coinex
otetmarket
propification.com

سری ویوو Y29 با دو عضو در راه است؛ هر آنچه از دو گوشی جدید ویوو می‌دانیم

سری ویوو Y29 با دو گوشی یعنی ویوو Y29 فایوجی و ویوو Y29e فایوجی در راه است. این دو گوشی در پایگاه اطلاعاتی IMEI ظاهر شده‌اند و احتمالا زمان عرضه آنها نزدیک است.

شرکت ویوو کار بر روی سری جدیدی از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه خود با نام Vivo Y29 را آغاز کرده است. کارشناسان در حال حاضر دو گوشی از این سری با نام‌های Vivo Y29 5G و Vivo Y29e 5G را در پایگاه داده و اطلاعات IMEI شناسایی کرده‌اند. ظاهرا قرار است که این شرکت با گوشی‌های سری Y300 و Y29 به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سری ویوو Y29

ویوو در تلاش است تا فضای رقابتی در میان گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه بازار را از پیش هم سخت‌تر کند. این شرکت قصد دارد تا گوشی‌های جدید خود یعنی ویوو Y29 5G و ویوو Y29e 5G را در آینده نزدیک به بازار عرضه کند. این دو گوشی هوشمند از سری Vivo Y29 حتی در پایگاه اطلاعاتی IMEI نیز شناسایی شده‌اند.

سری ویوو Y29
Vivo Y29 5G

متاسفانه اطلاعات دقیق‌تری درباره مشخصات و جزئیات این دو گوشی در دست نیست. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که ویوو Y29 فایوجی و ویوو Y29e فایوجی در مقایسه با نسل قبلی یعنی Vivo Y28 5G کمی بهبود یافته باشند.

شایان ذکر است که Vivo Y29 5G دارای شماره مدل V2420 است در حالی که شماره مدل Vivo Y29e 5G برابر با V2421 است. در ادامه مروری بر مشخصات ویوو Y28 5G خواهیم داشت تا به چشم‌اندازی از آنچه که پیش رو است دست یابیم.

سری ویوو Y29
Vivo Y29e 5G

گوشی ویوو Y28 فایوجی دارای یک صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD با وضوح اچ‌دی پلاس (720 در 1612 پیکسل)، نرخ نوسازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 840 نیتی است. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در لبه کناری تعبیه شده است. این دستگاه به پردازنده دایمنسیتی 6300 مدیاتک مجهز شده و از حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. البته یک فضای اختصاصی برای کارت حافظه SD در نظر گرفته شده که فضای ذخیره سازی را تا 1 ترابایت افزایش می‌دهد.

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه سری ویوو Y29 وجود ندارد. با این حال، با گذر زمان و در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد. حدس زده می‌شود که این گوشی‌های هوشمند در میان دستگاه‌های اقتصادی و کم هزینه تقاضای بالایی داشته باشند. در هر صورت، ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم این دو گوشی چه چیزی برای ارائه دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری ویوو Y29 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر