفیعی با نقش‌آفرینی در سریال طنز خنده بازار به کارگردانی شهاب عباسی به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2024

بهترین سریال های ترکی 2024

سپند امیرسلیمانی

عکس بازیگران سریال لالایی
عکس بازیگران سریال لالایی

سپند امیرسلیمانی در بیست و هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته بازیگری است و به واسطه‌ی پدرش از 4 سالگی وارد دنیای بازیگری شد.

او تا 10 سالگی نمایشنامه خوانی و بازیگری را ادامه داد و بعد علاوه بر بازیگری، به کار و تدریس در حوزه موسیقی نیز پرداخت. او در چهارده سالگی نقش کوتاهی با پدرش درمجموعه دندان طلا بازی کرد و به طور حرفه‌ای از سال 1380 با فیلم نان عشق موتور 1000 وارد سینما شد.

ماه از روی سکو، خاندان سیبیلیان، به رنگ آسمان، پروانه در آتش، اعتراف، این یک تصادف نیست، شبهای برره، مرد دوهزارچهره، خوش نشین ها، مسیر انحرافی، مردان مریخی و زنان ونوسی، اخراجی ها، شبی از شبها، قهوه تلخ و خوب، بد، جلف، برخی از آثار کارنامه هنری سپند امیرسلیمانی هستند.

سپند امیر سلیمانی در سال 1385 در یک جمع دوستان با مارال آراسته آشنا شد و پس از 2 سال با یکدیگر ازدواج کردند، اما خودش در 25 مهر ماه سال 1397 در برنامه فرمول یک اعلام کرد سال 1393 بعد از 7 سال زندگی مشترک از همسرش جدا شده است تا این که در اردیبهشت 1403 خبر ازدواج خود با مونا کرمی، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، را به طور رسمی اعلام کرد.

سپند امیر سلیمانی در کنار فعالیت‌های هنری‌اش رستوران دارد و به عنوان شغل دوم به اداره‌ی آن می‌پردازد.

هلیا امامی

بازیگران سریال لالایی

هلیا امامی یکی دیگر از بازیگران سریال لالایی است که در ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. وی دوره بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان گذرانده است. امامی از طرف استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و در نمایشنامه‌ای که برای جشنواره فجر آماده می‌شد، ایفای نقش کرد.

اولین حضور حرفه‌‍‌ای او در سینما برای بازی در فیلم تقدیر نهایی (سال ۱۳۹۲) به کارگردانی محسن توکلی بود. هلیا امامی با سریال لژیونر به کارگردانی مسعود آب‌پرور، وارد قاب تلویزیون شد و با سریال از یادها رفته در نقشی متفاوت به شهرت رسید.

هلیا امامی علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ تبلیغاتی هم فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2024

بهترین سریال های 2023

امیر کربلایی‌زاده

بازیگران سریال لالایی
زندگینامه بازیگران سریال لالایی

امیر کربلایی‌زاده در بیست‌و‌چهارم مهر ماه سال ۱۳۵۸ در نیشابور به دنیا آمد. وی فعالیت نمایشی خود را از سال ۱۳۶۸ در مدرسه آغاز نمود و همزمان با آن وارد کلاس‌های آموزشی تئاتر در کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری شد و توانست سه سال‌ بازیگر اول مسابقات دانش‌آموزی تئاتر کل کشور شد.

امیر کربلایی‌زاده به دلیل مخالفت خانواده با بازیگری، مشغول به تحصیل در رشته سازه‌های چوبی در هنرستان شهید بهشتی تهران (پلی تکنیک سابق) شد.

او فعالیت هنری خود را با آغاز دانشگاه و کلاس‌های حرفه‌ای تئاتر دانشگاه در سال ۱۳۷۷ آغاز نمود و در همان سال و در سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ برنده دیپلم افتخار بازیگری اول در جشنواره سراسری تئاتر دانشجویی کشور شد.

کربلایی‌زاده با نقش‌آفرینی در نمایش تلخ بازی قمر در عقرب (۱۳۷۷) به کارگردانی شهره لرستانی وارد مجموعه‌ی تئاتر شهر شد. او با بازی در فیلم روز روشن (۱۳۹۱) به کارگردانی حسین شهابی به سینمای ایران معرفی شد.

امیر کربلایی‌زاده از بازیگران توانمند تئاتر، تلویزیون و سینما است که در فصل دوم خندوانه با اجرای استند آپ کمدی‌ به شهرت رسید.

نیما قربان‌زاده

عکس بازیگران سریال لالایی

بیوگرافی بازیگران سریال لالایی را با نیما قربان‌زاده به پایان می‌رسانیم. وی در سال 1366 به دنیا آمد و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است.

قربان‌زاده به عنوان بازیگر در آثار بسیاری از جمله نمایش‌های کاش چشم نمی دید، نماینده ملت، دیروز امروز فردا، اپلیکیشن بابا باب و سه چرخه به ایفای نقش پرداخته‌ است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای

بهترین مینی سریال های کره ای

خلاصه داستان سریال لالایی

پس از پرداختن زندگینامه بازیگران سریال لالایی سراغ قصه‌ی این مجموعه خانوادگی کمدی ماجراجویی می‌رویم که درباره‌ی زنی به نام گلشن است که حافظه‌اش را بر اثر  یک اتفاق از دست داده است.

بازیگران سریال لالایی
عکس بازیگران سریال لالایی

در خلاصه داستان سریال لالایی آمده است: «گلشن» زن مسن و صاحب خیریه‌ای است که حافظه‌اش را بر اثر اتفاقی از دست داده و در شرایطی خاص مرد جوانی را با پسر از دست رفته‌اش اشتباه می‌گیرد و این اشتباه او ماجراهای بسیاری را به دنبال دارد.»

درویشعلی‌پور کارگردان سریال لالایی چندی پیش در مصاحبه‌ای در پاسخ به پرسشی درباره‌ی نویسندگی برای کودک گفته بود: «من همیشه سعی می‌کنم استانداردهای نوشتاری کار کودک را درجه‌ای بالاتر ببرم، اصلاً دوست ندارم از روی دست دوستانم کپی کنم مشکلی ندارم که دوستانم از کار من کپی کنند اما خودم چنین کاری نمی‌کنم و حتی در زمان نوشتن تا چند ماه سریال و فیلم نمی‌بینم تا ایده‌ای نگیرم. اولویت اول، دوم و سوم من شاد کردن بچه‌هاست و آموزش در اولویت‌های بعدی قرار دارد. حتی آموزش را در بسترهای مختلف پنهان می‌کنم.»

عوامل تولید سریال لالایی

  • کارگردان: احمد درویشعلی‌پور
  • تهیه‌کننده: پژمان لشکری‌پور
  • نویسنده: محمد درویشعلی‌پور
  • مدیر تولید: جعفر گودرزی
  • مدیر فیلمبرداری: محمود صالحی
  • دستیار اول کارگردان: محمدحسین خلیفه
  • صدابردار: محمد عیوضی
  • طراح صحنه: قاسم ترکاشوند
  • طراح لباس: سحر گوران
  • طراح گریم: شهرام خلج
  • تدوین و جلوه‌های ویژه بصری: علی زارع
  • موسیقی: مهرداد نصرتی
  • مدیر برنامه ریزی: مجید موثق

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال لالایی نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال داریوش فرضیایی، گوهر خیراندیش، سعید امیرسلیمانی، امیرمحمد متقیان، نعیمه نظام‌دوست، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هلیا امامی، امیر کربلایی‌زاده، حامد وکیلی، امیر سهیلی، مرضیه صدرایی، ابراهیم شفیعی و نیما قربان‌زاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 کارگردان سریال لالایی کیست؟

این مجموعه به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال لالایی چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های خانوادگی کمدی ماجراجویی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر